این هدفون به‌صورت خودکار شارژ می‌شود؛ محصول هیجان‌انگیز CES 2024

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
هدست 3M با بدنه مشکی و سبز با میکروفون همراه از نمای کناری
شرکت 3M از اولین هدست خودشارژ دنیا با فناوری جدیدی که نیاز به باتری‌های یک‌بار مصرف را از بین می‌برد، رونمایی کرد.
تبلیغات

هرساله در CES محصولات مختلفی، از ماشین لباس شویی و یخچال گرفته تا مانیتور، معرفی می‌شوند؛ اما این‌بار شرکت 3M تصمیم گرفته است اولین هدست با توانایی استفاده از فناوری سلول خورشیدی را به رویداد یادشده بیاورد.

براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی‌ شرکت 3M، هدفون جدید این شرکت به عنوان «اولین هدست ارتباطی خودشارژ جهان» شناخته می‌شود و از فناوری سلول خورشیدی برای تبدیل نور داخلی و خارجی به شارژ استفاده می‌کند.

فناوری سلول‌های خورشیدی استفاده شده در این محصول Powerfoyle نام دارد و ازطریق مشارکت 3M با Exeger، یک شرکت سوئدی متخصص در فناوری سلول های خورشیدی، متولد شده است.

هدست مذکور 3M PELTOR WS ALERT XPV نامیده می‌شود و به‌طور رسمی در CES 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد. این محصول می‌تواند به دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث متصل شود و یک میکروفون حذف نویز ارائه می‌دهد تا مکالمات راحت‌تر و واضح‌تری را حتی در محیط‌های کاری پر سر و صدا تجربه کنید.

از سوی دیگر، ویژگی PTL (Push-to-Listen) به شما این امکان را می‌دهد تا با توقف پخش و فعال کردن میکروفون‌های محیطی، بدون درآوردن هدست صدای اطراف خود را بشنوید.

هدست جدید 3M دارای برنامه 3M Connected Equipment است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات مورد نظر را اعمال و سطح انرژی سلول خورشیدی و همچنین آمار انرژی مصرف‌شده را بررسی کنید.

پیتر برگامن، مدیر بازرگانی 3M PELTOR، درباره‌ی محصول جدید شرکت می‌گوید: «3M به‌طور کامل روی اختراع برای آینده تمرکز دارد؛ مهندسی پیشرفته‌ی به‌کاررفته در ساخت این هدست‌ ترکیبی عالی از عملکرد، طراحی و پایداری را ایجاد کرده است.»

از سوی دیگر جیووانی یلی، مدیرعامل و بنیانگذار Exeger، گفت: «مزایای زیست محیطی جایگزین باتری‌های یک‌بار مصرف به تنهایی تأثیر مثبت قابل توجهی برای صنعت خواهند داشت و به ایجاد استاندارد جدیدی در راحتی و پایداری کمک می‌کنند.»

انتظار می‌رود 3M PELTOR WS ALERT XPV در مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳) برای خرید در دسترس باشند. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت هدفون مذکور منتشر نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات