مایکروسافت قیمت برخی از بازی‌های اکتیویژن را به‌شدت کاهش داد

پنج‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
بازی Call of duty modern warfare iii
مایکروسافت در اقدامی جالب، برای برخی بازی‌های اکتیویژن بلیزارد تخفیف‌های باورنکردنی درنظر گرفته است.
تبلیغات

مایکروسافت قیمت تعدادی از بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را تا ۶۷ درصد کاهش داد و این تخفیف‌ها تا ۳۰ سپتامبر (۹ مهر ۱۴۰۳) ادامه خواهند داشت.

تخفیف‌های ویژه‌ی مایکروسافت برای بازی‌های اکتیویژن بلیزارد که هم اکنون در فروشگاه ایکس‌باکس دردسترس قرار دارند، همزمان با مجموعه‌ی جدیدی از عناوین برای مشترکین سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس کور و گیم پس آلتیمیت ارائه شده است.

درحال‌حاضر بازی Call of Duty: Modern Warfare III با تخفیف ۵۰ درصدی و با قیمت ۳۵ دلار به‌فروش می‌رسد. همچنین بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای مشترکین گیم‌پس آلتیمیت و گیم‌پس کنسول با تخفیف ۶۰ درصدی و قیمت ۱۵ دلار دردسترس قرار دارد. نکته‌ی مهم اینکه مشترکان جدید گیم‌پس استاندارد نیز می‌توانند از این تخفیف بهره ببرند.

بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time اکنون با تخفیف باورنکردنی ۶۷ درصدی در کنار عناوین دیگری مانند Diablo II، Call of Duty: Black Ops 4 و چندین اثر دیگر به‌فروش می‌رسد. تخفیف برخی عناوین ازجمله Black Ops II برای ایکس باکس ۳۶۰ حتی به ۷۰ درصد هم می‌رسد.

متأسفانه تعدادی از بازی‌های جذاب گیم‌پس تا ۹ مهر ۱۴۰۳ از این سرویس خارج خواهند شد. ازجمله این بازی‌ها می‌توان به فصل اول و دوم The Walking Dead از استودیوی Telltale، بازی My Time At Portia ،Gotham Knights ،Loop Hero و چندین اثر دیگر اشاره کرد.

گیم‌پس استاندارد با قیمت ماهانه ۱۵ دلار به‌فروش می‌رسد. این اشتراک مجموعه‌ی بزرگ‌تری از بازی‌ها را دراختیار گیمرهای کنسول قرار می‌دهد، اما مشترکان سرویس مذکور مثل گیم‌پس آلتیمیت (با قیمت ۲۰ دلار ماه) و گیم‌پس کامپیوتر (با قیمت ۱۲ دلار در ماه)، امکان دسترسی فوری به عناوین جدید را ندارند.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا (FTC) گیم‌پس استاندارد را به‌عنوان «محصول تنزل‌یافته» مورد انتقاد قرار داده است زیرا می‌تواند کاربران را به خرید پلن‌های گران‌تر سوق دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات