گلکسی بادز ۳ و بادز ۳ پرو با نویز کنسلینگ پیشرفته و طراحی بسیار آشنا رونمایی شدند

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
مطالعه 5 دقیقه
گلکسی بادز ۳ پرو
در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ نسل جدید هدفون‌های هوشمند سامسونگ با بهره‌مندی از قابلیت‌های هوش مصنوعی و طراحی متفاوت رونمایی شدند.
تبلیغات

سامسونگ دقایقی پیش در رویداد آنپکد ۲۰۲۴ علاوه‌بر محصولاتی همچون گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6، نسل جدید گلکسی‌ بادز خود یعنی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو را رونمایی کرد. این هدفون‌ها با بهره‌مندی از Galaxy AI و زبان طراحی جدید سامسونگ، تجربه‌ای متفاوت و سودمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

سامسونگ سری Galaxy Buds3 را در دو مدل با طراحی‌های متنوع ارائه می‌دهد تا پاسخگوی نیازهای مختلف کاربران باشد. گلکسی بادز 3 پرو که از طراحی Canal Type استفاده می‌کند،‌ برای علاقه‌مندان به‌ صداهای عمیق و فراگیر گزینه‌ای ایده‌آل به‌حساب می‌آید. این هدفون، به‌منظور ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده، از بلندگوهای ارتقایافته با توییتر مسطح برای تولید صدای پیچیده و دقیق و همچنین تقویت‌کننده‌های دوگانه برای تجربه‌ی صدای شفاف و واضح بهره می‌برد.

بیمه موبایل ازکی

گلکسی بادز 3 نیز با طراحی Open Type برای افرادی طراحی شده است که می‌خواهند در موقعیت‌های مختلف و برای مدت‌ طولانی از هدفون استفاده کنند. گلکسی بادز ۳ بدون کیس شارژ وزنی ۴٫۷ گرمی دارد و وزن مدل پرو به ۵٫۴ گرم می‌‌رسد. هردو محفظه‌ی شارژ‌ نیز ۴۶٫۵ گرم وزن دارند و تاحدی نسبت به مدل‌های سال گذشته سنگین‌تر شده‌اند. به‌علاوه، از استاندارد IP57 نیز پشتیبانی می‌کنند؛‌ اما این گواهی شامل کیس شارژ نمی‌شود.

گلکسی بادز ۳ رنگ‌ها
گلکسی بادز ۳

سری گلکسی بادز ۳ با استفاده از زبان طراحی جدید سامسونگ موسوم‌به blade design، طراحی شده است تا نظر تمام کاربران از جمله سخت‌پسندان را به‌خود جلب کند. این نوع طراحی که تاحدی به ایرپادهای اپل شباهت دارد، باعث شده است هدفون‌ها به دهان نزدیک‌تر باشند و صدای کاربر را واضح‌تر ثبت کنند. گلکسی‌ بادزها به نورپردازی Blade Lights نیز مجهز شده‌اند که وضعیت بلوتوث را نمایش می‌دهد. همچنین می‌توان چراغ‌ها را به‌گونه‌ای تنظیم کرد که همیشه روشن بمانند.

گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو به‌ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۴۸ میلی‌آمپرساعت و ۵۸ میلی‌آمپرساعت قدرت می‌گیرند. ظرفیت باتری کیس شارژ‌ نیز به‌تنهایی ۵۱۵ میلی‌آمپرساعت است. در حالتی که ANC روشن باشد، می‌توانید به‌مدت ۵ ساعت از گلکسی بادز ۳ برای پخش موسیقی استفاده کنید و درصورت خاموش‌بودن این قابلیت،‌ عمر باتری ۱ ساعت افزایش می‌یابد.

گلکسی بادز ۳ پرو باتوجه به ظرفیت بیشتر باتری، درصورت فعال‌بودن ANC تا ۶ ساعت و درصورت غیرفعال‌بودن این ویژگی تا ۷ ساعت موسیقی پخش خواهد کرد.

گلکسی بادز ۳ پرو
گلکسی بادز ۳ پرو

در حالت مکالمه و درصورت روشن‌بودن حذف نویز، گلکسی بادز ۳ تا ۳٫۵ ساعت دوام می‌آورد و گلکسی بادز ۳ پرو نیز تا ۴٫۵ ساعت همراه کاربر خواهد بود. البته اگر از ANC استفاده نشود، هردو هدفون حدود نیم‌ساعت شارژدهی بیشتری ارائه می‌کنند.

گلکسی بادزهای جدید سامسونگ، از دو درایور مختلف شامل درایور دینامیک ۱۰٫۵ میلی‌متری و درایور مسطح ۶٫۱ میلی‌متری استفاده می‌کنند که سامسونگ برای اولین‌بار در هدفون‌های بی‌سیم خود از آن استفاده کرده است. علاوه‌براین، هر درایور از آمپلی فایر مجزا بهره می‌گیرد که باعث کنترل بیشتر صدا می‌شود.

گلکسی بادز ۳ و گلکسی بادز ۳ پرو قابلیت‌هایی را به‌همراه دارند که تاکنون در هدفون‌های سامسونگ وجود نداشته‌اند. به گفته‌ی سامسونگ، اکنون کاربران می‌توانند هنگام حضور در جلساتی که با زبان خارجی برگزار می‌شود، با اتصال گلکسی بادزها به گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 یا فلیپ 6 قابلیت Interpreter (مترجم) را در حالت گوش‌دادن (Listening Mode) فعال کنند تا گلکسی بادز به‌طور مستقیم ترجمه‌ی سخنرانی را پخش کند. علاوه‌براین، می‌توان فرمان صوتی (Voice Command) را نیز برای انجام دستوراتی همچون پخش یا توقف موسیقی فعال کرد.

میکروفون‌های به‌کاررفته در سری Buds3 با بهره‌گیری از فناوری‌های Adaptive ANC و Adaptive EQ، به‌صورت مداوم صداهای داخلی و خارجی را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کنند تا از این طریق، کیفیت صدا و عملکرد حذف نویز فعال (ANC) را بهبود بخشند. مهم‌تر از همه اینکه اکنون سامسونگ از هوش مصنوعی نیز برای افزایش کیفیت صدای کاربر در محیط‌های پر سر‌وصدا استفاده می‌کند. مجموع این ویژگی‌ها می‌تواند به هم‌ترازشدن کیفیت صدای هدفون‌های سامسونگ با AirPods کمک کند.

گلکسی بادز ۳

سامسونگ می‌گوید گلکسی‌بادزهای جدید به فناوری‌های تطبیق کنترل نویز (Adaptive Noise Control)، تشخیص آژیر (Siren Detect) و تشخیص صدا (Voice Detect) نیز مجهز شده‌اند که به‌صورت خودکار و بدون نیاز به هرگونه تنظیم دستی، بهترین سطح نویز و صدا را فراهم می‌آورد.

گلکسی بادز 3 پرو از بلوتوث ۵٫۴ برای اتصال بی‌سیم ایمن‌تر استفاده کرده است. این هدفون‌ها همچنین دارای بلوتوث LE Audio با کدک‌های LC3 و Auracast هستند که به شما امکان می‌دهند پخش‌های صوتی بی‌سیم ایجاد کنید تا دیگران بتوانند به پخش‌های صوتی ایجادشده بپیوندد. این هدفون‌ها با بهره‌مندی از ویژگی سوئیچ خودکار، بسته به دستگاهی که به‌طور معمول از آن استفاده می‌کنید، به‌صورت خودکار بین لپ‌تاپ، گوشی هوشمند یا تبلت گلکسی شما جابه‌جا شوند.

گلکسی بادز ۳ پرو در دو رنگ سفید و نقره‌ای و با قیمت ۲۵۰ دلار به‌فروش می‌رسد. قیمت هدفون سامسونگ گلکسی بادز ۲ نیز با رنگ‌بندی مشابه ۱۸۰ دلار اعلام شده است. هدفون‌های جدید در مقایسه با مدل‌های سال گذشته حدوداً ۳۰ دلار افزایش قیمت داشته‌اند. به گفته‌ی سامسونگ،‌ پیش‌سفارش محصولات از ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۰ تیر ۱۴۰۳) در اکثر کشورها شروع می‌شود و از ۲۴ جولای (۳ مرداد) برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

مقایسه 2 محصول
ایرباد بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 3 سفید / Samsung Galaxy Buds3سامسونگ گلکسی بادز 3ایرباد بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو نقره ای / Samsung Galaxy Buds3 Proسامسونگ گلکسی بادز 3 پرو
نام دیگرSamsung SM-R530NZ Samsung SM-R530NZAAXARSamsung SM-R630NZ Samsung SM-R630NZAAXAR
نوع هدفونتو گوشی (In-Ear)تو گوشی (In-Ear)
نوع آکوستیکپشت بسته (Closed-Back)پشت بسته (Closed-Back)
نوع اتصالبی‌سیمبی‌سیم
نوع هدفون بی‌سیمTrue Wireless (ارتباط بی‌سیم بین دو گوشی با یکدیگر و منبع)True Wireless (ارتباط بی‌سیم بین دو گوشی با یکدیگر و منبع)
کنترل‌کننده‌ی صدا و مکالمه
دارد
دارد
کابل جداشونده
ندارد
ندارد
پروفایل‌های پشتیبانی شدهAAC SBCAAC SBC
بلوتوث
دارد
دارد
نسخه بلوتوث5.45.4
برد10 متر10 متر
NFC
ندارد
ندارد
پشتیبانی از Hi-Res
ندارد
ندارد
کارت حافظه
ندارد
ندارد
توضیحات کنترل‌کنندهکنترل لمسی، سوایپ و ضربه زدن به ایرباد برای کنترل محتوای در حال پخش، تنظیم صدا و اتصال و قطع تماسکنترل لمسی، سوایپ و ضربه زدن به ایرباد برای کنترل محتوای در حال پخش، تنظیم صدا و اتصال و قطع تماس
نوع درایورداینامیکداینامیک
قطر درایور11 میلی‌متر10 میلی‌متر
نویز کنسلینگ فعال یا ANC
دارد
دارد
سایر مشخصات درایور-درایور توئیتر 6.1 میلی‌متر دو درایور (Dual Driver) در هر ایرباد
میکروفون
دارد
دارد
حذف نویز میکروفون
دارد
دارد
نوع میکروفونروی خود هدفونروی خود هدفون
توضیحات میکروفونمیکروفون سه‌گانه در هر ایرباد استفاده از الگوریتم DNN برای حذف نویزمیکروفون سه‌گانه در هر ایرباد استفاده از الگوریتم DNN برای حذف نویز
پشتیبانی از فرامین صوتیBixbyBixby
ظرفیت باتری48 میلی‌آمپر ساعت (ایرباد) 515 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)53 میلی‌آمپر ساعت (ایرباد) 515 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)
نحوه شارژ از طریق محفظه شارژ با درگاه USB Type-Cاز طریق محفظه شارژ با درگاه USB Type-C
شارژدهیحداکثر 5 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز) (تا 24 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) (تا 30 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 3.5 ساعت حالت مکالمه (روشن بودن حذف نویز) (تا 18 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 4 ساعت حالت مکالمه (خاموش بودن حذف نویز) (تا 20 ساعت با محفظه شارژ)حداکثر 6 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز) (تا 26 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 7 ساعت حالت پخش صدا (خاموش بودن حذف نویز) (تا 30 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 4.5 ساعت حالت مکالمه (روشن بودن حذف نویز) (تا 20 ساعت با محفظه شارژ) حداکثر 5 ساعت حالت مکالمه (خاموش بودن حذف نویز) (تا 22 ساعت با محفظه شارژ)
مقاومت در برابر آب، رطوبت و گردوغبارIP57 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه)IP57 (مقاوم دربرابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه)
نشانگر LED
دارد
دارد
سازگاری با گجت‌هادستگاه‌های اندرویدی دستگاه‌های iOS ویندوزدستگاه‌های اندرویدی دستگاه‌های iOS ویندوز
سایر قابلیت‌هاصدای Hi-Fi و 24 بیت (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 4.0 و بالاتر) صدای 360 درجه (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.1 و بالاتر) اکولایزر تطبیق‌پذیر پشتیبانی از Galaxy AIحالت Ambient Aware برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا صدای Hi-Fi و 24 بیت (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 4.0 و بالاتر) صدای 360 درجه (سازگار با دستگاه‌های سامسونگ با رابط کاربری One UI 3.1 و بالاتر) اکولایزر تطبیق‌پذیر پشتیبانی از Galaxy AI
رنگسفید نقره‌ایسفید نقره‌ای
ابعاد18.2 × 20.3 × 31.9 میلی‌متر (ایرباد) 24.4 × 48.7 × 58.9 میلی‌متر (محفظه شارژ)18.1 × 19.8 × 33.2 میلی‌متر (ایرباد) 24.4 × 48.7 × 58.9 میلی‌متر (محفظه شارژ)
وزن4.7 گرم (هر ایرباد) 46.5 گرم (محفظه شارژ)5.4 گرم (هر ایرباد) 46.5 گرم (محفظه شارژ)
اقلام همراهکابل USB Type-C محفظه شارژ دفترچه راهنماکابل USB Type-C محفظه شارژ ایرباد در اندازه‌های مختلف دفترچه راهنما
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات