لپ‌تاپ میان‌رده ۲۰۲۴ اینفینیکس با نمایشگر اولد و پردازنده نسل ۱۳ معرفی شد

جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
نمای پنل جلو و پشت لپ‌تاپ اینفینیکس مدل +INBOOK AIR Pro
اینفینیکس لپ‌تاپ جدیدی با نمایشگر اولد، پردازنده نسل ۱۳ اینتل و قیمتی رقابتی معرفی کرد.
تبلیغات

اینفینیکس لپ‌تاپ میان‌رده‌ی +INBOOK AIR Pro را برای بازار هند معرفی کرد. این محصول که در دسته‌ی لپ‌تاپ‌های باریک و سبک قرار می‌گیرد، تنها یک کیلوگرم وزن دارد و ضخامت بدنه‌ی آن در باریک‌ترین ناحیه به ۴٫۵ میلی‌متر می‌رسد.

لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i5-1334U قدرت می‌گیرد که عملکردی سریع و روان در انجام وظایف مختلف ازجمله امور چندوظیفگی را ارائه می‌دهد.

نمای پنل پشتی لپ‌تاپ اینفینیکس مدل +INBOOK AIR Pro
Infinix

لپ‌تاپ جدید اینفینیکس از نمایشگر ۱۴ اینچی اولد با وضوح 2.8K، نسبت تصویر ۱۶:۱۰، حداکثر روشنایی ۴۴۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر به‌لطف پوشش ۱۰۰ درصد از طیف رنگی sRGB و DCI-P3، تصاویری واضح و رنگ‌هایی زنده و جذاب را به‌نمایش می‌گذارد.

لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند و از درگاه‌های ارتباطی متنوعی ازجمله سه درگاه USB-C، درگاه USB-A، درگاه HDMI، اسلات کارت microSD و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره می‌برد.

نمای پنل جلو لپ‌تاپ اینفینیکس مدل +INBOOK AIR Pro
Infinix

جدیدترین لپ‌تاپ اینفینیکس با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD عرضه می‌شود. انرژی لپ‌تاپ را باتری ۵۷ وات‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی تأمین می‌کند که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود.

کیبورد لپ‌تاپ +INBOOK AIR Pro از کلید اختصاصی Microsoft Copilot بهره می‌برد. وب‌کم مادون قرمز لپ‌تاپ نیز وضوح +FHD دارد و از Windows Hello پشتیبانی می‌کند.

قیمت لپ تاپ جدید اینفینیکس ۴۹٬۹۹۰ روپیه (حدود ۵۹۴ دلار) است و از ۲۲ اکتبر (۱ آبان) ازطریق فروشگاه فلیپ‌کارت دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات