ویژگی جدید آیفون به‌نمایش درآمد: قطع موقتی ضبط ویدیو

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
گوشی آیفون با ios 18 درحال فیلمبرداری
اپل در آپدیت iOS 18، قابلیت قطع موقت ضبط ویدیو را دردسترس کاربران آیفون قرار می‌دهد.
تبلیغات

اپل در به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل آیفون، یعنی iOS 18، قابلیتی اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد ضبط ویدیو را به‌طور موقت قطع کنند. کاربران با این ویژگی می‌توانند به‌جای قطع و شروع مجدد فیلمبرداری، چندین نما را در یک ویدیو ضبط کنند.

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، هنگامی‌ که در iOS 18 فیلمبرداری را آغاز می‌کنید، دکمه‌ی مکث جدیدی را در سمت‌ چپ رابط کاربری مشاهده خواهید کرد. با فشردن این دکمه، فیلمبرداری به‌طور موقت، متوقف می‌شود و با فشردن مجدد آن، ضبط ویدیو ادامه پیدا می‌کند. در صورت نیاز می‌توانید با استفاده از دکمه‌ی توقف در وسط صفحه، فیلمبرداری را به‌طور کامل متوقف کنید.

اپل قابلیت مکث فیلمبرداری را در نسخه‌ی Release Candidat سیستم‌عامل iOS 18 اضافه کرده است. این آپدیت امروز برای توسعه‌دهندگان و کاربران بتای عمومی منتشر شد.

به احتمال زیاد، قابلیت مکث موقت و ضبط ویدیو بخشی از دکمه‌ی جدید کنترل دوربین خواهد بود که در تمامی مدل‌های آیفون ۱۶ تعبیه شده است.

انتظار می‌رود iOS 18 در روز دوشنبه، ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۳) منتشر شود. مدل‌های جدید گوشی آیفون یعنی سری آیفون ۱۶ نیز از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) دردسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات