فهرست صداپیشگان این بازی جدید توجه هر گیمری را جلب می‌کند

پنج‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
یک دره با چند ادم از روی تخته سنگی بزرگ
فهرست صداپیشگان بازی مورد انتظار Clair Obscur: Expedition 33، توجه هر گیمری را به خود جلب می‌کند.
تبلیغات

بازی مورد انتظار Clair Obscur: Expedition 33 که قرار است در بهار ۲۰۲۵ برای Xbox Game Pass منتشر شود، دارای یک گروه صداپیشگی بسیار برجسته است که توجه هر گیمری را جلب می‌کند. این اولین بازی از استودیوی Sandfall Interactive است و از روز اول عرضه، روی Xbox Game Pass دردسترس خواهد بود.

بنابر گزارش Windows Central، این بازی دارای صداپیشگان معروفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به اندی سرکیس که به‌خاطر نقش گالوم در سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها شناخته می‌شود، جنیفر انگلیش که در بازی Baldur's Gate 3 به‌عنوان Shadowheart شناخته شده است و بن استار که در Final Fantasy 16 حضور داشت، اشاره کرد. هر یک از این صداپیشگان نقش‌های کلیدی در بازی خواهند داشت و تجربه‌ی غنی و باورپذیری را برای بازیکنان به‌ارمغان خواهند آورد.

صورت چند شخصیت واقعی و بازی در کنار یکدیگر
Sandfall Interactive

در بازی Clair Obscur: Expedition 33، بازیکنان به دنیای فانتزی الهام گرفته شده از دوره Belle Époque فرانسه وارد می‌شوند. این دنیای زیبا و پر از مناظر خیره‌کننده، بازیکنان را به جستجو و کشف دشمنان سورئال با عملکرد متفاوت فرا می‌خواند. بازیکنان می‌توانند از تکنیک‌ پرش برای عبور از زمین‌های غیرممکن و شکاف‌های بزرگ استفاده کنند و در نبردها نیز با تکنیک‌های خاص هر کاراکتر، جنگ‌های ویژه‌ای را تجربه کنند.

شخصیت‌های مختلفی در این بازی وجود دارند که هر یک دارای داستان‌ها و قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به گوستاو با صداپیشگی چارلی کاکس، مائل با صداپیشگی جنیفر انگلیش، لون با صداپیشگی کریستی رایدر، سیل با صداپیشگی شالا نیکس، رنوآر با صداپیشگی اندی سرکیس و ورسو با صداپیشگی بن استار اشاره کرد.

بازی Clair Obscur: Expedition 33 با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و گروه صداپیشگی برجسته‌ی خود، احتمالاً تجربه‌ای بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. انتظار می‌رود که این بازی با ترکیب گرافیک خیره‌کننده، داستان عمیق و گیم‌پلی چالش‌برانگیز، به یکی از موفق‌ترین عناوین سال ۲۰۲۵ تبدیل شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات