اپل پس از ۵٫۵ سال، تولید هدفون محبوب پاوربیتس پرو را متوقف کرد

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
اپل بیتس پاوربیتس پرو / Apple Beats PowerBeats Pro
اپل احتمالاً بعد از توقف تولید پاوربیتس پرو، پاوربیتس پرو ۲ را در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

به‌گزارش MacRumors، اپل هفته گذشته تولید پاوربیتس پرو را تقریباً بعد از پنج سال و نیم متوقف کرد. هدفون پاوربیتس پرو، جایگزین ایرپاد پرو است که با تمرکز بیشتری بر استفاده هنگام ورزش طراحی شده است؛ چراکه از قلاب‌های داخلی و قابل تنظیمی بهره می‌برد که آن را به یک گزینه‌ی عالی برای استفاده در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی تبدیل می‌کند.

پاوربیتس پرو ۲ در چهار رنگ
پاوربیتس پرو ۲
MacRumors

پاوربیتس پرو از تراشه‌ی H1 ایرپاد ۲ بهره می‌برد و می‌تواند به‌طور مداوم تا ۹ ساعت موسیقی پخش کند. این هدفون استاندارد IPX4 دارد و در‌برابر آب و عرق مقاوم است. پاوربیتس پرو چهار سَری‌ سیلیکونی دارد که به کاربران امکان می‌دهد بین آن‌ها انتخاب کنند تا هدفون به‌راحتی در گوششان جای بگیرد. اپل ماه گذشته با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که قصد دارد سال آینده پاوربیتس پرو ۲ را عرضه کند.

اگرچه پاوربیتس پرو ۲ شبیه به پاوربیتس پرو است؛ اما عمودی‌تر و باریک‌تر از آن به‌نظر می‌رسد. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که پاوربیتس پرو ۲ دارای قابلیت اندازه‌گیری ضربان قلب در حین انجام تمرینات ورزشی است و از حذف نویز فعال، صدای فراگیر (Spatial Audio) و صدای تطبیقی پشتیبانی می‌کند.

پاوربیتس پرو ۲ احتمالاً در رنگ‌های نارنجی، ارغوانی، مشکی و بژ عرضه خواهد شد. اپل هنوز تاریخ مشخصی را برای عرضه‌ی این محصول اعلام نکرده است. اپل احتمالاً کیفیت صدا، عمر باتری و کیس شارژ USB-C هدفون پاوربیتس پرو ۲ را ارتقا خواهد داد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات