تصاویر هندزفری جدید و متفاوت ناتینگ لو رفت

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ناتینگ Ear Open
ظاهراً ناتینگ قصد دارد به‌زودی هندزفری بی‌سیم جدیدی را به نام Nothing Ear (Open) با طراحی متفاوت نسبت‌ به محصولات قبلی خود معرفی کند.
تبلیغات

اولین تصاویر از مدل جدید هدفون ناتینگ که با نام Nothing Ear (Open) شناخته می‌شود، اواسط مردادماه فاش شد و اکنون تصاویر جدیدی از این محصول دردسترس قرار گرفته است که جزئیات بیشتر از طراحی خاص و عمر باتری آن‌ ارائه می‌دهد.

وب‌سایت WinFuture، مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به هندزفری Nothing Ear (Open) را به‌اشتراک گذاشته است؛ محصولی که به‌زودی رسماً معرفی خواهد شد.

از لحاظ طراحی، به نظر نمی‌رسد Nothing Ear (Open) تفاوت چندانی با هندفون‌های دورگوشی سایر شرکت‌ها داشته باشد. این محصول از حلقه‌ی بزرگی بهره می‌برد که به دور گوش می‌پیچد و وظیفه‌ی نگه‌داشتن درایور ۱۴٫۲ میلی‌متری را برعهده دارد. شرکت‌های SoundCore و JBL نیز از همین طراحی در محصولات خود استفاده کرده‌اند.

ناتینگ Ear Open
ناتینگ Ear Open
ناتینگ Ear Open
ناتینگ Ear Open

گفته می‌شود ظرفیت باتری Nothing Ear (Open) حدود ۸ ساعت و با احتساب کیس شارژ تا ۳۰ ساعت خواهد بود. این میزان شارژدهی نسبت‌ به هدفون‌های استاندارد ناتینگ که البته از فناوری حذف نویز هم بهره می‌برند، کمی پایین‌تر است.

بر اساس تصاویر منتشرشده، کیس شارژ Nothing Ear (Open) بسیار پهن اما نسبتاً باریک است. همچنین گفته می‌شود وزن هر ایرباد به ۸٫۱ گرم می‌رسد و هر دو ایرباد به‌همراه کیس شارژ از گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب بهره می‌برند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از ChatGPT هنگام اتصال به گوشی ناتینگ و امکان تقویت باس اشاره کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات