بازی هورایزن زیرو داون برای پی‌سی و پلی‌استیشن ۵ ریمستر می‌شود [تماشا کنید]

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
بازی Horizon Zero down
نسخه‌ی ریمستر بازی Horizon Zero Dawn، با ویژگی‌های بصری بهبودیافته، اوایل آبان دردسترس گیمرهای رایانه‌های شخصی و کنسول پلی‌استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

سونی در رویداد State of Play خود از نسخه بازسازی‌شده بازی محبوب Horizon Zero Dawn رونمایی کرد. این بازی در تاریخ ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان ۱۴۰۳) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و به گفته‌ی سونی، گیمرها می‌توانند انتظار تصاویری خیره‌کننده و ویژگی‌های بهبودیافته را داشته باشند.

شایعات مربوط‌به نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی هورایزن زیرو داون اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ قوت گرفت و هفته‌ی گذشته چندین رسانه‌ی معتبر موفق به کشف رده‌بندی سنی (ESRB) این بازی برای پلی استیشن ۵ و کامپیوتر شدند.

پخش از رسانه

داستان Horizon Zero Dawn کاربران را در نقش شخصیت Aloy قرار می‌دهد؛ یک شکارچی که در دنیایی پساآخرالزمانی مملو از موجودات مکانیکی خطرناک زندگی می‌کند. وظیفه‌ی شما در این بازی، مبارزه با دشمنان با استفاده از تیر و کمان، نیزه و البته کمی مخفی‌کاری است.

سونی قبلاً در سال ۲۰۲۰ هورایزن زیرو داون را برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی دردسترس قرار داد و در سال ۲۰۲۱ نیز با انتشار آپدیتی برای کنسول پلی‌استیشن ۵، امکان اجرای بازی با نرخ ۶۰ فریم برثانیه را فراهم کرد. احتمالاً نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این عنوان با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ پرو در ماه نوامبر (آبان و آذر ۱۴۰۳)، عملکرد فنی و بصری بهتری ارائه خواهد داد.

اگر پیش‌از این نسخه‌ی پلی‌استیشن یا کامپیوتر هورایزن زیرو داون را خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن را با پرداخت ۱۰ دلار به نسخه‌ی بازسازی‌شده ارتقاء دهید. قیمت بازی مذکور به‌طور جداگانه ۵۰ دلار خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات