نسخه بتای Call of Duty: Black Ops 6 به حداقل ۱۲ گیگابایت رم نیاز دارد

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
زن سرباز در میدان جنگ / اولین تصویر بخش داستانی کال آو دیوتی ۲۰۲۴
اکتیویژن اعلام کرد که نسخه‌ی بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 برای اجرا روی کامپیوترهای شخصی به حداقل ۱۲ گیگابایت رم نیاز دارد.
تبلیغات

درحالی‌که فاصله‌ی زیادی تا انتشار بازی Call of Duty: Black Ops 6 نداریم؛ دسترسی زودهنگام به نسخه‌ی بتای کال آو دیوتی از ۳۰ آگوست تا ۴ سپتامبر (۹ تا ۱۴ شهریور) برای مشترکین Game Pass Ultimate و PC Game Pass آغاز شده و دسترسی عمومی به نسخه‌ی بتای بازی از ۴ تا ۹ سپتامبر (۱۴ تا ۱۹ شهریور) برای همه‌ی کاربران امکان‌پذیر است.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۲۵ اکتبر (۴ آبان) برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و سری اس و پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. کاربران کنسول نباید نگران اجرای بازی باشند؛ اما بازی یادشده می‌تواند بار سنگینی روی کامیپوترهایی با مشخصات فنی ضعیف‌تر بیندازد؛ چرا که برای اجراشدن به حداقل ۱۲ گیگابایت رم نیاز دارد.

حداقل و حداکثر سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Call Of Duty Black Ops 6
Activision

حداقل الزامات ذکرشده برای کسانی است که می‌خواهند بازی را با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه و تنظیمات گرافیکی پایین یا متوسط اجرا کنند. الزامات پیشنهادی برای اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه و بالاترین تنظیمات گرافیکی خواهد بود.

برای دانلود بتای بازی Call of Duty: Black Ops 6 به حداقل ۱۴۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روی دستگاه نیاز خواهید داشت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات