لنوو لپ‌تاپ‌های محبوب سری تینک‌پد T را با تغییرات سخت‌افزاری به‌روز کرد

دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مطالعه 4 دقیقه
لپ تاپ تینک‌پد با بزرگنمایی نوار ارتباطی موسوم به Bar Communication
جدیدترین نسخه‌های لپ‌تاپ‌ تینک‌پد لنوو T14 و T16 با هوش مصنوعی و وب‌کم ۵ مگاپیکسلی در MWC 2024 معرفی شدند.
تبلیغات

کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ تا این لحظه محلی برای جولان لنوو با محصولات کاربردی و البته خاصش شده است و رونمایی از لنوو تینک‌بوک با نمایشگر شفاف را درحال‌حاضر می‌توان نقطه‌ی اوج آن دانست.

هنوز قیمت لپ تاپ فانتزی لنوو مشخص نیست و با قرار گرفتن در بین بهترین لپ تاپ های بازار فاصله‌ی زیادی دارد؛ با‌این‌حال لنوو با دست‌پُر در MWC حضور دارد و در بیانیه‌ای رسمی خود سری جدید لپ‌تاپ‌های تینک‌پد T14 و T14s و T16 را با ارتقای در واحد پردازشی عصبی (NPU) و Communication Bar معرفی کرد.

مدل جدید لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 از نمای گوشه

ارتقای لپ‌تاپ‌های محبوب تینک‌پد T14 Gen 5 و T14s Gen 5 و T16 Gen 3 در وب‌کم ۵ مگاپیکسلی برای بهبود کیفیت تماس‌های تصویری آغاز می‌شود و به واحد پردازشی عصبی این لپ‌تاپ‌های جدید می‌رسد؛ جایی که برنامه‌ی View لنوو کیفیت تصویر را با کمک هوش مصنوعی بهینه‌سازی می‌کند.

لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 در حالت کلملاً باز
Thinkpad T14s Gen 5
پنل بالایی در لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5
Thinkpad T14s Gen 5
لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 از نمای زیر
Thinkpad T14s Gen 5
لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 از نمای گوشه
Thinkpad T14s Gen 5

برای خرید لپ‌تاپ تینک‌پد می‌توان بین سری پردازنده اینتل Ultra Core یا پردازنده AMD خانواده‌ی Ryzen 8040 یکی را انتخاب کرد. هردو این سری پردازنده‌ها، تراشه‌ی هوش مصنوعی اختصاصی دارند و کاربر با ویژگی Low Light Enhancer در برنامه‌ی View می‌تواند با یک لمس کیفیت تصویر را افزایش دهد.

کیبورد و ترک پد لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 در حالت باز
Thinkpad T14 Gen 5
پنل بالایی لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 از نمای پشت
Thinkpad T14 Gen 5
پنل بلایی لپ تاپ لنوو Thinkpad T14 Gen 5
Thinkpad T14 Gen 5
نمایشگر لپ تاپ لنوو Thinkpad T14s Gen 5 از نمای روبه رو
Thinkpad T14 Gen 5

لپ‌تاپ‌های جدید سری تینک‌پد ویژگی جدیدی در ترک‌پد ارائه می‌کنند که باعث می‌شود کاربر با دو ضربه‌ی انگشت منوی TrackPoint Quick را باز کند تا دسترسی به میان‌برهایی مثل تنظیمات دوربین و میکروفون فراهم باشد. همچنین، گزینه‌ی جدید 3M Optical Film برای پیکربندی نمایشگر وجود دارد که روشنایی بالاتر و مصرف انرژی کمتری ارائه می‌کند.

مادربرد لپ تاپ لنوو Thinkpad T16 Gen 3

لپ‌تاپ‌های تینک‌پد لنوو با با هدف کاربری تجاری و سازمانی توسعه داده شده‌اند و به‌علت سازگاری فوق‌العاده‌ با انواع توزیع‌ های لینوکس مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند. سری جدید این لپ‌تاپ‌ها حالا با دسترسی به علائم اضافی روی کیبورد و بهبود تعمیرپذیری با قطعات قابل تعویض توسط مشتری و نشانگرهای راهنما بیشتر در دل کاربران خود جا باز می‌کند.

لنوو تینک‌پد T14 Gen 5 با پردازنده‌های اینتل و T14s Gen 5 و T16 Gen 3 همگی در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) روانه‌ی بازار خواهند شد. قیمت لپ تاپ لنوو تینک‌پد در سری جدید به‌ترتیب از ۱٫۱۹۹ و ۱٫۳۹۹ و ۱٫۲۱۹ دلار شروع می‌شود. لنوو تینک‌پد T14 Gen 5 با پردازنده‌ی AMD در ماه می (اردیبهشت و خرداد) و با قیمت ۹۴۹ دلار عرضه می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات