لپ‌تاپ‌های هیجان‌انگیز جدید MSI با تراشه اینتل و AMD از راه رسیدند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
لپ‌تاپ گیمینگ +MSI Stealth A16 AI از نمای جلو در کنار چند لپ‌تاپ
لپ‌تاپ‌های جدید MSI با تراشه‌های جدید اینتل و AMD و قابلیت‌های هوش مصنوعی از راه رسیدند.
تبلیغات

MSI در همایش IFA 2024 لپ‌تاپ‌های مجهز به تراشه‌های جدید اینتل و AMD را رونمایی کرد. یکی از این لپ‌تاپ‌ها +Stealth A16 AI نام دارد که از تراشه‌ی Ryzen AI 9 HX 370 و گرافیک RTX 4070 بهره می‌برد.

لپ‌تاپ +Stealth A16 AI در قوی‌ترین کانفیگ با ۳۲ گیگابایت رم و دو ترابایت SSD از نوع PCIe Gen 4 NVMe عرضه می‌شود. امکان سفارش لپ‌تاپ جدید MSI با نمایشگر اولد یا LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز وجود دارد. +Stealth A16 AI کانفیگ دیگری دارد که به نمایشگر ۲۴۰۰ در ۳۸۴۰ پیکسل LCD (با چراغ Mini LED) و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است.

نمای جلو لپ‌تاپ MSI با تراشه‌ی Ryzen AI 300 در کنار لپ‌تاپ‌های دیگر MSI
MSI

براساس اطلاعات رسمی، باتری ۹۹٫۹ وات‌ساعتی، شاسی منیزیم‌آلومینیومی به ضخامت ۱٫۹ سانتی‌متر و کیبورد با نورپس‌زمینه‌ی RGB و ۶ اسپیکردر کنار تاچ‌پد بزرگ از دیگر مشخصات جدیدترین لپ تاپ MSI به‌شمار می‌روند.

شخصی درحال قراردادن لپ‌تاپ MSI داخل کیف
MSI

ام‌اس‌آی چند لپ‌تاپ دیگر را با تراشه‌های سری Strix Point ای‌ام‌دی و گرافیک سری RTX 40 انویدیا شامل +Creator A16 AI و +Summit A16 AI و +Prestige A16 AI رونمایی کرد.

MSI در IFA هیچ لپ‌تاپ گیمینگی با تراشه‌‌های سری لونار لیک اینتل را نمایش نداد؛ اما سه مدل مختلف Prestige از‌جمله 13 AI+ Evo و 14 AI+ Evo و 16 AI+ Evo و Summit 14 AI+ Evo معرفی کرد که در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های باریک و سبک قرار می‌گیرند.

مدل‌های ۱۳ و ۱۶ اینچی Prestige در قوی‌ترین کانفیگ از تراشه‌ی Core Ultra 9 288V استفاده می‌کنند و مدل ۱۴ اینچی از Core Ultra 7 258V قدرت می‌گیرد. هر سه مدل بدنه‌ی آلیاژ منیزیم‌آلومینیوم دارند و وزنشان سبک است. Summit لپ‌تاپ تاشدنی تبدیل‌شونده است که از Core Ultra 7 258V و صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل بهره می‌برد. لپ‌تاپ‌های جدید MSI از ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) در‌دسترس قرار می‌گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات