ایربادهای کاملاً بی‌سیم انکر Liberty 4 Pro با شارژدهی طولانی و حذف نویز فعال رونمایی شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
هدفون انکر Liberty 4 Pro
انکر از هدفون بی‌سیم Liberty 4 Pro با قابلیت‌های جذاب ازجمله شارژدهی طولانی و سیستم حذف نویز پیشرفته رونمایی کرد.
تبلیغات

انکر با معرفی ایرباد جدید خود با نام Liberty 4 Pro، مرزهای حذف نویز و عملکرد صوتی را جابه‌جا کرده است. این هدفون بی‌سیم از ۷ ‌سنسور و فناوری کالیبراسیون پیشرفته بهره می‌برد و می‌تواند در هر محیطی عملیات حذف نویز را با کیفیت بسیار بالا انجام دهد.

براساس ادعای انکر، Liberty 4 Pro از ۷ سنسور مجزا، شامل ۶ میکروفون و یک فشارسنج بهره می‌برد. ظاهراً این مجموعه می‌تواند یکی از بهترین عملکردهای حذف نویز را در بازار ارائه دهد. به‌لطف سیستمی که انکر آن را کالیبراسیون نوآورانه می‌نامد و ظاهراً هر ۰٫۳ ثانیه تنظیم می‌شود، ایرباد مذکور برای وفق‌دادن خود با محیط‌های درحال تغییر طراحی شده است و ویژگی حذف نویز را در هر کجا که باشید به بهترین حالت ممکن ارائه می‌دهد.

هدفون انکر Liberty 4 Pro
هدفون انکر Liberty 4 Pro
هدفون انکر Liberty 4 Pro

کیس شارژ Liberty 4 Pro از نوار لمسی و نمایشگر بهره می‌برد و در نتیجه کاربران می‌توانند بدون‌ نیاز به اپلیکیشن، تنظیمات را هنگام حرکت تغییر دهند. گفته می‌شود این مدل از هدفون انکر با در نظر گرفتن کیس شارژ تا ۴۰ ساعت شارژدهی دارد.

وقتی صحبت از کیفیت صدا به میان می‌آید، Liberty 4 Pro نوید تجربه‌ی شنیداری متعادل و فراگیری را می‌دهد. این محصول از سیستم درایور دوگانه بهره می‌برد که شامل درایور ۱۰٫۵ میلی‌متری برای ارائه‌ی بیس عمیق و توییتر برای ارائه‌ی وضوح بالا می‌شود. محصول یادشده برای برقراری تماس‌های تلفنی از ۶ میکروفون با فناوری حذف نویز بهره می‌برد و صدای پس‌زمینه را به‌طور مؤثر فیلتر می‌کند.

قیمت هدفون بی‌سیم Liberty 4 Pro درحال‌حاضر در ایالات‌متحده ۱۳۰ دلار است و خریداران کیف حمل رایگان نیز دریافت می‌کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات