شایعه: ایرپاد ۳ اپل امسال معرفی خواهد شد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق گزارشی جدید، نسل سوم ایرپاد اپل با طراحی شبیه به ایرپاد پرو و قابلیت حذف نویز فعال و عمر باتری بهتر احتمالا تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

بر‌‌‌اساس گزارش دیجی‌تایمز، مدل بعدی ایرپاد اپل احتمالا پیش از آغاز سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. در این گزارش گفته شده است که اپل احتمالا ایرپاد جدیدش را تا پایان سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد؛ البته مشخصات فنی این محصول با نسل قبل ایرپاد، تفاوت چندانی نخواهد داشت.

این خبر در حالی منتشر شده است که دیجی‌تایمز قبلا گزارش داده بود طراحی ایرپاد ۳ اپل نهایی شده و این محصول اکنون در مرحله تولید انبوه است. پیش‌از‌این، اطلاعات زیادی درباره تاریخ معرفی نسل جدید این محصول در‌دسترس نبود؛ اما حالا انتظار داریم مدل بعدی ایرپاد اپل در فاصله بین اکتبر تا دسامبر سال جاری معرفی شود.

به‌گزارش تامزگاید، تاریخ اعلام‌شده برای معرفی ایرپاد ۳ با تاریخ اعلام‌شده در شایعات منتشر‌شده در اوایل سال جاری مطابقت دارد. اگرچه رویداد سپتامبر اپل را پشت‌سر گذاشته‌ایم، گفته می‌شود اپل تا سپتامبر چند رویداد دیگر برگزار خواهد کرد. از‌آنجا‌که شایعات مختلفی درباره معرفی مدل جدید مک‌بوک پرو ۲۰۲۱ و ایرپاد ۳ منتشر شده است، برگزاری رویدادی دیگر برای معرفی این دو محصول منطقی به‌نظر می‌رسد.

در ابتدا انتظار می‌رفت اپل در رویداد سپتامبر هم‌زمان با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۳، ایرپاد ۳ را نیز رونمایی کرد؛ اما پیش‌بینی‌ها در این زمینه درست نبود و این شرکت سخت‌افزار صوتی جدیدی معرفی نکرد.

در گزارش دیجی‌تایمز نوشته شده است:

اگرچه ایرپاد جدید اپل در رویداد سپتامبر رونمایی نشد، از‌آنجا‌که سهم اپل در بازار ایربادهای TWS کاهش یافته است، برخی از منابع انتظار دارند که این محصول پیش از فرا‌رسیدن فصل خرید پایان سال معرفی شود.

در شایعات گفته شده است نسل جدید ایرپا اپل درمقایسه‌با ایرپاد ۲، از قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی بیشتری برخوردار خواهد بود. از‌جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی کوچک شبیه به ایرپاد پرو، فناوری حذف نویز فعال، عمر باتری بهتر و افزایش کیفیت صدا اشاره کرد.

بدین‌ترتیب، ظاهرا ایرپاد ۳ نسخه ضعیف‌تر‌شده ایرپاد پرو خواهد بود. در برخی از تصاویر فاش‌شده از این محصول، اثری از سَری سیلیکونی دیده نمی‌شود؛ بنابراین، هنوز مشخص نیست که ایرپاد جدید از سَرِ سیلیکونی بهره خواهد برد یا نه.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ایرپاد ۳ چیست؟ اگر از ایرپادهای قبلی اپل استفاده کرده‌اید، لطفا تجربه کاربری‌تان را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات