پتنت جدید مایکروسافت، امیدها را برای عرضه سرفیس بوک جدید زنده می‌کند

دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح گرافیکی سرفیس بوک از نمای جلو
پتنت جدید مایکروسافت به ترک‌پد هیجان‌انگیز مدل جدید سرفیس بوک اشاره دارد؛ ترک‌پدی که می‌تواند در نقش پد نقاشی ظاهر شود.
تبلیغات

مایکروسافت پتنت جدیدی ثبت کرده که به مدل معرفی‌نشده‌ی سرفیس بوک (Microsoft Surface Book) ارتباط دارد. ویندوز لیتست مدعی است که ویژگی‌های سرفیس بوک جدید باعث می‌شوند این لپ تاپ بهتر از مک بوک اپل باشد.

پتنت ۳۰ صفحه‌ای جدید مایکروسافت نشان می‌دهد یکی از مدل‌های سرفیس بوک در آینده ممکن است به ترک‌پدی مجهز باشد که در نقش پد نقاشی نیز ظاهر می‌شود.

پتنت سرفیس بوک جدید با سرفیس پن

ترک‌پد جدید سرفیس بوک پشتیبانی بهتری از قلم لمسی سرفیس پن ارائه خواهد داد. کاربر می‌تواند به هنگام نقاشی، بین نمایشگر اصلی و ترک‌پد جابه‌جا شود.

مک بوک‌های اپل و سرفیس‌های مایکروسافت در حال حاضر چنین قابلیتی ندارند؛ با این‌ حال اپل پیش‌تر در محصولاتی آزمایشی تلاش کرده بود استفاده از ترک‌پد مک بوک را با اپل پنسل امکان‌پذیر کند.

مدل جدید سرفیس با قلم لمسی و ترک پد جدید

سازگاری بین سرفیس پن و سرفیس بوک باعث می‌شود که بتوان کارهای مختلفی با قلم لمسی مایکروسافت انجام داد. برای مثال ممکن است بتوانید ازطریق دکمه‌ای فیزیکی روی سرفیس پن، اپلیکیشن‌های سرفیس بوک را باز کنید. همچنین امکان تعامل با نرم‌افزارهایی نظیر فتوشاپ ازطریق قلم لمسی وجود خواهد داشت.

پتنت مایکروسافت به استفاده‌ی همزمان از چند دستگاه با سرفیس پن نیز اشاره دارد. برای مثال ممکن است بتوانید سرفیس پن را افزون‌بر سیستم شخصی، به کامپیوتر شرکت نیز متصل کنید. فرایند اتصال سرفیس پن به دستگاه مقصد با سرعت بالا انجام خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات