شیائومی جایگاه دومی سامسونگ در بازار هدفون‌های بی‌سیم را گرفت

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون شیائومی بادز ۴ همراه با کیس شارژ در رنگ‌های زیتونی و سفید و مشکی
شیائومی موفق شده است تا با افزایش سهم خود از بازار هدفون و هدزفری، رتبه‌ی دوم را از سامسونگ بگیرد.
تبلیغات

شیائومی توانسته است در سه‌‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ سهم خود را از بازار هدفون‌های بی‌سیم افزایش دهد و با سبقت‌گرفتن از سامسونگ، به‌عنوان دومین برند بعد از اپل شناخته شود.

در فصل اول سال ۲۰۲۴، حدود ۵٫۵ میلیون هدفون شیائومی فروخته شده است که درمقایسه‌با عدد ۳٫۴ میلیونی بازه‌ی مشابه سال گذشته، رشد ۶۱ درصدی را نشان می‌دهد. بدین‌ترتیب، شیائومی موفق شد سهم بازار خود را از ۵٫۶ به ۸٫۳ درصد افزایش دهد.

سهم بازار شرکت‌ها از فروش هدفون و هدزفری در سه ماه اول ۲۰۲۴

به گفته‌ی کانالیس، شیائومی با ورود به بخش میان‌‌رده‌‌ی بازار و عرضه‌ی هدفون‌هایی با رنج قیمتی ۱۵ دلار، سهم بازار خود را افزایش داده است.

در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴، هواوی نخستین محصول خود را با قیمت کمتر از ۳۰ دلار معرفی کرد و حضور خود را در بازارهای خارجی گسترش داد و به رشد چشمگیر ۷۱ درصد دست یافت.

فروش هدفون اپل از ۱۷٫۶ میلیون عدد در فصل اول سال ۲۰۲۳ به ۱۶٫۲ میلیون در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ کاهش یافته است؛ اما همچنان با داشتن ۲۴٫۴ درصد از سهم بازار در رتبه‌ی اول قرار دارد.

سامسونگ با گنجاندن ویژگی‌های حذف نویز فعال به هوفون‌های خود، رقابت‌پذیری خود را حفظ کرده است؛ اما با اشباع‌شدن بازار هندزفری‌های TWS، تولیدکنندگان به هندزفری‌های پشت‌باز (OWS) روی می‌آورند تا سهم خود را در بازار گسترش دهند.

در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴، بیش از ۹۰ میلیون هدفون بی‌سیم در بازار جهانی فروخته شده است که افزایش ۶ درصدی را درمقایسه‌با سال قبل نشان می‌دهد. در‌این‌بین، ایربادهای باز بیشتر در کانون توجه بوده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات