این ایرباد ارزان با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود

جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد سفید CM10 باسئوس
هدفون بی‌سیم جدید باسئوس امکان برقراری تماس واضح در محیط‌های پرسروصدا و شارژ با پنل خورشیدی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.
تبلیغات

شرکت باسئوس به‌تازگی از جدیدترین هدفون کاملاً بی‌سیم خود با نام CM10 رونمایی کرد. ایرباد CM10 هدفونی تک‌گوش به‌شمار می‌رود و با طراحی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های نوآورانه، دراختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تک‌گوش بودن ایرباد باسئوس برای کسانی که هنگام رانندگی یا کارهای دیگر ترجیح می‌دهند هم صدای محیط را بشنوند و هم با دیگران تماس برقرار کنند یا به موسیقی گوش دهند، گزینه‌ای ایدئال است. CM10 همچنین از میکروفون دوگانه و قابلیت حذف نویز محیطی بهره می‌برد که در مکان‌های شلوغ و پرسروصدا امکان تجربه تماس باکیفیت را فراهم می‌سازد.

بر اساس گزارش‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های نوآورانه‌ی هدفون باسئوس این است که هنگامی که سوار خودرو می‌شوید، پس از حس کردن لرزش در، به‌طور خودکار به گوشی متصل می‌شود. البته هنوز از نحوه عملکرد دقیق این قابلیت منحصربه‌فرد، اطلاعات بیشتری نداریم.

ایرباد مشکی باسئوس CM10

کیس شارژ ایرباد CM10 از یک پنل خورشیدی کوچک بهره می‌برد که به‌صورت مغناطیسی به کیس شارژ متصل می‌شود. به کمک این پنل می‌توانید هرجا که نور خورشید وجود داشت، ایرباد خود را شارژ کنید. اگر تمایل داشته باشید ایرباد را از طریق پریز برق شارژ کنید نیز یک درگاه USB-C در اختیارتان خواهد بود.

ایرباد جدید باسئوس از باتری ۳۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که با یک‌بار شارژ حدود ۶ ساعت دوام می‌آورد و همچنین کیس شارژ ایرباد دارای باتری‌ ۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که ۵۰ ساعت عمر باتری را به ارمغان می‌آورد.

از ویژگی‌های دیگر هدفون بی‌سیم یادشده می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵٫۳ و اتصال پایدار تا فاصله ۱۰ متری اشاره کرد. قیمت هدفون باسئوس ۱۹۹ یوان (۲۸ دلار) است. این ایرباد هم‌اکنون در رنگ‌های سفید و مشکی دردسترس خریداران قرار دارد. قیمت هدفون CM10 در کنار ویژگی‌های خلاقانه، می‌تواند آن را در فهرست بهترین هدفون های بی‌ سیم بازار قرار دهد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات