هیولاهای این بازی سروصدای اتاق شما را ازطریق میکروفون می‌شنوند!

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر یک بازی
بازی A Quiet Place: The Road Ahead با استفاده از میکروفن، هیولاهای بازی را از وجود شما باخبر می‌کند.
تبلیغات

بازی A Quiet Place: The Road Ahead، بازی ترسناک و ماجراجویی تک‌نفره‌ای محسوب می‌شود که از سری فیلم‌های محبوب «A Quiet Place» اقتباس شده است. در این بازی، بازیکنان در دنیایی پساآخرالزمانی ماجراجویی می‌کنند که پر از موجودات مرگ‌بار حساس به صدا وجود دارد.

داستان بازی A Quiet Place: The Road Ahead حول محور زنی جوان به نام الکس تیلور می‌چرخد که باید با تهدیدات خارجی و مشکلات شخصی خود مقابله کند. الکس دانشجوی مبتلا به آسم است که به‌همراه دوست خود، باید از دست موجودات بیگانه‌ای فرار کند که شنوایی بسیار حساسی دارند.

یک اندازه گیرنده‌ی صدا در دست شخصی با حضور یک هیولا در تصویر
Games

گیم‌پلی بازی بر‌اساس مخفی‌کاری و بقا طراحی شده است و بازیکنان باید از محیط خود برای پنهان‌شدن و عبور از کنار موجودات استفاده کنند. بنابر گزارش ورج، یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد بازی استفاده از میکروفون برای اطلاع از سطح صدا است که به بازیکنان کمک می‌کند تا در سکوت حرکت کنند و از دست موجودات فرار کنند.

اگر در بازی یا دنیای واقعی صدایی تولید شود، هیولاهای درون بازی از حضور شما آگاه می‌شوند و به‌سمت شما حمله می‌کنند؛ البته استفاده از میکروفون اختیاری است. بنابر گفته‌ی سازنده‌ی این عنوان، هیولاهای موجود در بازی هر صدایی که در زندگی واقعی تولید می‌کنید، می‌توانند تشخیص دهند؛ از صدای لباسشویی گرفته تا صدای اضافه‌ی اطراف شما.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead در ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) برای کامپیوترهای شخصی، کنسول پلی استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. هم‌اکنون پیش‌خرید این بازی با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار امکان‌پذیر است و خریداران اولیه به محتوای انحصاری درون بازی و تصاویر دیجیتالی ویژه دسترسی خواهند داشت.

بازی A Quiet Place: The Road Ahead با ارائه‌ی داستانی دراماتیک و تجربه‌ای ترسناک و هیجان‌انگیز، انتظار می‌رود که توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ترسناک و ماجراجویی را به خود جلب کند. این بازی با بهره‌گیری از عناصر سری فیلم‌های A Quiet Place و افزودن ویژگی‌های جدید و منحصر‌به‌فرد، احتمالاً تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات