با این برنامه، آیفون را به دوربین فیلم‌برداری حرفه‌ای تبدیل کنید

جمعه ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه دوربین Blackmagic Camera آیفون
برنامه‌ی رایگان Blackmagic Camera، امکاناتی شبیه دوربین‌های حرفه‌ای را دراختیار کاربران آیفون قرار می‌دهد.
تبلیغات

Blackmagic شرکتی که ویرایشگر ویدیو محبوب DaVinci Resolve را توسعه داده، اکنون برنامه‌ی جدیدی به‌نام Blackmagic Camera برای آیفون منتشر کرده که امکان دسترسی به کنترل‌های دستی را هنگام فیلم‌برداری با این گوشی ارائه می‌دهد و بهترین نکته درمورد اپلیکیشن مذکور، رایگان بودن آن است.

طبق اعلام بلک‌مجیک، اپلیکیشن دوربین این شرکت رابط کاربری شبیه دوربین‌هایش را برای آیفون به‌ارمغان می‌آورد به‌طوری‌ که کاربران احساس می‌کنند با سخت‌افزاری هم‌سطح دوربین‌های حرفه‌ای مواجه هستند. چه فیلم‌ساز باشید چه فردی خلاق، Blackmagic Camera به شما کمک می‌کند هنگام فیلم‌برداری بهترین استفاده را از آیفون خود ببرید.

برنامه‌ی Blackmagic Camera کنترل‌های دستی مختلفی مثل سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید و نوع رنگ تصویر را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند به‌سادگی بین لنزهای مختلف، گزینه‌های سرعت فیلم‌برداری، لرزشگیر تصویر و تنظیمات فوکوس جابه‌جا شوند. همچنین می‌توانید پارامترهای ضبط، هیستوگرام، سطح فوکوس و موارد دیگر را در رابط کاربری این برنامه پیدا کنید.

یکی از قابلیت‌های جالب Blackmagic Camera، این است که می‌توان با گرفتن گوشی به‌صورت عمودی، فیلم‌های افقی با نسبت تصویر ۱۶:۹ ثبت کرد. علاوه‌براین گزینه‌هایی برای افزودن متادیتا وجود دارد. کاربران آیفون ۱۵ پرو همچنین می‌توانند از نمایه‌ی رنگی جدید Log استفاده کنند.

برنامه دوربین Blackmagic Camera آیفون
برنامه دوربین Blackmagic Camera آیفون
برنامه دوربین Blackmagic Camera آیفون

Blackmagic Camera به‌طور یکپارچه با DaVinci Resolve و Blackmagic Cloud نیز ادغام شده و بنابراین می‌توانید ویدیوهای خود را مستقیماً در این برنامه‌ها ویرایش کنید. البته امکان ذخیره‌سازی ویدیوها و ویرایش آن‌ها در برنامه‌های دیگر نیز وجود دارد.

برنامه‌ی Blackmagic Camera اکنون به‌طور رایگان در اپ‌استور منتشر شده است. برای استفاده از این اپلیکیشن باید از آیفون XR یا مدل‌های جدیدتر با iOS 16 استفاده کنید. به‌یاد داشته باشید برخی ویژگی‌ها مثل نمایه‌ی رنگ Log به‌دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری فقط برای برخی مدل‌های خاص آیفون دردسترس هستند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات