تصویری از سرفیس لپ‌تاپ جدید با تراشه مرموز Lunar Lake اینتل لو رفت

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
سرفیس لپ‌تاپ ۲۰۲۴ مایکروسافت پنل پشتی رنگ‌بندی
تصاویری از مدل جدید و مرموز سرفیس لپ‌تاپ مجهزبه پردازنده‌ی لونار لیک اینتل فاش شدند.
تبلیغات

مایکروسافت ممکن است در ماه‌های آینده مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ را با پردازنده‌ی لونار لیک اینتل روانه‌ی بازار کند. نمونه‌ی اولیه از لپ‌تاپ مورد بحث مجهز به پردازنده‌ی Core Ultra 7 268V توسط کاربری به‌نام Akaza_Durian در ردیت مشاهده شده است.

مایکروسافت در سال ۲۰۲۴ سرفیس لپ تاپ ۷ و سرفیس پرو ۱۱ را با تراشه‌های سری اسنپدراگون ایکس معرفی کرد. به‌نظر می‌رسد که اکنون مایکروسافت درحال آزمایش مدل‌های جدید سرفیس با تراشه‌های سری لونار لیک است؛ اما فعلا نمی‌دانیم چه زمانی معرفی خواهند شد.

قسمت زیرین سرفیس لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی لونار لیک
سرفیس لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی لونار لیک
پنل جلویی سرفیس لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی لونار لیک
تسک منیجر سرفیس لپ‌تاپ مجهز به پردازنده‌ی لونار لیک

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد که جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت احتمالاً با قیمتی در حدود ۱۹٬۰۰۰ یوان چین (۲٬۶۰۰ دلار) عرضه خواهد شد. مدل جدید سرفیس لپ‌تاپ ظاهرا ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت SSD دارد که آن را به یکی از بهترین و قوی‌ترین کانفیگ‌های احتمالی تبدیل می‌کند.

پردازنده‌ی Core Ultra 268V با واحد گرافیکی قدرتمند Arc 140V و NPU نسل چهارم اینتل با عملکرد هوش مصنوعی ۴۰ تاپس می‌تواند جذابیت‌های سرفیس را دو چندان کند.

لپ‌تاپ‌های سرفیس با نسل اول پردازنده‌های Core Ultra تنها برای مشتریان تجاری عرضه شدند. هنوز نمی‌دانیم مایکروسافت سرفیس‌های جدیدش را با پردازنده‌های Core Ultra 200V برای همه‌ی کاربران عرضه خواهد کرد یا صرفا کاربران تجاری.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات