این پاندا دو ایرباد در دل خودش دارد!

دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی بادز ۲ پرو طرح پاندا
نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی بادز ۲ پرو با طراحی فانتزی در دو رنگ و قاب مختلف رونمایی شد.
تبلیغات

سامسونگ از نسخه‌ی ویژه‌ی ایربادش با نام Twin Bao در کره رونمایی کرد. این نسخه‌ی ویژه از توله‌پانداهای دوقلو Hui Bao و Rui Bao الهام گرفته شده است که اخیراً در پارک اورلند سامسونگ متولد شده‌اند.

نسخه‌ی محدود هدفون سامسونگ شامل گلکسی بادز ۲ پرو و یک قاب دوقلوی فانتزی است. همچنین مشتریان در صورت تمایل می‌توانند کیس را به‌صورت جداگانه خریداری کنند.

طبق گزارش سم‌موبایل، سامسونگ محصول ویژه‌ی خود را در دو رنگ و دو قاب مختلف روانه‌ی بازار کرده است. گلکسی بادز ۲ پرو با رنگ مشکی از قاب Rui Bao و رنگ سفید از قاب Hui Bao بهره می‌برد.

توله‌پانداهایی که در ۷ جولای ۲۰۲۳ (۱۶ تیر ۱۴۰۲) به دنیا آمده‌اند، هوی بائو به معنای گنج درخشان و روی بائو به معنای گنج خردمند نام دارند. قاب Twin Bao مطابق با ویژگی‌ و الگوی صورت پانداها طراحی شده است.

گلکسی بادز ۲ پرو طرح پاندا
گلکسی بادز ۲ پرو طرح پاندا

قیمت هدفون جدید سامسونگ ۱۹۵,۰۰۰ وون (۱۴۶ دلار) است و این محصول از تاریخ ۲۱ فوریه (۲ اسفند) از طریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در دسترس خواهد بود. کیس ایرباد به‌تنهایی ۴۲,۹۰۰ وون (۳۲ دلار) قیمت دارد و با گلکسی بادز اف ای، گلکسی بادز لایو، گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز پرو جفت می‌شود.

ایرباد ویژه‌ی سامسونگ در برخی از فروشگاه‌های بزرگ این شرکت در کره‌‌ی جنوبی از جمله سامسونگ گانگنام و هیوندای سئول به نمایش گذاشته شده است.

نسخه‌ی جدید Twin Bao گلکسی بادز ۲ پرو دارای همان ویژگی‌های مدل استاندارد است. این موارد شامل قابلیت حذف نویز فعال (ANC) تا ۳۳ دسی‌بل، حالت شفافیت و اتصال بلوتوث ۵٫۳ می‌شود.

ایرباد سامسونگ دارای گواهی IPX7 و دربرابر آب مقاوم است. هر هدفون از درایور ۱۰ میلی‌متری بهره می‌برد که محتوای صوتی ۲۴ بیتی Hi-Fi و صدای ۳۶۰ درجه را ارائه می‌دهد.

گلکسی بادز ۲ پرو دارای قابلیت Dolby Head Tracking و سه میکروفون برای اطمینان از انتقال صدای واضح در هنگام تماس است.

هنگامی که عملکرد حذف نویز یا ANC غیرفعال است، ایرباد سامسونگ با یک‌ بار شارژ تا ۸ ساعت و با کیس شارژ تا ۲۹ ساعت پخش موسیقی دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات