توییتر: محدودیت‌های جدید برای مقابله‌با بات‌ها و کلاهبرداران اعمال شده است

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر Twitter با قطرات آب
توییتر ادعا می‌کند هدفش از اعمال محدودیت در مشاهده‌ی پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی، جلوگیری از سؤاستفاده‌ی کلاهبرداران بوده است.
تبلیغات

توییتر طی روزهای گذشته، وضعیت بسیار آشفته‌ای را تجربه کرده که دلیل اصلی آن، اعمال محدودیت در تعداد پست‌های قابل مشاهده برای کاربران رایگان است. این تصمیم برای بسیاری از افراد غافل‌گیرکننده بود اما شرکت مذکور اعلام کرد نمی‌تواند جزئیات زیادی درمورد تصمیمش به مردم ارائه دهد.

توییتر با انتشار پستی گفت: «ما استفاده از پلتفرمان را به‌طور موقت محدود کردیم تا بتوانیم بات‌ها و کلاهبردارانی که به‌دنبال آسیب‌ رساندن به این شبکه‌ی اجتماعی هستند را شناسایی و حذف کنیم. ارائه‌ی هرگونه اطلاع قبلی درمورد این اقدام به افراد مورداشاره اجازه می‌داد رفتار خود را تغییر دهند تا شناسایی نشوند.»

انگجت می‌نویسد، درحالی‌که برخی نسبت‌به استدلال توییتر برای اعمال محدودیت مشاهده‌ی پست‌ها تردید داشتند، این شرکت دلیل تصمیم خود را جلوگیری از افراد سودجو برای جمع‌آوری داده‌های عمومی و استفاده از آن‌ها برای آموزش هوش مصنوعی و همچنین جلوگیری از دستکاری افراد مختلف توصیف کرد.

عجیب به‌نظر می‌رسد که توییتر توضیحات مرتبط با اعمال محدودیت روی تعداد پست‌های قابل‌مشاهده را زمانی ارائه داد که محدودیت مذکور را به حداقل کاهش داده بود. بسیاری اشاره کردند محدود کردن تعداد توییت‌هایی که هر کاربر در هر روز می‌تواند مطالعه کند، دسترسی تبلیغ‌دهندگان به جامعه‌ی کاربری و کسب درآمد توییتر را با موانعی مواجه خواهد کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات