هدفون ۱۵ دلاری جدید آنر، کاملاً بی‌سیم است و سیستم حذف نویز هم دارد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
هدفون بی‌سیم LCHSE X7i آنر در دو رنگ سفید و آبی معلق در هوا
جدیدترین هدفون کاملاً بی‌سیم آنر قابلیت‌های قابل‌ توجه و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد.
تبلیغات

آنر هدفون کاملاً بی‌سیم جدید LCHSE X7i را با قابلیت‌های کاربردی و قیمت ارزان رونمایی کرد. این محصول در کنار ارائه‌ی سیستم حذف نویز، عمر باتری بالایی برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

به‌نوشته‌ی وب‌سایت آی‌تی هوم، هدفون مقرون‌به‌صرفه‌ی آنر از سیستم حذف نویز فعال هیبریدی ۴۵ دسی‌بلی بهره می‌برد و می‌توان سطح کاهش نویز آن را به‌دلخواه تنظیم کرد. آنر برای آگاهی بیشتر از محیط اطراف، هدفون جدید خود را به Transparency Mode (حالت شفافیت) مجهز کرده است.

مشخصات کلیدی هدفون بی‌سیم LCHSE X7i آنر
ITHome

هدفون LCHSE X7i از درایور ۱۲٫۴ میلی‌متری و میکروفون دوگانه استفاده می‌کند تا عملکرد صوتی متعادلی داشته باشد. وزن هر ایرباد به ۴٫۹ گرم می‌رسد و می‌توان نوک پلاستیکی آن را در سه اندازه‌ی مختلف تعویض کرد.

هدفون آنر مدل LCHSE X7i موفق به کسب گواهی IP54 شده و علاوه‌بر مقاومت در برابر پاشش آب از تمام جهت‌ها، در برابر گردوغبار نیز مقاوم است؛ موردی که معمولاً حتی در هدفون‌های گران‌قیمت‌تر هم دیده نمی‌شود.

جدیدترین هدفون چینی‌ها با یک بار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت موسیقی پخش کند و در صورت همراهی با کیس شارژ، شارژدهی آن به ۴۰ ساعت می‌رسد. انرژی کیس شارژ از طریق درگاه USB-C تأمین می‌شود.

قیمت هدفون جدید LCHSE X7i آنر در بازار چین حدود ۱۵ دلار اعلام شده است و در دو رنگ آبی و سفید به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات