این قاب مخصوص به ایرپادهای لایتنینگ اپل درگاه USB-C اضافه می‌کند [تماشا کنید]

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کیس USB-C ایرپاد اپل
اگر از مدل‌های قدیمی ایرپاد اپل استفاده می‌کنید، با لوازم‌جانبی پیلونل می‌توانید هدفون خود را به درگاه USB-C مجهز کنید.
تبلیغات

اپل با معرفی ایرپاد ۴ و ایرپاد مکس USB-C، بالأخره درگاه محبوب USB-C را به کل خانواده ایرپاد اضافه کرد. درحالی‌که بسیاری از کاربران همچنان از نسل‌های قبلی ایرپاد استفاده می‌کنند و تمایلی به خرید مدل‌های جدید ندارند، خوشبختانه مهندس خلاق، راهکاری هوشمندانه برای این مشکل ارائه کرده است.

مهندسی به نام کن پیلونل، قاب محافظی برای ایرپادهای مجهز به درگاه لایتنینگ طراحی کرده است که عملکرد جالبی دارد. اختراع پیلونل از درگاه USB-C بهره می‌برد و در نتیجه دارندگان مدل‌های قدیمی هدفون اپل می‌توانند به‌سادگی کیس شارژ خود را به پورت USB-C مجهز کنند.

قاب محافظ پیلونل برای ایرپاد، از تبدیل داخلی لایتنینگ به USB-C بهره می‌برد. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند، قراردادن کیس اصلی ایرپاد درون قاب USB-C است. سپس با اتصال کابل USB-C به قاب محافظ، جریان برق ازطریق این درگاه به کیس شارژ انتقال می‌یابد.

پخش از رسانه

اپل برای ایرپاد پرو نسل دوم، کیس شارژ USB-C جداگانه‌ای عرضه می‌کند تا کاربران بدون‌ نیاز به خرید کل مجموعه‌ی ایرپاد جدید، کیس شارژ هندزفری کنونی خود را ارتقاء دهند. البته کیس اپل به‌تنهایی با قیمت ۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد و در مقابل، کیس محافظ پیلونل فقط ۴۰ دلار هزینه دارد و علاوه‌بر ایرپاد پرو ۲، از نسل یک تا ۳ ایرپاد و همچنین اولین مدل ایرپاد پرو پشتیبانی می‌کند.

پیلونل برای نسل اول ایرپاد مکس اپل نیز لوازم‌جانبی جالبی طراحی کرده است. آداپتور کوچک USB-C او به کاربران اجازه می‌دهد هدفون مورد اشاره را ازطریق کابل و درگاه USB-C شارژ کنند. اگرچه طراحی آداپتور مذکور برای ایرپاد مکس چندان ایدئال به‌نظر نمی‌رسد، ظرافت بسیار بالایی دارد و در اکثر مواقع جلب‌توجه نمی‌کند.

در صورت تمایل می‌توانید قاب USB-C را برای ایرپاد خود ازطریق فروشگاه آنلاین پیلونل خریداری کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات