این تصاویر مهر تأییدی بر خداحافظی‌با رنگ طلایی آیفون هستند

یک‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر آیفون ۱۵ پرو
رندرهای جدیدی از آیفون ۱۵ پرو فاش شده است که نشان می‌دهد طراحی این دستگاه تفاوت چندانی با نسل قبل، یعنی آیفون ۱۴ پرو، نخواهد داشت.
تبلیغات

اپل تأیید کرد که سری آیفون ۱۵ در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ۱۴۰۲) رسماً رونمایی خواهد شد. پیش‌ازاین در مقاله‌ای به نام هرآنچه از آیفون ۱۵ انتظار داریم، ویژگی‌های آیفون‌های را مرور کرده‌ایم. تاکنون، چندین رندر از نسخه‌های مختلف آیفون بعدی فاش شده است و اکنون رندرهای جدیدی از مدل پرو این محصول دردسترس قرار گرفته است.

افشاگری به‌ نام کوستیا کونوالوف رندرهای جدیدی از آیفون ۱۵ پرو را در ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذاشته است که این گوشی را در چهار رنگ نشان می‌دهد.

باتوجه‌به رندرهای آیفون ۱۵ پرو، این گوشی در چهار رنگ خاکستری، مشکی، سفید و آبی روانه‌ی بازار خواهد شد. همان‌طور‌که انتظار داشتیم، طراحی این محصول مشابه آیفون ۱۴ پرو خواهد بود؛ بنابراین، بالای نمایشگر آن داینامیک آیلند را می‌بینیم و به‌نظر می‌رسد حاشیه‌های جلوِ دستگاه نیز کمی باریک‌تر شده‌اند.

رندر آیفون ۱۵ پرو
رندر آیفون ۱۵ پرو
رندر آیفون ۱۵ پرو خاکستری

افزون‌براین، جزیره‌ی دوربین پشتی آیفون ۱۵ پرو مثل مدل‌های قبلی این گوشی در بریدگی مربعی‌شکل نسبتاً بزرگی در گوشه‌ی سمت‌ چپ بالای آن قرار گرفته و سه دوربین را به‌همراه فلش LED و حسگر LiDAR در خود جا داده است.

قیمت گوشی آیفون بعدی اپل هنوز رسماً تأیید نشده است؛ اما به‌گفته‌ی مارک گورمن، غول فناوری اهل کوپرتینو قصد دارد قیمت آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس را افزایش دهد. خبر افزایش قیمت مدل‌های پرو آیفون ۱۵ را افشاگر دیگری به‌ نام نام جف پو نیز مطرح کرده است. پو می‌گوید اپل احتمالاً قیمت آیفون ۱۵ پرو را ۱,۰۹۹ دلار تعیین خواهد کرد که از ۹۹۹ دلار آیفون ۱۴ پرو بیشتر است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات