مدل دیده‌نشده هدفون گلکسی بادز با کیس لمسی به‌نمایش درآمد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی بادز با کیس OLED لمسی
سامسونگ کیس شارژ گلکسی بادز مجهز به پنل OLED را در CES 2024 به‌نمایش گذاشت.
تبلیغات

سامسونگ تاکنون از نمایشگر OLED در محصولات مختلفی از‌جمله تلویزیون و گوشی هوشمند استفاده کرده و در نمایشگاه CES 2024، کانسپت جدیدی به‌نمایش گذاشته است:‌ کوچک‌کردن همان فناوری و گنجاندن آن در کیس شارژ گلکسی بادز که مواردی همچون میزان شارژ باتری و ANC را نمایش می‌دهد.

در هدفون سامسونگ یا هدفون اپل تاکنون شاهد چنین قابلیتی نبوده‌ایم و شاید عده‌ای بر این باور باشند که زمان عرضه‌ی چنین ویژگی به‌ظاهر سودمندی فرارسیده است.

نمونه آزمایشی گلکسی بادز سامسونگ با کیس لمسی

وجود نمایشگر لمسی روی کیس هدفون، سطح دیگری از راحتی را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد؛ به‌ویژه برای افرادی که همیشه نگران اتمام شارژ باتری هدفونشان را هستند.

در‌حال‌حاضر، ویژگی‌ها و تنظیمات پیشرفته‌ی هدفون‌های بی‌سیم، تنها با استفاده از اپلیکیشن گوشی هوشمند انجام‌شدنی است. با ظهور صفحه‌نمایش لمسی روی کیس شارژ، کاربران خواهند توانست موسیقی، تنظیمات و... را بدون استفاده‌ از گوشی زیر‌نظر بگیرند.

سامسونگ گفته است که کیس OLED گلکسی بادز را برای هیچ بازاری به تولید انبوه نخواهد رساند؛ بنابراین، صرفاً با مدلی مفهومی طرف هستیم.

افزودن این نمایشگرها سرمایه‌گذاری پرهزینه‌ای است و میلیون‌ها دلار هزینه روی دست سامسونگ خواهد گذاشت. به‌علاوه، باتوجه‌به اندازه کوچک کیس شارژ، قطعاً در به‌کاربردن باتری‌های بزرگ در گلکسی بادز محدویت ایجاد خواهد کرد.

اضافه‌کردن پنل OLED به کیس شارژ، طول عمر باتری را کاهش خواهد داد و ممکن است گلکسی بادز نتواند مثل سابق شارژدهی رضایت‌بخشی داشته باشد. به‌طور‌کلی، این مفهوم در حالت تئوری فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ ولی در عمل ممکن است نفرت کاربران را برانگیزد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات