کیوسک گیمینگ کولرمستر با قیمت نجومی وارد بازار ایران شد

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵
مطالعه 5 دقیقه
کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X از نمای عقب
کیوسک گیمینگ هیجان‌انگیز و گران‌قیمت شرکت کولرمستر در نمایشگاه IPAS 2024 به‌نمایش گذاشته شد.
تبلیغات

غرفه‌ی الماس رایان ایرانیان در نمایشگاه IPAS 2024، کیوسک گیمینگ ORB X (محصول برند کولرمستر) را به‌نمایش گذاشت که ظاهری منحصربه‌فرد دارد و فراتر از میز و صندلی گیمینگ ساده است.

کولرمستر کیوسک گیمینگ جدیدش را مناسب انجام هر نوع کاری می‌داند. هدف اصلی ORB X، ارتقای تجربه‌ی کاربری با توجه به نیازها و کاربری‌های مختلف است.

ORB X کابین نیمه‌بسته‌ی براق دارد که به‌کمک موتوری که در آن تعبیه شده، به‌صورت خودکار باز و بسته می‌شود. این طراحی بسته به کاربر کمک می‌کند تا در فضایی خصوصی‌تر و با تمرکز بیشتری کار یا بازی کند.

صندلی کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
زومیت

ORB X قابلیت پشتیبانی از حداکثر سه نمایشگر ۲۷ اینچی یا نمایشگر عریض ۴۹ اینچی را دارد تا برای گیمرها و افرادی ایدئال باشد که به چندین صفحه‌نمایش برای کار نیاز دارند. کولرمستر به حفظ حریم خصوصی کاربر در حین کار توجه کرده است و طراحی خاص ORB X به کاهش عوامل حواس‌پرتی کمک می‌کند.

درگاه‌های کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X از نمای جلو
کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X از نمای جلو

ORB X با صندلی‌ ارگونومیک و حالت‌های مختلف شخصی‌سازی، امکان استفاده‌ی طولانی‌مدت و راحت را برای کاربر فراهم می‌کند. زاویه‌‌ی صندلی در جهت‌های مختلف به‌راحتی قابل‌تنظیم است. درگاه‌ها و پنل‌های کنترلی متعددی در‌کنار صندلی وجود دارند که امکان تنظیم و کنترل بیشتری را دراختیار کاربر قرار می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی ORB X، سیستم صوتی داخلی‌اش محسوب می‌شود. اسپیکرهای داخلی محصول شرکت Harman Kardon هستند و صدای فراگیر و با‌کیفیتی را در فضای کابین ارائه می‌دهند تا کاربر به هدفون نیازی نداشته باشد.

پد شارژ بی‌سیم کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
صندلی و میز کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X از نمای عقب

سیستم نورپردازی ARGB کیوسک طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها را به‌نمایش می‌گذارد که جذابیت آن را به‌ویژه برای گیمرها افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند نورپردازی را بر‌اساس سلیقه و فضای اتاق خود تنظیم کنند.

در قسمت پشتی کیوسک، فضایی مخفی برای قراردادن کیس تعبیه شده است تا طراحی یکپارچه و آینده‌نگرانه‌ی ORB X حفظ شود. از ویژگی‌های دیگر ORB X می‌توان به پنل شارژ بی‌سیم اشاره کرد که در قسمتی خاص از میز قرار گرفته است تا کاربر بتواند دستگاه‌های هوشمند خود را به‌راحتی و بدون نیاز به کابل، روی میز کار شارژ کند.

میز و نمایشگرهای کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
میز و نمایشگرهای کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
میز کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X
صندلی و میز کیوسک گیمینگ کولر مستر ORB X

 ORB X به‌دلیل طراحی پیشرفته و محیط کاربری راحت، نه‌تنها برای گیمرها، بلکه برای کاربران خواهان فضای کاری خصوصی گزینه‌ای جذاب محسوب می‌شود.

ORB X در‌حال‌حاضر با قیمت حدود یک‌میلیارد و هفتصد‌میلیون تومان و در دو رنگ سفید و مشکی با گارانتی یک‌ساله‌ی الماس رایان ایرانیان در بازار ایران عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات