حالا شرکت مالک تیک‌تاک هم ایرباد می‌سازد؛ رونمایی Ola Friend با قیمت ۱۷۰ دلار

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
ایرباد ByteDance Ola Friends
هندزفری بی‌سیم ByteDance، مالک تیک‌تاک با نام Ola Friend با پشتیبانی از دستیار هوش مصنوعی اختصاصی معرفی شد.
تبلیغات

شرکت ByteDance، مالک پلتفرم محبوب تیک‌تاک با معرفی اولین ایرباد خود گام مهمی برای ورود به دنیای سخت‌افزار برداشت. قیمت هدفون‌ Ola Friend درحال‌حاضر ۱۷۰ دلار است و فقط در چین عرضه خواهد شد. قابلیت کلیدی این محصول، ارتباط با دستیار هوش مصنوعی اختصاصی ByteDance با نام Doubao است که فقط با یک فرمان صوتی فعال می‌شود.

طبق گزارش South China Morning Post، کاربران می‌توانند پس از اتصال هدفون‌ Ola Friend به اپلیکیشن موبایل Doubao، از آن‌ به‌عنوان راهنمای گردشگری در سفر و همچنین تمرین زبان انگلیسی و موارد دیگر استفاده کنند. این نشریه اشاره می‌کند Doubao درحال‌حاضر با بیش از ۴۷ میلیون کاربر فعال ماهانه، محبوب‌ترین اپلیکیشن هوش مصنوعی تولید محتوا در چین است.

ByteDance امسال خرید شرکت Oladance را تکمیل کرد؛ برندی که به ساخت دستگاه‌های صوتی پوشیدنی شهرت دارد. معرفی ایرباد Ola Friends اولین محصول سخت‌افزاری به‌شمار می‌رود که این شرکت پس‌از خرید Oladance عرضه می‌کند. Pico که در زمینه‌ی هدست‌های واقعیت مجازی فعالیت دارد نیز تحت‌مالیک ByteDance است.

هدفون‌های Ola Friend در چهار رنگ بنفش، نقره‌ای، مشکی و سفید عرضه می‌شوند. پیش‌فروش این محصول از امروز آغاز شد و از ۱۷ اکتبر (۲۳ مهر ۱۴۰۳) به‌دست مشتریان خواهد رسید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات