ایرپاد پرو جدید احتمالاً با قابلیت سنجش شنوایی در کنار سری آیفون ۱۵ معرفی می‌شود

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مرد جوان صدرا مخملی با ایرپاد پرو و عینک روز آفتابی
گفته می‌شود ایرپاد پرو بعدی اپل از ویژگی‌هایی مثل درگاه USB-C و سنجش شنوایی بهره خواهد برد.
تبلیغات

اپل در سپتامبر سال جاری از سری آیفون ۱۵ مجهز به پورت USB-C رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود این شرکت در رویداد مذکور مدل جدید ایرپاد پرو را نیز با کیس شارژ USB-C معرفی می‌کند و بدین‌ترتیب از درگاه لایتنینگ به درگاه جدید مهاجرت خواهد کرد. علاوه‌براین غول فناوری اهل کوپرتینو در حال کار روی ویژگی جدیدی برای سنجش شنوایی در نسل بعدی ایرپاد پرو است.

مارک گورمن در نسخه‌ی اخیر خبرنامه‌ی PowerON خود گفت اپل در حال کار روی مدل جدیدی از ایرپاد پرو است که از درگاه USB-C بهره خواهد برد. کیس شارژ نسل کنونی این محصول همچنان از پورت لایتنینگ استفاده می‌کند اما به‌نظر می‌رسد به‌دلیل فشارهای اتحادیه‌ی اروپا، سازنده‌ی آیفون در نهایت مجبور شده از درگاه USB-C در محصولات خود بهره ببرد.

آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو احتمالاً با درگاه USB C عرضه خواهند شد؛ قابلیتی که باعث می‌شود نسل بعدی گوشی‌های اپل از مزیت‌های مختلف این فناوری بهره ببرند. به‌عنوان مثال این پورت امکان انتقال سریع‌تر داده و شارژ با سرعت بیشتر را ارائه می‌دهد؛ البته هدف نهایی اپل احتمالاً این است که آیفون را به‌طور کامل بدون پورت عرضه کند.

به‌نوشته‌ی WccfTech، ایرپاد پرو مجهز به USB-C در رویداد سپتامبر اپل و در کنار سری آیفون ۱۵ معرفی خواهد شد. این شرکت همچنین قصد دارد ویژگی سنجش شنوایی را در هدفون‌های بی‌سیم TWS جدیدش ارائه دهد؛ قابلیتی که صدای خاصی را در گوش کاربر پخش می‌کند و می‌تواند براساس آن، مشکلات شنوایی را تشخیص دهد. علاوه‌براین، ویژگی مذکور بخشی از رویکرد اپل در ارائه‌ی خدمات بهداشتی و سلامت در ایرپاد خواهد بود.

اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۳ اعلام کرد ایرپاد پرو در سال جاری به ویژگی صوتی تطبیقی جدید مجهز خواهد شد که می‌تواند با توجه به وضعیت سر و گوش کاربر، صدا و حذف نویز را به‌طور پویا تنظیم کند. سخت‌افزار جدید اپل که با iOS 17 کاملاً سازگار خواهد بود، مجموعه‌ای از ویژگی‌های مرتبط با سلامت و همچنین قابلیت‌هایی را برای افراد کم‌توان ارائه خواهد داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات