رسمی: سرورهای بازی Concord سونی خاموش می‌شوند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
پوستر بازی Concord
سونی سرورهای بازی Concord را مدت کوتاهی پس از انتشار به‌دلیل استقبال اندک خاموش می‌کند.
تبلیغات

سونی سرورهای بازی Concord را به‌دلیل فروش اندک، از ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) از دسترس خارج می‌کند. این بازی تیراندازی اول شخص که فقط برای پلی استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی منتشر شده بود، در ۲۳ آگوست (۲ شهریور) منتشر شد؛ ولی فروشش تاکنون کمتر از ۲۵ هزار نسخه بوده است.

کنکورد حتی در پلتفرم استیم نیز نتونست به موفقیت خاصی برسد و تعداد کاربران هم‌زمانش به کمتر از ۷۰۰ نفر رسید. این عدد از تعداد کاربران هم‌زمان بازی The Lord of the Rings: Gollum، به‌عنوان بدترین بازی سال ۲۰۲۳، نیز کمتر است.

رایان الیس، مدیر بازی کنکورد، در بیانیه‌ای می‌گوید: «تصمیم گرفتیم که سرورهای بازی را از ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ خاموش کنیم. فروش کنکورد در آن تاریخ متوقف خواهد شد و هزینه‌ی خرید به کسانی که بازی را خریده‌اند، بازگردانده خواهد شد.»

Concord پس از هشت سال توسعه با قیمت ۴۰ دلار عرضه شد و در سبک خود با بسیاری از بازی‌های رایگان مانند Overwatch و حتی Valorant رقابت کرد. این بازی در‌نهایت نتوانست به‌عنوان بازی پولی جایگاهی بین گیمرها پیدا کند.

این احتمال وجود دارد که در آینده بازی Concord در قالب بازی رایگان دوباره بازگردد. باید تصمیم سازندگان در‌نهایت چه خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات