هندزفری ۲۰۲۴ سونی لینک‌بادز با پشتیبانی از فرمان صوتی معرفی شد

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
مطالعه 3 دقیقه
هندزفری بی سیم سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit
با هندزفری جدید سونی می‌توانید کارهایی مثل کنترل بلندی صدا، فعال‌سازی حذف نویز و موارد دیگر را ازطریق دستورات صوتی انجام دهید.
تبلیغات

سونی از نسل جدید هندزفری بی‌سیم LinkBuds رونمایی کرد که با تمرکز بر راحتی بیشتر در استفاده‌های طولانی‌مدت و کنترل صوتی داخلی، تجربه‌ای بهبودیافته را به کاربران ارائه می‌دهند.

اولین نسل ایربادهای LinkBuds سونی که اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شد، از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار بود. این ایربادها با حذف سری‌های سیلیکونی و استفاده از اسپیکرهای حلقه‌ای‌شکل، امکان شنیدن همیشگی صدای محیط را فراهم می‌کردند. اکنون در نسخه‌ی جدید هدفون سونی LinkBuds Open، شاهد طراحی مشابه با ابعاد کوچک‌تر و اسپیکر ۱۱ میلی‌متری هستیم که وعده‌ی بهبود حجم صدا و بیس را می‌دهد. سونی همچنین باله‌های سیلیکونی بازطراحی‌شده‌ای به نام Air Fitting Supporters برای این ایربادها درنظر گرفته است که به گفته‌ی این شرکت، فشار روی گوش را کاهش می‌دهد و راحتی کاربر هنگام استفاده‌های طولانی‌مدت را تضمین می‌کند.

هندزفری بی سیم سونی LinkBuds Open
سونی LinkBuds Open
Sony

به‌گفته‌ی سونی، یکی از قابلیت‌های جدید هندزفری LinkBuds Open، کنترل صوتی داخلی است. اکنون بدون‌ نیاز به دستیار صوتی گوگل یا سیری، می‌توانید مستقیماً ازطریق خودِ ایربادها به عملکردهایی مثل تنظیم بلندی صدا، جابه‌جایی بین آهنگ‌ها و حتی جابه‌جایی بین حالت‌های حذف نویز فعال (ANC) دسترسی داشته باشید. این قابلیت به‌خصوص هنگام اتصال به دستگاه‌هایی که دستیار صوتی ندارند ازجمله کنسول‌های بازی یا سیستم‌های سرگرمی داخل هواپیما، کارآمد خواهد بود.

عمر باتری LinkBuds Open نسبت‌به نسل قبل بهبود یافته است. این ایربادها با هربار شارژ می‌توانند تا ۸ ساعت موسیقی پخش کنند و با همراهی کیس شارژ، این زمان می‌تواند به ۲۲ ساعت برسد. همچنین، قابلیت شارژ سریع سه دقیقه‌ای امکان پخش یک ساعت موسیقی را فراهم می‌کند. سونی برای صرفه‌جویی بیشتر در مصرف باتری، گزینه‌ی جدیدی به نام Auto Battery Save اضافه کرده است. این قابلیت هنگام کاهش شارژ ایربادها به زیر ۲۰ درصد، ویژگی‌هایی مانند تنظیم اکولایزر، Speak-to-Chat و کنترل صوتی را به‌طور خودکار غیرفعال می‌کند.

LinkBuds Open از بلوتوث ۵.۳، اتصال همزمان به چند دستگاه و کدک‌های SBC ،AAC و LC3 پشتیبانی می‌کند. سونی ادعا می‌کند این ایربادها به تراشه‌ی V2 به‌کاررفته در ایربادهای پرچم‌دار WF-1000XM5 مجهز شده‌اند که اتصال پایدارتر به دستگاه‌ها را تضمین می‌کند.

هندزفری بی سیم سونی LinkBuds Fit
سونی LinkBuds Fit
Sony

هدفون سونی LinkBuds Fit به‌عنوان نسخه‌ی کوچک‌تر و سبک‌تر LinkBuds S شناخته می‌شود که در اواسط سال ۲۰۲۲ به‌عنوان گزینه‌ای با قابلیت حذف‌نویز فعال (ANC) در کنار LinkBuds اصلی معرفی شد. LinkBuds Fit از سری‌های کوتاه‌تر و همان باله‌های سیلیکونی Air Fitting Supporters به‌کار رفته در LinkBuds Open بهره می‌برد که به توزیع بهتر وزن ایرباد در گوش کمک می‌کند.

ابعاد کوچک‌تر LinkBuds Fit نسبت‌به LinkBuds Open باعث کاهش عمر باتری آن شده است. محصول مورد اشاره با هربار شارژ قادر به پخش ۵٫۵ ساعت موسیقی است؛ اما عمرباتری آن‌ در ترکیب با کیس شارژ به ۲۱ ساعت می‌رسد که نسبت‌به نسل قبل اندکی بهبود یافته است. LinkBuds Fit از پردازنده‌ی V2 مشابه ایربادهای WF-1000XM5 بهره می‌برد تا قابلیت‌های حذف‌نویز فعال و پخش صدای محیط را به بهترین نحو ارائه دهد. درایورهای Dynamix Driver X به‌کار رفته در ایربادهای رده‌بالای سونی در LinkBuds Fit نیز استفاده شده‌اند که نوید کیفیت صدای بهتر نسبت‌به نسل قبل را می‌دهند. پشتیبانی از کدک LDAC سونی برای امکان استریم باکیفیت‌تر صداهای Hi-Res، دیگر تفاوت LinkBuds Fit با LinkBuds Open به‌شمار می‌رود.

هندزفری بی سیم سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit
سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit
Sony

اگر به‌دنبال شخصی‌سازی ظاهر LinkBuds Fit هستید، سونی باله‌های سیلیکونی Air Fitting Supporters را در رنگ‌های صورتی خاکستری، سبز خاکستری و مشکی خالص با قیمت ۱۰ دلار به‌فروش می‌رساند. همچنین، کاور سیلیکونی برای کیس شارژ این محصول در رنگ‌های مشابه با قیمت ۲۰ دلار دردسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

قیمت هدفون جدید سونی LinkBuds Open و LinkBuds Fit مشابه هم و ۲۰۰ دلار است. خریداران می‌توانند این دو محصول را از همین حالا سفارش دهند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات