شایعه‌ها درست بودند؛ رونمایی بازی شوتر Destiny: Rising برای موبایل

سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستر بازی Destiny:Rising
فرنچایز محبوب Destiny به‌زودی در دسترس کاربران موبایل قرار می‌گیرد.
تبلیغات

شرکت چینی NetEase Games با تأیید شایعات، از عرضه‌ی زودهنگام فرنچایز Destiny برای موبایل خبر داد. بازی شوتر Destiny: Rising که در سبک نقش‌آفرینی (RPG) طراحی شده‌ است، حالت‌های بازی مختلفی از جمله PvE و PvP را در اختیار کاربران می‌گذارد. در این بازی، شخصیت‌های مختلفی در دنیای Bungie’s Destiny ایفای نقش می‌کنند.

شرکت NetEase پس از اعلام شراکت با استودیو Bungie و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در آن، بازی Destiny: Rising را توسعه داد. این بازی بر وقایع پس از عصر تاریکی و قبل از تأسیس Tower و ظهور Guardians تمرکز دارد.

پوستر بازی Destiny:Rising
NetEase

استون شی، طراح ارشد بخش روایت‌پردازی بازی، اعلام کرد که تیم توسعه‌ی بازی قصد دارد زمان خاصی از خط داستانی را برای گیمرها به‌تصویر بکشد و لذت اکتشاف و تجربه‌ی جدید در دنیای بازی را برای گیمرها ممکن کند.

در بازی Destiny: Rising گیمرها می‌توانند از میان انواعی از شخصیت‌های قهرمان یکی را به‌دلخواه انتخاب کنند و برخلاف بازی‌های Destiny و Destiny 2 دیگر لازم نیست که گیمرها Guardian خود را از میان سه دسته‌ی Hunter، Warlock و Titan بسازند.

پوستر بازی Destiny:Rising
NetEase

در بازی Destiny: Rising، شخصیت‌های بازی Destiny و Destiny 2 مانند Ikora Rey وجود دارند و تعدادی شخصیت جدید نیز اضافه شده است. هر شخصیت توانایی‌ها و داستان منحصربه‌فردی دارد. گیمر‌ها می‌توانند از این شخصیت‌ها در حالت‌های تک‌نفره، co-op و چندنفره‌ی رقابتی استفاده کنند.

پخش از رسانه

تری ردفیلد، رهبر بخش خلاقیت Bungie، در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی می‌گوید: «بیش از یک دهه است که دنیای بازی را می‌سازیم و آن را به‌گونه‌ای ساخته‌ایم که داستان‌های منحصربه‌فرد و شگفت‌انگیزی را در خود داشته باشد. ما هیجان‌زده هستیم که کاربران موبایل می‌توانند دنیای Destiny را تجربه کنند.»

گیمر‌ها می‌توانند بازی Destiny: Rising را در حالت اول شخص و سوم شخص تجربه کنند. این بازی از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند. بخش‌های مختلف بازی مراحل campaign، حالت co-op شش نفره، PvP و PvE را شامل می‌شود.

بازی Destiny: Rising انبوهی از تفنگ‌ها و سلاح‌های قدرتمند را در خود جای داده است. نسخه‌ی آلفا بازی Destiny: Rising در تاریخ ۱۱ آبان در آمریکا و کانادا به‌صورت محدود منتشر می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات