ایرباد Enco X3 اوپو با قیمت منطقی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم معرفی شد

جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
ایرباد اوپو مدل Enco X3 همراه با کیس شارژ در رنگ مشکی و سفید
اوپو از ایرباد Enco X3 با قابلیت حذف نویز فعال، قیمت منطقی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم رونمایی کرد.
تبلیغات

اوپو ایرباد Enco X3 را برای بازار چین معرفی کرد. این ایرباد طراحی ساقه‌‌مانند دارد و درواقع نسخه‌ی تغییر نام‌یافته‌ای از هدفون وان پلاس مدل بادز پرو ۳ است که در ماه آگوست (مرداد و شهریور) معرفی شد.

اوپو ایرباد جدید خود را با همکاری شرکت دانمارکی Dynaudio ساخته است. ایرباد مذکور به درایور ۱۱ میلی‌متری با بیس مناسب، توییتر ۶ میلی‌متری به‌همراه دو واحد DAC و سه میکروفون تقویت‌شده با هوش مصنوعی مجهز است؛ میکروفون‌ها می‌توانند صدا را ازطریق فناوری القای استخوانی ضبط کنند.

نمای ایرباد اوپو مدل Enco X3 همراه با کیس شارژ در رنگ سفید
ایرباد اوپو مدل Enco X3 در رنگ سفید

ایرباد Enco X3 از بلوتوث ۵٫۴، کدک LHDC 5.0، کنترل‌های لمسی، حالت گیمینگ با تأخیر ۵۴ میلی‌ثانیه‌ای و گواهی IP55 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و پاشش آب بهره می‌برد.

جدیدترین هدفون اوپو با بهره‌مندی از قابلیت حذف نویز فعال (ANC)، می‌تواند بر اساس شرایط محیط اطراف، تا ۵۰ دسی‌بل نویز را حذف کند. ایرباد مذکور همچنین از قابلیت صدای سه‌بعدی برای بهبود تجربه‌ی شنیداری بهره می‌برد.

طبق گفته‌ی اوپو، ایرباد Enco X3 همراه با کیس شارژ تا ۴۳ ساعت شارژدهی دارد و از قابلیت شارژ بی‌سیم با حداکثر توان ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. خود ایرباد‌ها نیز با هر بار شارژ کامل تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارند.

قیمت هدفون جدید اوپو ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) است و در دو رنگ مشکی و سفید برای پیش‌خرید دردسترس است. عرضه‌ی ایرباد جدید اوپو از تاریخ ۳۰ اکتبر (۹ آبان) در چین آغاز می‌شود. هنوز اطلاعاتی در ارتباط با امکان عرضه‌ی جهانی ایرباد مورد بحث در دست نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات