آموزش رفع اشکال ورود به حساب کاربری در زومیت
بهدلیل بهروزرسانیهایی که در سیستم احراز هویت زومیت اعمال شده است، گزارشهای بسیاری از کاربران مبنیبر مشکلات ورود بهحساب کاربری از جمله خروج مکرر پساز لاگین در سایت دریافت کردیم. این خطا با پاککردن کش سایت زومیت برطرف میشود. در ادامه میتوانید نحوهی پاک کردن کش سایت زومیت در مرورگرهای مختلف را مشاهده و مشکل را رفع کنید.
پاک کردن کش زومیت در مرورگر کروم
- برای پاک کردن کش سایت زومیت کافی است روی گزینهی تنظیمات در ابتدای نوار آدرس کلیک کرده و Site settings را انتخاب کنید.
- در پنجرهی باز شده روی Delete data کلیک کنید و سپس روی Delete ضربه بزنید.
پاک کردن کش زومیت در کروم موبایل
- وارد وبسایت زومیت شوید و روی آیکونی که در نوار آدرس کنار آدرس وبسایت قرار دارد، ضربه بزنید.
- از بین گزینهها روی Cookies and site data ضربه بزنید.
- برای تایید حذف کوکی و دادههای سایت زومیت، پس از لمس آیکون سطل زباله روی Delete ضربه بزنید.
پاک کردن کش زومیت در مرورگر اج
- در مرورگر اج به آدرس edge://settings/siteData?query=zoomit بروید.
- روی گزینهی Remove all shown و سپس Clear ضربه بزنید.
پاک کردن کش زومیت در اج موبایل
- در ابتدای نوار آدرس روی آیکون قفل کلیک کرده و روی گزینه cookies and site data ضربه بزنید.
- آیکون سطل زباله را لمس و سپس گزینه Delete را انتخاب کنید.
پاک کردن کش زومیت در مرورگر فایرفاکس
- در ابتدای نوار آدرس روی آیکون قفل کلیک کنید.
- روی گزینه Clear cookies and site data ضربه بزنید و سپس Remove را انتخاب کنید.
پاک کردن کش زومیت در فایرفاکس موبایل
- در ابتدای نوار آدرس روی آیکون قفل بزنید و گزینه Clear cookies and site data را انتخاب کنید.
- روی Delete بزنید.
پاک کردن کش زومیت در مرورگر سافاری آیفون
- از تنظیمات گوشی وارد Safari شوید.
- روی گزینه Advanced بزنید و وارد Website Data شوید.
- آدرس zoomit.ir را پیدا کنید و پساز انتخاب گزینهی Edit به چپ بکشید. وقتی گزینه Delete ظاهر شد، روی آن بزنید تا دادههای زومیت برایتان حذف شود و بتوانید دوباره در سایت لاگین کنید.
اگر مشکل لاگین به زومیت برطرف نشد یا از مرورگرهای دیگری استفاده میکنید، میتوانید با استفاده از آموزش پاک کردن کش کروم و سایر مرورگرها، کلیه اطلاعات و کش مرورگر خود را حذف کنید. همچنین اگر وبسایت زومیت را بهعنوان اپلیکیشن به صفحهی خانه گوشی خود اضافه کردهاید، لطفا آن را حذف کرده و مجدد اضافه کنید تا مشکل کش آن مرتفع شود.
اگر پس از پاک کردن حافظهی کش همچنان در هنگام استفاده از سایت زومیت با مشکلی روبهرو شدید، آن را از طریق آدرس ایمیل hi@zoomit.ir یا آیدی تلگرامی HiZoomit با ما در میان بگذارید.