قابلیت سمعک ایرپادز پرو ۲ به‌صورت جهانی در دسترس قرار نمی‌گیرد

سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
زنی درحال استفاده از ایرپاد پرو ۲ به عنوان سمعک
اپل قابلیت سمعک ایرپاد پرو ۲ را فقط در تعداد محدودی از کشورهای جهان ارائه خواهد کرد.
تبلیغات

قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی هفته‌ی آینده به‌همراه آپدیت iOS 18.1 برای ایرپاد پرو ۲ ارائه خواهند شد؛ با این‌حال حتی درصورتی‌که هدفون مذکور و جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را داشته باشید، این قابلیت‌ها در دسترس شما قرار نمی‌گیرند.

اپل در رویداد معرفی سری آیفون ۱۶ از قابلیت سمعک ایرپاد پرو ۲ رونمایی کرد. این ویژگی‌های کاربردی، محافظت از شنوایی را یک گام جلوتر می‌برند و شامل تست شنوایی برای آگاهی کاربر و کمک شنوایی با درجه‌ی بالینی می‌شوند. هدفون اپل سپس از نتایج تست مذکور برای تنظیم دقیق صدا و تبدیل ایرپاد به سمعک استفاده می‌کند.

قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی فقط با نسل دوم ایرپاد پرو سازگار هستند. طبق توضیحات وب‌سایت اپل، این قابلیت‌ها فقط برای کاربران ساکن ایالات‌متحده و کانادا در دسترس خواهند بود.

قابلیت سمعک ایرپاد پرو ۲ روی آيفون
9to5Mac

اگر در کانادا و آمریکا زندگی نمی‌کنید، حتی درصورتی‌که ایرپاد پاد پرو ۲ و گوشی آیفون یا آیپد با iOS 18.1 و iPadOS 18.1 داشته باشید، نمی‌توانید از قابلیت‌های جدید سلامت شنوایی اپل بهره ببرید. به احتمال زیاد، از آنجاکه اپل این گزینه‌های جدید را به‌عنوان ویژگی‌های سلامتی تبلیغ می‌کند، باید ازطرف سازمان‌های نظارتی محلی آزمایش و تأیید شوند.

ایرپادز پرو ۲ در ایالات‌متحده مجوز FDA را برای تبلیغ به‌عنوان سمعک دریافت کرده‌ و اپل احتمالاً منتظر تأییدیه‌ی سازمان‌های بهداشتی بیشتری در سرتاسر جهان است تا قابلیت‌های سلامت شنوایی را در تعداد بیشتری از کشورها ارائه دهد.

آپدیت iOS 18.1 هفته‌ی آینده برای عموم کاربران منتشر می‌شود. درحال حاضر نسخه‌ی RC این به‌روزرسانی برای توسعه‌دهندگان و تست‌کنندگان بتای عمومی در دسترس قرار گرفته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات