TCL هدفونهای خود را معرفی کرد
برند TCL مرزهای کسبوکار خود را فراتر برد و علاوه بر تجهیزات صوتی و تصویری خانگی، برای اولینبار هدفونهای خود را در CES امسال رونمایی کرد.
تبلیغات
TCL اکنون علاوهبر بازار تلویزیون، ساندبار و گوشی در بازار تجهیزات صوتی و هدفون نیز حضور دارد و چهار دسته هدفون از انواع درونگوشی و رویگوشی را معرفی کرده است. این محصولات مختص گروههای مختلفی از مصرفکنندگان طراحی و تولید شدهاند: فعالان شبکههای اجتماعی (SOCL)، کاربران شهری (MTRO)، علاقهمندان به ورزش (ACTV) و طرفداران محصولات لوکس (ELIT).
مدلهای سیمدار درونگوشی و دورگوشی در پایان همین ماه و مدلهای لوکس نیز تابستان وارد بازار شده و به دست خریداران میرسند. با وجود اینکه برند TCL از شهرت و ضریب اطمینان بالایی در میان کاربران و در دنیای تجهیزات صوتی و تصویری برخوردار است، لیکن وارد عرصهی جدید و رقابت تنگاتنگی با سایر رقبا شده که موفقیت در آن تضمین شده نیست.
داغترین مطالب روز