ثبت‌نام برای نسخه آزمایشی بازی Microsoft Flight Simulator 2024 شروع شد

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
پوستر یک بازی شامل هواپیما و بالن در مکان‌های مختلف
تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Microsoft Flight Simulator 2024، ثبت‌نام برای نسخه آزمایشی این بازی را شروع کرده‌اند.
تبلیغات

بازی موردانتظار مایکروسافت Flight Simulator 2024، نسخه‌ی جدید و پیشرفته‌ای از سری محبوب شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت، احتمالاً در نوامبر ۲۰۲۴ عرضه شود. این نسخه با ویژگی‌های جدید و بهبودهای چشمگیر، قرار است تجربه‌ای بی‌نظیر از شبیه‌سازی پرواز را برای علاقه‌مندان به‌ارمغان می‌آورد.

کسانی که نمی‌خواهند تا زمان انتشار رسمی بازی مایکروسافت Flight Simulator 2024 در ۱۹ نوامبر (۲۹ آبان) صبر کنند. بنابر گزارش Engadget، توسعه‌دهندگان این بازی امکان ثبت‌نام برای آزمایش نسخه‌ی آلفای این بازی را آغاز کرده‌اند. هنوز زمان دقیق شروع این آزمایش مشخص نشده است؛ اما مایکروسافت اعلام کرد که آزمایش مذکور در یکی از هفته‌های آخر ماه اکتبر برگزار خواهد شد. همچنین، این آزمایش فقط برای کاربران دارای کامپیوترهای شخصی در‌دسترس خواهد بود.

مشخصات فنی چند سیستم کامپیوتری
Microsoft

همچنین، تیم توسعه‌دهنده‌ی این بازی حداقل سیستم توصیه‌شده برای اجرای بازی Flight Simulator 2024 را مشخص کردند و به‌دلیل محدود‌بودن ظرفیت، همه کسانی که ثبت‌نام کنند، انتخاب نخواهند شد. مایکروسافت اعلام کرد که همه متقاضیان باید آزمایش DxDiag انجام و مشخصات کامپیوتر خود را ارائه دهند. شرکت‌کنندگان انتخاب‌شده از‌طریق ایمیل، از تاریخ دقیق تست مطلع خواهند شد و دسترسی آن‌ها به بازی به‌مدت دو تا سه روز کامل محدود خواهد بود.

یکی از ویژگی‌های مهم این نسخه، «چالش لیگ» نام دارد که به بازیکنان امکان می‌دهد تا در رقابت‌های مختلف شرکت کنند و مهارت‌های خود را به چالش بکشند. علاوه‌بر‌این، مایکروسافت Flight Simulator 2024 شامل حالت «عکاس جهانی» می‌شود. در این حالت، بازیکنان می‌توانند از مناظر زیبا و دیدنی جهان عکس بگیرند و آن‌ها را با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند. این ویژگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا زیبایی‌های واقع‌گرایانه‌ی جهان بازی را از دید یک خلبان تجربه کنند و لحظات ویژه‌ی خود را ثبت کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته این نسخه، معرفی شغل‌های مختلف در صنعت هوانوردی است. بازیکنان می‌توانند نقش‌های مختلفی از‌جمله خلبان تجاری و خلبان نجات و حتی خلبان هواپیماهای باربری را تجربه کنند. این ویژگی به بازیکنان امکان می‌دهد تا با چالش‌ها و مسئولیت‌های مختلف در دنیای هوانوردی آشنا شوند و تجربه‌ی واقعی‌تری از دنیای پرواز را تجربه کنند.

مایکروسافت Flight Simulator 2024 با بهبودهای گرافیکی و فنی همراه است. این نسخه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، جزئیات بیشتری از مناظر و هواپیماها را به‌نمایش می‌گذارد و تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر از پرواز ارائه می‌دهد. بهبودهای فنی نیز شامل بهینه‌سازی‌های مختلف برای عملکرد بهتر بازی روی پلتفرم‌های مختلف ازجمله کامپیوتر شخصی و ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات