هدفون جدید مارشال با هر بار شارژ بیش‌ از ۱۰۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند

دوشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
هدفون مارشال Major V حالت ایستاده
هدفون جدید مارشال با قابلیت‌هایی همچون عمر باتری بسیار مناسب و کیفیت صدای قوی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

مارشال به‌تازگی از هدفون بی‌سیم جدید خود با نام Major V رونمایی کرد. جدیدترین هدفون مارشال عمر باتری قابل‌ توجهی دارد و در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

هدفون Major V با استفاده از درایورهای دینامیک ۴۰ میلی‌متری، صدا را به‌صورت بسیار واضح و با حداقل اعوجاج پخش خواهد کرد. جدیدترین هدفون بی‌سیم مارشال از بدنه‌ای بسیار مقاوم و درعین‌حال سبک ساخته شده است و وزن آن به ۱۸۶ گرم می‌رسد.

هدفون مارشال Major V حالت بسته شده در دست یک نفر
Marshall
هدفون مارشال Major V حالت ایستاده روی شارژر بی‌سیم
Marshall

هدفون Major V قابلیت تاشدن دارد که حمل آن را برای کاربران راحت‌تر می‌کند. این هدفون از بلوتوث، LE Audio (بلوتوث کم‌مصرف)، کدک‌های صوتی AAC MPEG-2 ،AAC و LC3 پشتیبانی می‌کند.

برای اتصال به هدفون Major V علاوه‌بر بلوتوث می‌توان از قابلیت Multipoint برای اتصال همزمان به چند دستگاه استفاده کرد. این هدفون از اتصال سیمی ازطریق یک جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری بهره می‌برد. مارشال یک اپلیکیشن اختصاصی بلوتوث نیز دارد.

از مهم‌ترین قابلیت‌های هدفون جدید مارشال می‌توان به عمر باتری آن اشاره کرد. Major V تنها با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۰۰ ساعت دوام بیاورد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون Major V از شارژر USB-C و شارژر بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و دارای یک دکمه‌ی M اختصاصی و یک دکمه‌ی کنترلی است که می‌توان از آن برای تنظیمات EQ، دستیار صوتی و Spotify Tap استفاده کرد.

قیمت هدفون جدید مارشال ۱۴٬۰۰۰ روپیه (۱۶۸ دلار) است و می‌توان آن را ازطریق وب‌سایت رسمی این شرکت خریداری کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات