زنجیره تأمین اپل برای عرضه مک‌بوک‌های M4 آماده می‌شود؛ ادعای رسانه تایوانی

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
وب‌گردی با مک‌بوک ایر
بنابر ادعای منابع آگاه در تایوان، زنجیره‌ی تأمین اپل برای رونمایی مک‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌ی M4 آماده می‌شود.
تبلیغات

وب‌سایت دیجی‌تایمز در گزارشی اختصاصی می‌نویسد که زنجیره‌ی تأمین اپل در حال آماده‌شدن برای عرضه‌ی مدل‌های جدید مک‌بوک پرو با پردازنده‌ی M4 است. این لپ‌تاپ‌ها احتمالاً پیش از پایان ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد.

دیجی‌تایمز می‌نویسد: «انتظار می‌رود که اپل در ماه اکتبر (مهر و آبان) مدل‌های جدید مک‌بوک‌ پرو M4 را معرفی کند.» به‌گفته‌ی دیجی‌تایمز، فروش قطعات مربوط‌ به مک بوک در شرکت‌های تأمین‌کننده نظیر Jarllytec افزایش یافته و این دلیلی برای نزدیک‌بودن عرضه‌ی مک‌بوک‌های جدید است.

خبرگزاری بلومبرگ پیش‌تر مدعی شده بود که اولین‌ مک‌های M4 در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسند؛ ازجمله مک بوک پرو ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ و آی‌مک و مدل بازطراحی‌شده‌ی مک مینی. پردازنده‌ی M4 چند ماه پیش وارد مدل جدید آیپد پرو شده بود.

در یکی از اتفاقات بحث‌برانگیز مرتبط‌ به اپل، ویدئو جعبه‌گشایی مک‌بوک پرو ۱۴ اینچ M4 در روسیه فاش شد. بر‌اساس آن ویدئو، کانفیگ پایه‌ی مک‌بوک پرو به‌جای رم ۸ گیگابایتی به رم ۱۶ گیگابایتی مجهز است. ظاهراً طراحی مک‌بوک پرو جدید تغییر نمی‌کند؛ اما این لپ‌تاپ یک درگاه اضافه‌ی تاندربولت ۴ خواهد داشت.

رونمایی مک‌بوک‌های جدید در ماه اکتبر هنوز قطعی نشده است؛ اما احتمالاً اپل به‌زودی دعوت‌نامه‌ی مراسم جدیدش را برای رسانه‌ها ارسال می‌کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات