لپ‌تاپ ۱۶ اینچ قدرتمند نوبیا با تراشه رده‌بالای 14900H از راه رسید

سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشت و جلو لپ‌تاپ ردمجیک تایتان ۱۶ پرو
لپ‌تاپ گیمینگ ردمجیک تایتان ۱۶ پرو اکلیپس با پردازنده‌ی قدرتمند اینتل معرفی شد.
تبلیغات

برند ردمجیک که به نوبیا تعلق دارد از لپ‌تاپ گیمینگ Titan 16 Pro Eclipse برای بازار جهانی رونمایی کرد. قیمت لپ تاپ جدید نوبیا ۱۶۹۹ دلار است و فروشش از ۲۹ آگوست (۸ شهریور) آغاز می‌شود.

نوبیا در بازه‌ی زمانی محدود، برای خریداران لپ‌تاپ ردمجیک در اروپا تخفیف‌هایی در نظر گرفته است و لوازم جانبی به ارزش ۲۰۰ دلار را به‌صورت رایگان به خریداران اهدا می‌کند.

پنل پشتی لپ‌تاپ ردمجیک تایتان ۱۶ پرو
Red Magic

ردمجیک تایتان ۱۶ پرو اکلیپس از صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت بهره می‌برد؛ نمایشگری که به‌ادعای سازنده، ۱۰۰ درصد فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و زمان پاسخگویی سه میلی‌ثانیه و قابلیت پشتیبانی از G-Sync دارد.

 لپ‌تاپ ردمجیک تایتان ۱۶ پرو از نمای جانبی سمت راست
Red Magic

لپ‌تاپ جدید ردمجیک از تراشه‌ی Core i9-14900H اینتل با گرافیک RTX 4060 قدرت می‌گیرد که با ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD همراهی می‌شود. بدنه‌ی لپ‌تاپ کاملاً فلزی است.

کیبورد لپ‌تاپ ردمجیک تایتان ۱۶ پرو از نمای بالا
Red Magic

سیستم خنک‌کننده‌ی ردمجیک تایتان ۱۶ پرو با نام Magic Cooling، شامل دو فن بزرگ با سرعت چرخش ۳۸۵۰ دوربردقیقه می‌شود. از دیگر مشخصات تایتان ۱۶ پرو اکلیپس می‌توان به اسپیکرهای استریو با فناوری DTS-X Ultra، وبکم Full HD با قابلیت تشخیص‌چهره (Windows Hello) و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات اشاره کرد.

جدیدترین لپ‌تاپ ردمجیک از درگاه تاندربولت ۴ و HDMI 2.1 و USB-C 3.2 و USB-A 3.2، درگاه اترنت، جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا و درگاه کارت حافظه‌ی SD بهره می‌برد. وزن لپ‌تاپ ۲٫۳ کیلوگرم اعلام شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات