لپ تاپ ۵۰۰ دلاری فریم‌ورک با قطعات قابل تعویض رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
لپ تاپ ماژولار ۱۳ اینچی Framework
شرکت فریم‌ورک عرضه‌ی لپ‌تاپ ماژولار خوش‌قیمت خود را با نمایشگر ۱۳ اینچی آغاز کرد.
تبلیغات

فریم‌ورک (Framework) نسخه‌ی ارزان‌قیمت لپ‌تاپ ماژولار ۱۳ اینچی ۲۰۲۱ خود را عرضه کرده است. قیمت لپ تاپ مذکور ۴۹۹ دلار تعیین شده است و این محصول از پردازنده اینتل مدل Core i7-1165G7 بهره می‌برد.

فریم‌ورک می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش اولین محصول اقتصادی این شرکت محسوب می‌شود و از قطعات باقی‌مانده در انبارهایش استفاده می‌کند و بدون رم یا فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. بدین ترتیب خریداران خودشان باید این قطعات را تهیه کنند.

طبق اطلاعیه‌ی فریم‌ورک، این شرکت قیمت رم DDR4 ریفربیشد را به نصف کاهش داده است تا خریداران بتوانند بدون صرف هزینه‌ی زیاد، رم مورد نظرشان را برای لپ‌تاپ خریداری کنند.

لپ تاپ ماژولار ۱۳ اینچی Framework
لپ تاپ ماژولار ۱۳ اینچی Framework
لپ تاپ ماژولار ۱۳ اینچی Framework
لپ تاپ ماژولار ۱۳ اینچی Framework

فریم‌ورک همچنین از ارسال مدل ۱۶ اینچی بهترین لپ‌ تاپ گیمینگ خود برای کسانی که پیش‌سفارش ثبت کرده بودند خبر داد. سایت ورج ماه گذشته پس‌ از بررسی لپ‌تاپ مذکور این دستگاه را جاه‌طلبانه‌ترین لپ‌تاپی که تاکنون دیده است توصیف کرد. قیمت ۱٬۶۹۹ دلاری محصول مورد بحث یکی از مهم‌ترین نکات منفی درمورد آن محسوب می‌شود.

اکنون علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های ماژولار می‌توانند نسخه‌ی ۴۹۹ دلاری لپ‌تاپ فریم‌ورک را خریداری کنند. اگرچه این دستگاه سخت‌افزار خیلی قدرتمندی به‌خصوص برای بازی ندارد اما می‌توان از آن برای کارهای روزمره مثل ساخت و ویرایش اسناد، پخش ویدیو و وب‌گردی استفاده کرد و نگران خرابی قطعات نبود زیرا طراحی دستگاه امکان تعویض آسان هر قطعه‌ای را فراهم کرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات