محبوب‌ترین هدفون بی‌سیم بازار اکنون در رنگ صورتی هم فروخته می‌شود

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هدفون سونی WH-1000XM5 صورتی
اکنون می‌توانید هدفون‌ محبوب WH-1000XM5 و هندزفری بی‌سیم WF-1000XM5 سونی را در رنگ صورتی تهیه کنید.
تبلیغات

سونی هدفون‌های محبوب WH-1000XM5 و WF-1000XM5 را در رنگ جدید صورتی با نام Smoky Pink معرفی کرد. محصولات یادشده در فهرست بهترین هدفون بی سیم حضور دارند. این رنگ شیک و منحصربه‌فرد ظاهری تازه به این محصولات داده است. هر دو هدفون مذکور همچنان از فناوری حذف‌ نویز پیشرفته بهره می‌برند که تجربه‌ای بی‌نظیر از شنیدن موسیقی و برقراری تماس را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. رنگ صورتی دودی نیز ظرافتی خاص به این محصولات باکیفیت بخشیده است.

هدفون سونی مدل WH-1000XM5 از فناوری حذف نویز پیشرفته‌ای بهره می‌برد که با استفاده از دو پردازنده‌ و ۸ میکروفون، صداهای مزاحم محیط را به‌طور کامل حذف می‌کند. همچنین، قابلیت بهینه‌ساز حذف نویز خودکار محیط را به‌صورت لحظه‌ای تجزیه‌و‌تحلیل و صداهای مزاحم را باتوجه‌به شرایط تنظیم می‌کند تا بهترین عملکرد را در موقعیت‌های مختلف ارائه دهد. این هدفون با بهره‌گیری از چهار میکروفون و سیستم کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی، کیفیت مکالمه را حتی در محیط‌های پرسروصدا ارتقای چشمگیری می‌دهد.

هدفون سونی WH-1000XM5 صورتی
Sony

WH-1000XM5 با فعال‌بودن قابلیت حذف‌ نویز، تا ۳۰ ساعت شارژدهی می‌کند و درصورت غیرفعال‌بودن ویژگی مذکور، این مدت به ۴۰ ساعت افزایش می‌یابد. همچنین، قابلیت شارژ سریع این امکان را فراهم می‌کند تا فقط با ۳ دقیقه شارژ، حداکثر ۳ ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید. پشتیبانی از اتصال چندنقطه‌ای نیز به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی بین دستگاه‌های مختلف مانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ جابه‌جا شوید.

ایرباد WF-1000XM5 هم از قابلیت حذف نویز قدرتمندی بهره می‌برد. این محصول با استفاده از پردازنده‌ی یکپارچه‌ی V2 و پردازنده‌ی حذف نویز HD سونی به نام QN2e، نویزهای فرکانس‌پایین را کاهش چشمگیری می‌دهد. طبق اعلام سونی، هرکدام از ایربادها نیز به سه میکروفون داخلی مجهز شده‌اند که حذف نویز را بیش‌ازپیش بهبود می‌بخشند.

WF-1000XM5 ازنظر کیفیت صدا از درایورهای Dynamic Driver X بهره می‌برد که دامنه‌ی وسیع‌تری از صدا و بیس عمیق‌تر و وضوح بیشتری به‌ارمغان می‌آورد. این ایرباد از قابلیت High-Resolution Audio Wireless با فناوری LDAC پشتیبانی می‌کند و با بهره‌گیری از DSEE Extreme، کیفیت فایل‌های صوتی شما را به‌صورت لحظه‌ای ارتقا می‌دهد.

هدفون سونی WF-1000XM5 صورتی
Sony

علاوه‌براین، ایرباد WF-1000XM5 از قابلیت‌های کاربردی دیگری همچون ردیابی سر برای ارائه‌ی تجربه‌ی صوتی فراگیرتر، کاهش نویز مبتنی‌بر هوش مصنوعی برای تماس‌های واضح‌تر و طراحی ارگونومیک بهره می‌برد. طراحی این ایربادها ۲۵ درصد کوچک‌تر و ۲۰ درصد سبک‌تر از نسل قبلی است که باعث می‌شود برای استفاده‌ی طولانی‌مدت بسیار راحت باشند.

از دیگر ویژگی‌های اصلی WF-1000XM5 می‌توان به کنترل تطبیقی صدا (Adaptive Sound Control)، قابلیت Speak-to-Chat، اتصال به چند دستگاه، پشتیبانی از دستیار صوتی و حداکثر ۸ ساعت شارژدهی با هر بار شارژ اشاره کرد.

همچنین، قابلیت شارژ سریع به کاربر اجازه می‌دهد تا فقط با ۳ دقیقه شارژ، حداکثر یک ساعت از آن استفاده کند. این ایربادها از استاندارد مقاومت دربرابر آب IPX4 بهره می‌برند و از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کنند که باعث می‌شود برای استفاده در محیط‌ها و شرایط مختلف مناسب باشند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات