عذرخواهی اپراتور آمریکایی به‌دلیل قطعی چندساعته: به مردم غرامت می‌دهیم

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو AT&T روی نمایشگر موبایل در دست یک دختر
اپراتور AT&T به‌دلیل قطعی چندساعته‌ی سرویس‌های خود، به کاربران غرامت پرداخت می‌کند.
تبلیغات

AT&T در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای جبران قطعی شبکه‌ی روز پنج‌شنبه در سراسر ایالات متحده، اعتبار پنج دلاری به ازای هر حساب به مشتریان آسیب‌دیده پرداخت خواهد کرد. این اعتبارات به‌طور خودکار در طی دو دوره‌ی صورت‌حساب اعمال می‌شود.

قطعی AT&T از حدود ساعت ۴ بامداد پنج‌شنبه به‌ وقت محلی آغاز و باعث نارضایتی تعداد بسیار زیادی از افرادی شد که قادر به برقراری تماس تلفنی، ارسال یا دریافت پیام‌های متنی یا استفاده از سرویس اینترنت نبودند.

AT&T می‌گوید: «بابت قطعی شبکه‌ی پنج‌شنبه عذرخواهی می‌کنیم. ما از اینکه این قطعی باعث ناامیدی شما شده است آگاهیم و می‌دانیم که بسیاری از مشتریان خود را ناامید کرده‌ایم. ما می‌دانیم که این قطعی می‌تواند بر توانایی شما برای ارتباط با خانواده، دوستان و دیگران تأثیر گذاشته باشد. همچنین صاحبان مشاغل کوچک ممکن است راه اصلی ارتباط خود با مشتریان بالقوه را از دست داده باشند.»

در ادامه‌ی این بیانیه آمده: «برای جبران این اتفاق، با مشتریان آسیب‌دیده تماس می‌گیریم و به‌طور خودکار اعتباری برای حساب‌های آن‌ها اعمال می‌کنیم. ما می‌خواهیم به مشتریان از تعهدمان برای اتصال پایدار آن‌ها در هر زمان و هر مکان، اطمینان دهیم. ما به آن‌ها به میزان میانگین هزینه‌ی یک روز کامل خدمات، اعتبار می‌دهیم.»

AT&T همچنین به‌صورت رسمی و در شبکه‌های اجتماعی خود به مشتریان اطمینان داد که برای جلوگیری از تکرار این اتفاق در آینده اقداماتی انجام خواهد داد و اولویت خود را بهبود مستمر و اطمینان از ارتباط مؤثر با مشتریان اعلام کرد.

AT&T همچنین گفت: «حدود سه‌چهارم مشتریان توانستند تا حدود ساعت ۶ صبح روز پنج‌شنبه به شبکه‌ی خود دسترسی پیدا کنند و از ساعت ۱۴ آن روز به‌طور کامل تمام کاربران به شبکه وصل شده بودند.»

بر اساس بررسی‌های اولیه‌ی AT&T، قطعی به‌خاطر اجرای نادرست یکی از فرایندهای گسترش شبکه‌ی زیرساخت این شرکت اتفاق افتاده است و برخلاف شایعه‌ها، ارتباطی به حمله سایبری ندارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات