لپ تاپ جدید ایسوس با تراشه Ryzen 7000 و ۱۶ گیگابایت رم مخصوص دانشجوها است

سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ایسوس Zenbook 15 از نمای جلو
لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 15 شاسی مقاومی دارد و مشخصات سخت‌افزاری آن از اکثر رقبایش بهتر به‌نظر می‌رسد.
تبلیغات

معمولاً مدل‌های ارزان‌قیمت لپ‌تاپ‌های ویندوزی کیفیت ساخت خیلی خوبی ندارند و این یعنی دانش‌‌آموزان و کارمندان ادارات یا حتی کارمندان عادی باید هنگام استفاده بسیار مراقب باشند آسیبی به دستگاه وارد نشود. اکنون لپ تاپ ایسوس Zenbook 15 روند مذکور را پشت‌سر می‌گذارد و شاسی با‌کیفیتی را با مشخصات چشمگیر و البته قیمت رقابتی ارائه می‌دهد.

ایسوس Zenbook 15 از نمایشگر 1080p با پوشش ۱۰۰ درصدی از گستره‌ی رنگی sRGB بهره می‌برد و حاشیه‌های بسیار باریکش به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد در مقایسه با رقبا، ابعاد کلی کوچک‌تری داشته باشد. به‌هرحال مدل ۱۶ اینچی این دستگاه از نمایشگری با ارتفاع بلندتر استفاده می‌کند. این محصول حدود ۱٫۴ کیلوگرم وزن دارد و بنابراین برای دانشجویان که همیشه باید کامپیوتر همراه داشته باشند گزینه‌ای جذاب به‌نظر می‌رسد.

طراحی لولای لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 15 اجازه‌ی چرخش ۱۸۰ درجه را می‌دهد تا بتوانید محتوا را با شخص مقابل به‌اشتراک بگذارید. قلب تپنده‌ای این محصول پردازنده‌ی AMD Ryzen 7 7535U است که ۶ هسته و ۱۲ تِرد دارد و برای انجام کارهای سبک مثل استریم، تماشای محتوا و استفاده از برنامه‌های آفیس بسیار عالی خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس Zenbook 15
لپ تاپ ایسوس Zenbook 15
لپ تاپ ایسوس Zenbook 15
لپ تاپ ایسوس Zenbook 15

لپ‌تاپ Zenbook 15 ایسوس می‌تواند برخی کارهای سنگین را نیز انجام دهد اما شاید نسبت‌ به دستگاه‌های قدرتمندتر زمان بیشتری برای پایان آن‌ وظایف نیاز داشته باشد.

قیمت لپ تاپ ایسوس Zenbook 15 در فروشگاه آمازون ۶۰۰ دلار است و با چنین برچسبی از ۱۶ گیگابایت رم نیز بهره می‌برد. در مقام مقایسه اکثر محصولات هم‌رده‌ی این دستگاه با قیمت مشابه فقط ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات