ناتینگ ایر اوپن رونمایی شد؛ هندزفری پشت‌باز با طراحی دوست‌داشتنی

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
هدفون ناتینگ Ear Open
هدفون بی‌سیم جدید ناتینگ با نام Ear Open با عمر باتری ۳۰ ساعت (با احتساب کیس شارژ) و پشتیبانی از فناوری حذف نویز پیشرفته از راه رسید.
تبلیغات

ناتینگ اولین ایرباد دورگوشی خود به نام Nothing Ear Open را رونمایی کرد. این محصول با طراحی منحصربه‌فرد خود که به‌جای قرارگیری درون حفره‌ی گوش، دور آن قرار می‌گیرد، برای کاربرانی ایدئال است که نیاز دارند هم‌زمان به موسیقی و صدای محیط اطراف خود گوش دهند.

عملکرد ناتینگ Ear (1) و Ear (stick) که به‌ترتیب از باتری ۸٫۵ و ۹٫۵ ساعت (در حالت غیرفعال بودن قابلیت حذف نویز) بهره می‌برند، کمی از Ear Open بهتر است. به‌هر‌حال، Nothing Ear Open با هر بار شارژ کامل تا ۸ ساعت دوام می‌آورد و با احتساب کیس شارژ این عدد به ۳۰ ساعت می‌رسد. اگرچه کیس شارژ محصول اشاره‌شده ۱۹ میلی‌متر ضخامت دارد، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. طبق ادعای ناتینگ، هدفون جدید این شرکت فقط با ۱۰ دقیقه‌ شارژ سریع می‌تواند تا ۲ ساعت پخش موسیقی دوام بیاورد.

هدفون ناتینگ Ear Open
Nothing

شارژدهی ناتینگ ایر اوپن باتوجه‌به درایورهای ۱۴٫۲ میلی‌متری این محصول، رضایت‌بخش به‌نظر می‌رسد. طراحی جهت‌دار این درایورها به کاهش پخش صدا به بیرون از گوش کمک می‌کند. هر ایرباد از یک جفت میکروفون نیز بهره می‌برد که از جدیدترین فناوری حذف نویز Nothing (Clear Voice Technology 3.0) نیز پشتیبانی می‌کنند.

هدفون ناتینگ Ear Open
هدفون ناتینگ Ear Open

Nothing Ear Open از سیستم تعادل سه‌نقطه‌ای و قلاب سیلیکونی برای نگه‌داشتن ایمن ایربادها روی گوش بهره می‌برد. وزن هر ایرباد ۸٫۱ گرم است که آن را به سنگین‌ترین هدفون ناتینگ تا‌به‌امروز تبدیل می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های ناتینگ ایر اوپن می‌توان به بلوتوث ۵٫۳ با پشتیبانی از کدک‌های AAC و SBC، قابلیت اتصال به دو دستگاه بلوتوث و جابه‌جایی سریع بین آن‌ها و پشتیبانی از حالت Low Lag Mode برای گیمرها اشاره کرد. این محصول هنگام اتصال به گوشی ناتینگ امکان استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی ChatGPT را نیز دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

قیمت هدفون Ear Open ناتینگ ۱۴۹ دلار است و پیش‌فروش آن از همین‌حالا در ایالات‌ متحده و کانادا و اروپا آغاز شده است و از اول اکتبر (۱۰ مهر ۱۴۰۳) در سرتاسر جهان دردسترس قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات