هوش مصنوعی جان تازه‌ای به یاهو می‌بخشد

دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو یاهو میل / Yahoo Mail در پس زمینه بنفش
یاهو در بیانیه‌ای از اضافه‌شدن قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به سرویس ایمیل Yahoo Mail خبر داده است.
تبلیغات

یکی از کاربردهای مهم هوش مصنوعی مولد در حوزه‌ی ایمیل ارائه می‌شود؛ جایی که این فناوری می‌تواند متن‌های جدید را بنویسد و متن‌های کاربر را ویرایش کند. ابزارهایی نظیر ChatGPT به شما برای نوشتن ایمیل‌های بهتر کمک می‌کنند؛ اما یاهو می‌خواهد هوش مصنوعی را مستقیماً وارد سرویس ایمیلش کند تا کارتان راحت‌تر شود.

یاهو برای ارائه‌ی قابلیت‌های جدید از پلتفرم هوش مصنوعی گوگل کلاد استفاده کرده است. قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی یاهو پیش‌تر در نسخه‌ی iOS آزموده شده بودند؛ اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند ازطریق مرورگر وب به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

هوش مصنوعی در یاهو میل / Yahoo Mail

یکی از قابلیت‌های جدید یاهو، Shopping Saver است. این سرویس انواع گیفت‌کارت‌ها و کدهای تخفیف و اعتبار مجازی فروشگاه‌ها را پیدا می‌کند که در ایمیل‌های صندوق ورودی وجود دارند. یاهو می‌گوید که Shopping Saver به‌ سرویس یاهو میل منحصر است و به کاربران برای صرفه‌جویی در زمان و پول کمک می‌کند. به‌ادعای این شرکت، تقریباً نیمی از بزرگ‌سالان آمریکایی حداقل یک کد تخفیف یا گیفت‌کارت استفاده‌نشده دارند.

هوش مصنوعی قابلیت جست‌و‌جوی یاهو میل را بهبود می‌بخشد تا برای پیداکردن ایمیل‌های قدیمی به‌جای نوشتن کلیدواژه، بتوانید از هوش مصنوعی سؤال کنید. ازاین‌پس یاهو میل دستیار هوش مصنوعی جدیدی برای نوشتن ایمیل دارد تا کاربران بتوانند بهترین متن را برای ایمیل‌ها انتخاب کنند. قابلیت جدید دیگر خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها برای استخراج نکات مهم است.

قابلیت نوشتن ایمیل با هوش مصنوعی یاهو میل / Yahoo Mail

از زمان آغاز محبوبیت ChatGPT، قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به سرویس‌های ایمیل اضافه شدند. گوگل دستیار هوش مصنوعی را برای نوشتن ایمیل دردسترس کاربران جیمیل قرار داد و مایکروسافت خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها را در اوت‌لوک امکان‌پذیر کرد.

یاهو در دوران اوجش یکی از سرویس‌های ایمیل محبوب محسوب می‌شد. ورایزن، مالک قبلی یاهو، در سال ۲۰۱۹ تمامی محتواهای Yahoo Groups را پاک کرد تا شوک عجیبی به کاربران وارد شود. شرکت Apollo Global Management یاهو و AOL که قبلاً Verizon Media نام داشت، با پرداخت پنج‌میلیارد دلار ازآنِ خود کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات