مشخصات منتسب‌ به مک‌بوک پرو M4 احتمالاً واقعی‌اند؛ حتی اگر ویدیو فاش‌شده واقعی نباشد

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی مک‌بوک پرو روی مک‌بوک پرو M2
به‌نظر می‌رسد مشخصات فنی فاش‌شده در ویدیوی جعبه‌گشایی مک‌بوک پرو M4 واقعی هستند.
تبلیغات

یک یوتیوبر روسی با انتشار ویدیویی، مک‌بوک پرو M4 را جعبه‌گشایی کرد؛ لپ‌تاپی که انتظار می‌رود تا اواسط آبان رسماً معرفی شود. نمی‌توان در مورد صحت اطلاعات فاش‌شده در ویدیو با قطعیت صحبت کرد؛ اما به‌نظر می‌رسد مشخصات فنی مک‌بوک پرو M4 همان چیزی خواهد بود که در ویدیو به آن‌ها اشاره می‌شود.

بهره‌مندی از سه درگاه تاندربولت ۴، رم ۱۶ گیگابایتی و ارائه‌ی رنگ Space Black در مدل پایه، همگی مواردی هستند که هم در ویدیوی جعبه‌گشایی و هم در افشاگری‌های گذشته به آن‌ها اشاره شده است.

به‌نوشته‌ی 9to5Mac، طراحی بدنه‌ی جدیدترین لپ تاپ اپل بعید است که دستخوش تغییرات چشمگیری شود. ظاهراً بیشتر تغییرات در زیر بدنه‌ی لپ‌تاپ اتفاق افتاده‌اند.

جعبه‌ی دستگاه، همان جعبه‌ای است که در مک‌بوک‌ پروهای فعلی می‌بینیم؛ البته مارک گرمن، اشاره می‌کند که والپیپر موجود در عکس لپ‌تاپ روی جعبه، مشابه همان مدل فعلی است که می‌تواند شک و تردیدهایی را برانگیزد. مشخصات فنی ادعاشده منطقی به‌نظر می‌رسند. افشاگران خوش‌سابقه از جمله خود گرمن پیش‌تر بارها به بهره‌مندی از ۱۶ گیگابایت رم در مدل پایه‌ی مک‌بوک پرو اشاره داشته‌اند.

پشتیبانی از قابلیت‌های اپل اینتلیجنس به رم بیشتری نیاز دارد و منطقی به‌نظر می‌رسد که اپل بخواهد رم هشت گیگابایتی را سرانجام در لپ‌تاپ‌هایش کنار بگذارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات