ناتینگ نام‌گذاری عددی را در هدفون‌هایش کنار گذاشت

جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ناتینگ ایر ۲ درون کیس
هدفون‌های جدید ناتینگ به‌جای اعداد، با حروف و سال ساخت شناخته می‌شوند.
تبلیغات

ناتینگ در اقدامی غیر‌منتظره اعلام کرد که سیستم نامگذاری مبتنی‌بر اعداد را در هدفون‌هایش کنار خواهد گذاشت. این شرکت در ایکس (توییتر سابق) از رونمایی دو هدفون جدید در تاریخ ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) خبر داد:‌ Nothing Ear و Nothing Ear (a).

هدفون ناتینگ مدل Nothing Ear جایگزین Nothing Ear 2 خواهد بود و Nothing Ear (a) گزینه‌ای پایین‌رده‌تر از آن محسوب می‌شود. ناتینگ می‌گوید تصمیم برای حذف اعداد از استراتژی نامگذاری، با هدف «معطوف کردن تمرکز بر محصول و تجربه‌ی منحصر‌به‌فردی است که برای هر کاربر ارائه می‌دهد.»

این رویکرد نامگذاری ممکن است غیرعادی به نظر برسد، اما بی‌سابقه نیست؛ به عنوان مثال، موتورولا در گوشی Motorola Edge Plus خود از عدد استفاده نمی‌کند و در عوض برای تمایز بین نسل‌ها، روی سال عرضه تکیه می‌کند.

باید دید که آیا ناتینگ استراتژی مشابهی را برای نامگذاری گوشی‌های هوشمند خود اتخاذ خواهد کرد یا خیر. برای مشخص شدن قیمت هدفون های جدید این شرکت، باید تا رونمایی رسمی آن‌ها منتظر بمانیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات