D1-lg

بازاریابی دیجیتال؛ هرآنچه باید در مورد آخرین ابزارهای بازاریابی امروز بدانید

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
مطالعه 10 دقیقه
در بازارهای رقابتی و مدرن امروزی، بازاریابی دیجیتال مهم‌ترین راهکار جذب مخاطب و تشویق او به خرید محصولات و خدمات یک برند است.
تبلیغات
D4-mci

بازاریابی دیجیتال، مجموعه‌ای از همه‌ی فعالیت‌های بازاریابی آنلاین است و گرچه بازاریابی اینترنتی، سهم مهمی از آن را تشکیل می‌دهد، ولی محدوده‌ی بازاریابی دیجیتال، کانال‌های دیگری نظیر بیلبوردهای الکترونیکی، پیام‌های متنی، USSD و آگهی‌های دیجیتالی تلویزیونی را هم شامل می‌شود.

ما در اولین بخش از مجموعه‌ی مقالات آموزش بازاریابی دیجیتال زومیت، ضرورت بازاریابی دیجیتال را توضیح دادیم و اینکه چرا در بازارهای مدرن و رقابتی امروزی، تلاش‌های سنتی بازاریابی به‌تنهایی برای جذب مخاطب کافی نیست. مهم‌ترین عواملی که طراحی و اجرای یک استراتژی مؤثر بازاریابی دیجیتال را به یکی از اولویت‌های هر کسب‌وکار تبدیل می‌کنند، عبارت‌اند از:

فرصت رشدی که این سبک از بازاریابی در اختیار شرکت‌ها می‌گذارد

افزایش نرخ تبدیل

اولویت دادن به پشتیبانی مشتریان

 ارتباط با مشتریان تلفن همراه

افزایش اعتمادسازی برند

بهبود نرخ ROI

مقرون‌به‌صرفه بودن بازاریابی دیجیتال

پتانسیل کسب درآمد بیشتر

Digital marketing

بخش بازاریابی هر شرکت، بسته به امکانات و اهداف خود، با انتخاب بهترین ترکیب از ابزارها و تاکتیک‌ها، استراتژی بازاریابی دیجیتال را تنظیم می‌کند. وب‌سایت شرکت، پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیک و مقالات مفید، اینفوگرافیک‌ها، ابزارهای تعاملی، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی (فیسبوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و غیره)، پوشش آنلاین (روابط عمومی، شبکه‌های مجازی، نقد و بررسی)، بروشورهای آنلاین، ابزارهای برندسازی (لوگو، فونت و غیره)، همگی ابزارهای اجرایی دیجیتال مارکتینگ هستند. اما این ابزارها زمانی کارایی خواهند داشت که شما با اصول و تاکتیک‌هایی که بازدهی کانال‌های آنلاین را ماکزیمم می‌کنند، آشنایی داشته باشید:

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)

بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)

بازاریابی محتوا

بازاریابی رسانه‌های اجتماعی (SMM)

پرداخت برای هر کلیک (PPC)

بازاریابی رابطه‌ای

ایمیل مارکتینگ

اتوماسیون بازاریابی

روابط عمومی آنلاین

در بخش دوم، توضیح دادیم که تفاوت استراتژی و کمپین بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه می‌توانیم یک استراتژی جامع دیجیتال طراحی کنیم. استراتژی دیجیتال، برنامه‌ای برای دستیابی به یک هدف مشخص است، اما کمپین دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ی اقداماتی است که ساختار استراتژی شما شکل می‌دهند. شما برای تنظیم یک استراتژی مؤثر، باید ابتدا شخصیت خریداران یا کاربران خود را بر اساس اطلاعات کمیتی یا دموگرافیک و همچنین اطلاعات کیفی یا روانشناسی تعریف کنید. پس‌ازآن باید اهداف بازاریابی و ابزارهای دیجیتال موردنیاز را شناسایی کنید.

در سومین مرحله، دارایی‌ها و کانال‌های بازاریابی فعلی خود را بررسی کنید  و هر یک از رسانه‌های شخصی، اکتسابی و پولی به‌طور جداگانه مورد بازبینی قرار دهید و طرح جدید آن‌ها را مشخص کنید. شما می‌توانید اطلاعات موردنیاز خود را با استفاده از ابزارهایی نظیر Google Analytics یا گزارش‌های منابع نرم‌افزاری و AdWords، به دست آورید. درنهایت با ترکیب پروفایل کاربران، اهداف بازاریابی، رسانه‌ها و طرح تولید محتوای مطلوب، استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود را برای یک دوره‌ی طولانی‌مدت (مثلاً یک سال) تنظیم و تاریخ و ترتیب اقدامات آتی تیم بازاریابی را مشخص کنید.

Strategy

نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید، این است که صرفاً با متمرکز شدن روی صفحات فرود و افزایش ترافیک، نمی‌توانید فروش خود را افزایش دهید. شما باید بازدیدکنندگان از وب‌سایت خود را به مشتری واقعی تبدیل کنید. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین قدم‌های تیم بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل است. نرخ تبدیل، معادل با درصدی از مشتریان بالقوه یا بازدیدکنندگان وب‌سایت است که فرم خبرنامه، اشتراک یا اعتبار شرکت را پر می‌کنند. این اقدامات، پیش‌زمینه‌ی خرید واقعی کاربران است. در سومین بخش از آموزش بازاریابی دیجیتال، مهم‌ترین روش‌های افزایش نرخ تبدیل را شرح دادیم:

تست A/B

ارائه‌ی یک گزاره‌ی ارزش واقعی

پرهیز از اصطلاحات پیچیده و تخصصی

پاسخ به استدلال‌های مخالف

اعتمادسازی

تسهیل روش‌های خرید

اثبات ادعا و گزاره‌ی ارزش

حذف عناصر انحرافی

دکمه‌ی CTA

مقایسه‌ی خدمات شرکت با پیشنهادات سایر رقبا

کاهش ریسک

پس‌ازاینکه استراتژی دیجیتال را تنظیم کردید و کمپین‌های بازاریابی برنامه‌ریزی‌شده را به مرحله‌ی اجرا درآوردید، باید داده‌های کمپین‌ها را تجزیه‌وتحلیل کنید. تحلیل داده‌های کمپین به شما کمک می‌کند درک بهتری از الگوی رفتاری کاربران پیدا کنید و متوجه شوید که چه صفحاتی از وب‌سایت، بازدید بیشتری دارند. در بخش چهارم آموزش بازاریابی دیجیتال، توضیح دادیم که چگونه می‌توانید بسته به اهداف خاص کسب‌وکار، پارامترهای ضروری را شناسایی کنید.

سپس برخی از ابزارهای اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی، ابزارهای آنالیز وب و ابزارهای آنالیز سئو را معرفی کردیم که به شما کمک می‌کنند کارایی عملکرد، نرخ بازدیدکنندگان و بازدیدهای هر صفحه، کارایی سئوی وب‌سایت و همچنین رقابت بازار را ارزیابی کنید. اما به یاد داشته باشید که نمودارهایی که در این مرحله به دست می‌آورید، آماری استاتیک هستند که عملکرد دیجیتال مارکتینگ شما را در یک دوره‌ی خاص نشان می‌دهند. روند و الگوی این آمارها، به‌مرورزمان و با تست‌های متعدد حاصل می‌شود.

inbound &

بخش پنجم آموزش بازاریابی دیجیتال، متدولوژی دیجیتال مارکتینگ را به دو روش بازاریابی درون‌گرا (Inbound Marketing) و بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) شرح دادیم. بر این اساس، بازاریابی برونگرا، شامل پیام‌هایی است که شما به مشتریان تحمیل می‌کنید و منتظر پاسخ آن‌ها می‌مانید. برخی از تاکتیک‌های رایج بازاریابی برونگرا عبارت‌اند از: تبلیغ در موتورهای جستجو، پرداخت بابت هر کلیک، آگهی‌های بازرگانی، تماس مستقیم و تصادفی، ارسال ایمیل به مجموعه‌ی مخاطبین و تله‌مارکتینگ. این سبک از بازاریابی، هنوز هم کارایی دارد، ولی معمولاً مشتریان مدرن ترجیح می‌دهند کنترل پروسه‌ی خرید خود را در دست داشته باشند.

در بازاریابی درون‌گرا، شما خودتان را با سفر مشتریان هماهنگ می‌کنید و به آن‌ها حق انتخاب می‌دهید. سفر خریدار، از سه مرحله‌ی آگاهی، سنجش و بررسی و تصمیم‌گیری تشکیل می‌شود. در این سبک از بازاریابی، شما به مشتریان اجازه می‌دهید محتوای آنلاین شرکت را ببینند و در صورت تمایل، با شما وارد تعامل شوند. وبلاگ نویسی، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، تولید محتوا، جذب لید و سئو، مهم‌ترین تاکتیک‌های بازاریابی درون‌گرا به شمار می‌روند.

Seo

در بخش ششم و هفتم اصول سئوی داخلی و خارجی را شرح دادیم. سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مجموعه‌ای از راهبردهایی است که رتبه‌ی وب‌سایت بهینه‌سازی شده‌ی شما را در صفحه‌ی نتایج موتورهای جستجو، بهبود می‌دهد. سئوی داخلی یا On-Page درواقع بهینه‌سازی صفحه‌ی وب به کمک محتوا و کد html است، برخلاف سئوی خارجی یا Off-page که به لینک‌ها و سایر سیگنال‌های خارجی اشاره دارد.

به عبارتی، سئوی داخلی، عناصر ضروری صفحه‌ی وب‌سایت شما را به‌طوری کنار یکدیگر قرار می‌دهد که رتبه‌ی بهتری در جستجوی گوگل به دست آورید. درحالی‌که الگوریتم‌های جستجوی گوگل هرروز پیچد تر می‌شوند، مهم‌ترین اصل سئوی داخلی، مرتبط باقی ماندن است. فاکتورهایی که سئوی داخلی وب‌سایت را تحت تأثیر قرار می‌دهند، عبارت‌اند از:

متا تگ‌ها (Meta Tags)

برچسب‌های عنوان (Title Tags)

توضیحات متا (Meta Descriptions)

تگ هدینگ (Heading Tags)

فاکتورهای سئو (SEO Factors)

فاکتورهای کاربردپذیری (Usability Factors)

بهینه‌سازی آدرس url

محتوای معتبر و کاربرپسند

کلیدواژه‌های هدفمند

لینک‌های داخلی و خارجی

بهینه‌سازی تصاویر

سرعت وب‌سایت

پس‌ازاینکه همه‌ی فاکتورهای فوق را تکمیل کردید، باید با استفاده از Google Analytics و Webmaster Tools، عملکرد وب‌سایت را چک کنید و مطمئن شوید که گوگل یا سایر موتورهای جستجو، با خطاهای Crawl Errors نظیر ارور 404، خطای فایل‌های robots.txt، خطاهای سایت مپ و نظیر آن مواجه نمی‌شوند.

از طرف دیگر، سئوی خارجی به موتورهای جستجو ثابت می‌کند که دنیای اطراف (وب‌سایت‌های دیگر و کاربران) چه درکی از اعتبار وب‌سایت شما دارند. مهم‌ترین و مؤثرترین تاکتیک سئوی خارجی، لینک سازی است. لینک سازی درواقع پروسه‌ی کسب لینک از وب‌سایت‌های دیگر در وب‌سایت شما است. صرف‌نظر از اینکه چه محتوای ارزشمندی تولید کرده باشید، اگر وب‌سایت شرکت را به‌خوبی لینک دهی نکنید، گوگل ارزش کار شما را درک نمی‌کند. پیش از هر چیز، مطمئن شوید که وب‌سایت شما از پایه‌ی دامنه‌ی قدرتمندی برخوردار است. برخی از منابع دریافت بک لینک عبارت‌اند از:

دایرکتوری‌های وبلاگ

امضای فروم‌ها و انجمن‌ها

لینک نظر (Comment Link)

فهرست مقالات

فهرست محتوای اشتراکی

طرح تبادل لینک

تماس با اینفلوئنسرها

همکاری به‌عنوان نویسنده‌ی میهمان

بازاریابی ویدیو

به اشتراک‌گذاری عکس

نکته‌ی کلیدی پروسه‌ی لینک سازی، توجه به کیفیت لینک‌ها است. الگوریتم گوگل، لینک وب‌سایت‌های معتبر را باارزش‌تر از تعدادی بالای لینک‌های تبادل شده می‌داند. درنهایت، عواملی که میزان موفقیت سئوی خارجی وب‌سایت را تعیین می‌کنند، عبارت‌اند از میزان مرتبط بودن لینک‌ها، قدرت دامِنه صفحه‌ی لینک شده، تراکم صفحات لینک شده، لینک‌های صفحه‌ی اصلی به یک دامنه و تراکم دامنه‌های لینک‌شده.

Seo

یکی دیگر از موضوعات مهم مبحث سئو، آنالیز سئوی شرکت‌های رقیب است. اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی موفق‌تری داشته باشید و نقاط ضعف وب‌سایت خود را برطرف کنید، باید بدانید که چه شرکت‌هایی رقیب شما هستند و در چه جایگاهی قرار دارند.

همان‌طور که در قسمت هشتم آموزش بازاریابی دیجیتال توضیح دادیم، شما در اولین مرحله از پروسه‌ی آنالیز سئوی رقبا، باید حداقل چهار رقیب اصلی خود را شناسایی کنید. بهتر است فهرست انتخابی رقبا، ترکیبی از رقبای مستقیم کسب‌وکار و رقبای جستجوی آنلاین باشد. سپس به کمک ابزار Moz Link Explorer وب‌سایت‌هایی را که به رقبای شما لینک داده‌اند، پیدا کنید. به‌این‌ترتیب متوجه می‌شوید که وب‌سایت‌های رقیب، چه اشتراکات و اختلافاتی در بک لینک‌ها دارند و شما با کدام‌یک از وب‌سایت‌های لینک دهنده، هنوز ارتباط برقرار نکرده‌اید.

در مرحله‌ی دوم، کلیدواژه‌های وب‌سایت‌های رقیب را بررسی می‌کنید تا متوجه شوید که چه کلیدواژه‌هایی، مزیت رقابتی آن‌ها به شمار می‌رود. متادیتای مجدد، اصلاح معماری سایت، تغییر و اصلاح یک قطعه از محتوای قدیمی و تولید محتوای جدید، راهکارهایی هستند که به استفاده‌ی بهینه از کلیدواژه‌های جدید منجر می‌شوند.

در مرحله‌ی بعد، می‌توانید تبلیغات کلیکی یا PPC رقبا، تراکم کلیدواژه‌ها، لینک‌های داخلی، محتوا و رسانه‌های اجتماعی شرکت‌های رقیب را نیز بررسی و تحلیل کنید. این پروسه به شما کمک می‌کند کمپین‌های سئوی منحصربه‌فرد و پیچیده‌ای را بر پایه‌ی دیتای به‌دست‌آمده و تقاضای بازار برنامه‌ریزی کنید.

Email Marketing

در آخرین بخش از آموزش بازاریابی دیجیتال، یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های پربازده این حوزه یعنی بازاریابی ایمیلی را به شما معرفی کردیم. توضیح دادیم که ایمیل مارکتینگ، به معنی ارسال اسپم نیست. بلکه شما با ارسال اطلاعات ارزشمند و مرتبطی که مردم را به اهدافشان نزدیک می‌کند، از ایمیل به‌عنوان ابزاری مؤثر برای ساخت ارتباطات با مشترکین فعلی و مشتریان بالقوه استفاده می‌کنید.

 ایمیل مارکتینگ در جذب مشتریان مؤثرتر از رسانه‌های اجتماعی عمل می‌کند. شما با رعایت اصول حرفه‌ای بازاریابی ایمیلی، می‌توانید با صرف هزینه‌ی مناسب و مقرون‌به‌صرفه، ایمیل‌های شخصی‌سازی‌شده‌ای را برای فهرست مخاطبان خود ارسال کنید. به این منظور پروسه‌ی زیر را دنبال کنید:

 یک استراتژی ایمیل مارکتینگ طراحی کنید. مخاطبان خود را تعریف و اهدافتان را مشخص کنید. سپس راهی برای ثبت‌نام کاربران در نظر بگیرید. نوع کمپین را مشخص کنید و برنامه‌ی زمانی ایمیل‌ها را تنظیم نمایید.

فهرست ایمیل‌ها را تشکیل دهید. در این مرحله، آهنربای لید و فرم Opt-in، عناصری هستند که تعداد مشترکان شما را افزایش می‌دهند.

فرایند بهینه‌ی ایمیل مارکتینگ را اجرا کنید. در این مرحله باید به خط عنوان ایمیل، ادبیات نوشتاری، تصاویر، دکمه‌ی CTA، بهینه‌سازی ایمیل برای گوشی موبایل و شخصی‌سازی ایمیل‌ها توجه کنید.

اتوماسیون ایمیل‌ها، آخرین مرحله‌ای است که تمام لیست گروه‌بندی‌شده‌ی شما را به جریان می‌اندازد. سرویس‌های خودکارسازی ایمیل‌ها به دو گروه تقسیم می‌شوند: پاسخ خودکار یا Autoresponder و گردش خودکار یا Workflows. گروه اول، سیستم‌هایی هستند که پس از یک اقدام خاص (مثل دانلود ای‌بوک) به‌طور خودکار و هم‌زمان، مجموعه‌ای از ایمیل‌ها را ارسال می‌کنند. اما گروه دوم یا پاسخ خودکار، سیستم‌های هوشمندی هستند که پیش از ارسال ایمیل‌ها، شروطی را بررسی می‌کنند و بر این اساس، مجموعه‌ای از اقدامات را به مرحله‌ی اجرا درمی‌آورند. ابزارهای گردش خودکار مشخص می‌کنند که آیا مخاطبان، ایمیل‌های شما را بازکرده‌اند یا خیر.

صرف‌نظر از اینکه بازاریابی را به صوت حرفه‌ای دنبال می‌کنید یا به‌تازگی به این حوزه علاقه‌مند شده‌اید، مطالعه‌ی سری مقالات آموزش بازاریابی دیجیتال را به شما توصیه می‌کنیم. هر یک از این بخش‌ها، نکات جالب و مفیدی را در مورد راه‌های درک و جذب مخاطبان در اختیار شما می‌گذارد که برای رشد کسب‌وکارهای مدرن امروزی، ضروری است.  

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
یک ماکت بادی در کنار لوگو تسلا
کمپین ضد تسلا در سراسر دنیا وارد مرحله جدیدی شد

طغیان مردم علیه تسلا در گوشه‌گوشه‌ی جهان جریان دارد و اعتراض‌ها وارد مرحله‌ی تازه‌ای شده است.

89
2 روز پیش
تصویری از ساختمان شرکت اپل
اپل به‌دلیل فعال‌کردن ویژگی جنجالی ATT آیفون ۱۶۲ میلیون دلار جریمه شد

اپل باردیگر درگیر مشکلات حقوقی شد و نصمیم نهادهای نظارتی فرانسه این شرکت را با جریمه‌ی سنگینی روبه‌رو کرده است.

48
2 روز پیش
گوشی های گلکسی S24 و S24 پلاس کنار هم
سامسونگ فروش رسمی گوشی‌های کارکرده را شروع کرد

علاقه‌مندان به گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ اکنون می‌توانند نسخه‌ی ریفربیشد این محصولات را با قیمت ارزان‌تر بفروشند.

20
2 روز پیش
پنل پشتی گوشی پوکو C71
گوشی اقتصادی پوکو C71 همین هفته معرفی می‌شود

گوشی اقتصادی پوکو C71 با رنگ‌بندی جذاب و قیمتی رقابتی همین هفته در هند رونمایی می‌شود.

114
2 روز پیش
هوش مصنوعی
هوش مصنوعی اغلب عرصه‌ها را فتح کرده؛ اما هنوز نمی‌تواند یک کار ساده را انجام دهد

گروهی از پژوهشگران نشان داده‌اند هوش مصنوعی از پس کار بسیار ساده‌ای که حتی دانش‌آموز کلاس دوم می‌تواند انجام دهد، برنمی‌آید.

24
18 ساعت پیش
گلکسی S4 در کنار جعبه‌ی گلکسی S25 پلاس
۱۲ سال با گلکسی S4؛ کاربر قدیمی سامسونگ از مهاجرت به گلکسی S25 پلاس می‌‌گوید

یکی از کاربران ردیت وفاداری ۱۲ ساله‌اش به گلکسی S4 سامسونگ را روایت کرد.

232
2 روز پیش
منظره‌ی تپه‌ی Bliss ویندوز XP
منظره والپیپر ویندوز XP اکنون چه شکلی است؟

تپه‌ی سرسبزی که در عکس معروف ویندوز XP به آسمانی ژرف تکیه داده بود، روزی واقعیت داشت؛ اما امروز، دیگر خبری از آن منظره‌ی بکر نیست.

86
2 روز پیش
تبلیغات
DN-DNShatel

نظرات

تبلیغات
D7-B6Snappshop
D7-zoomitproduct
آخرین ویدیوها
پخش از رسانه
آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
آموزش کامل و جامع نصب ویندوز ۱۱ + پارتیشن‌بندی و ...
00:38:14
LG QNED86 TV
بهترین انتخاب برای گیم و فیلم! بررسی تلویزیون ۸۶ اینچی ال‌جی
00:12:39
عکس ابزارهای ذخیره‌سازی فایل از قدیم تا جدید
سفر شگفت‌انگیز دنیای ذخیره‌سازی اطلاعات؛ از گذشته تا امروز!
00:14:56
عکس وان‌پلاس ۱۳ رنگ مشکی در دست
وان پلاس ۱۳؛ ارزشمندتر از گلکسی اس ۲۵ اولترا؟
00:16:13
عکس لوح نقره‌ای یوتیوب زومیت در ابعاد جدید
آنباکس لوح نقره‌ای یوتیوب زومیت به بهانه نوروز ۱۴۰۴
00:23:39
عکس یخچال MoodUp ال‌جی
این یخچال با روح و روانت بازی می‌کنه 🧊
00:05:48
بررسی هدفون سونی WF-1000XM5
بررسی هدفون توگوشی XM5 سونی
00:10:23
عکس گوشی ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس
بررسی ردمی نوت ۱۴ پرو و ۱۴ پرو پلاس 5G
00:13:31
زومکست با مدیرعامل جاباما
گفتگو با مدیرعامل جاباما؛ فرصتی برای دیدن ناشناخته‌های ایران
00:38:48
دیگه گلس نخر در حال شکستن یک گلس
شیشه‌های ضد خش گوشی چطوری ساخته می‌شن؟
00:13:15
نگاه نزدیک به ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی
نگاه نزدیک به ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس و ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی
00:14:33
عکس بهزاد مرعشیان و امیر خاوران در کنار هم
سرویس تحقیقات بازار دیجی‌کالا چیه؟
00:30:05
موشک استارشیپ روی سکوی پرتاب در تاسیسات استاربیس
پخش زنده پرتاب آزمایشی هشتم موشک استارشیپ
02:00:00
عکس مهرداد با قطعات داخلی آل این وان gt624 گرین
بررسی آل این وان گرین مدل GT624
00:35:45
عکس گوشی پوکو X7 پرو در دست
بررسی گوشی پوکو X7 پرو
00:10:50
عکس مسعود یوسف‌نژاد در کنار بهزاد اکبری
عقب‌گرد اکوسیستم استارتاپی بر اثر فیلترینگ
00:36:29
عکس گوشی‌های پوکو ایکس ۶ پرو و داریا باند ۲ در کنار هم
مقایسه گوشی داریا باند ۲ با پوکو X6 Pro
00:11:29
عکس گلکسی اس ۲۵ اولترا و آیفون ۱۶ پرومکس در کنار هم و مقایسه دوربین
مقایسه دوربین گلکسی S25 اولترا و آیفون 16 پرو مکس
00:47:42
عکس ری‌برندینگ همراه اول و ساین جدید این اپراتور
مراسم ری‌برندینگ همراه اول؛ هویت جدید چه فرقی کرده؟
00:07:27
زومیت چطور بررسی می‌کنه؟
محصولات چطور تو زومیت بررسی می‌شن؟ 🔍📦
00:10:48
پشت پرده بزرگ‌ترین هک تاریخ کریپتو
پشت پرده بزرگ‌ترین هک تاریخ کریپتو
00:06:49
عکس مسعود یوسف نژاد و پشوتن پورپزشک درکنارهم و موضوع فیلترینگ اینستاگرام
شکست ۳ ساله فیلترینگ اینستاگرام؛ رشد ۳ برابری فروش ایرانی‌ها
00:32:59
آیفون ۱۶ ای و بی معنا
جایگزین آیفون اس ای معرفی شد؛ قلبی جدید با قیمت بالا 🔻
00:09:24
تصویر شادان با مکبوک و لوگو نرم افزارهایی که روی مک نصب می شوند و نمیشوند
قبل از خرید مک‌بوک این ویدیو رو ببین!
00:13:44
عکس بهزاد با میکروفون زومیت در دست و ماشین لباس‌شویی پاکشوما
برند پاکشوما در تولد ۵۰ سالگی خودش، ری‌برند شد
00:12:44
نسل دوم انحصار؟ 📦 آنباکس داریا باند ۲
نسل دوم انحصار؟ 📦 آنباکس داریا باند ۲
00:17:09
عکس آقای مصحفی با دو تا ماه در دست و زمین در پشت سر او
چی می‌شد اگه زمین ۲ تا ماه داشت؟
00:06:23
آموزش نصب لینوکس روی اندروید
آموزش نصب لینوکس روی گوشی‌های اندروید
00:30:39
عکس گوشی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس در کنار هم
بررسی گلکسی اس ۲۵ و اس ۲۵ پلاس
00:13:47
هوش مصنوعی سامسونگ
بررسی قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ در اس ۲۵
00:20:23
آینده تکنولوژی با ترامپ چطور خواهد شد؟
ترامپ با آینده تکنولوژی چی کار می‌کنه؟
01:14:29
عکس کاور خبرنگار زومیت و مدیرعامل زرپاد
قبل از خرید طلای آنلاین این ویدیو رو تماشا کنید!
00:01:12
همه چیز درباره دیپ سیک
دیپ سیک؛ انقلاب هوش مصنوعی از چین 🇨🇳⚡💻
00:23:37
بررسی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ
بررسی گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ؛ چاقوی کند سامسونگ 🔪🔥
00:19:41
گوشی اشتراکی
گوشی اشتراکی؟! دیگه گوشیت مال خودت نیست! 😳📱
00:09:55
عکس پلتفرم ابرآمد در رویداد ابری‌گپ
گزارش زومیت از رویداد «ابری‌گپ»
00:08:39
عکس امیرمحمد سلیمانی و میکروفون زومیت در دستانش
پشت صحنه اولین دورهمی حضوری زومیت
00:16:35
چیزایی که سامسونگ توی رویداد آنپکد بهتون نگفت!
چیزایی که سامسونگ توی رویداد آنپکد بهتون نگفت!
00:07:56
اولین گردهمایی زومیت و پوشش زنده‌ی رویداد آنپکد سامسونگ
نسخه آفلاین پوشش زنده دورهمی زومیت
03:04:03
عکس سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ در دست بهزاد
نگاه نزدیک زومیت به خانواده گلکسی اس ۲۵
00:08:52
۴ مرد جوان در کاور مراسم رونمایی گلکسی اس ۲۵
پوشش زنده دورهمی زومیت؛ مراسم معرفی سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ
03:00:00
انتظارات از رویداد معرفی گلکسی اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
انتظارات از رویداد معرفی سری اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
00:11:31
عکس بهزاد در ماشین پرنده و لوگو CES
۱۰ فناوری برتر امسال که آینده رو تغییر می‌دن
00:11:52
کاور دورهمی زومیت
اولین دورهمی حضوری زومیت؛ گردهمایی بزرگ عاشقان فناوری 🎉
00:01:04
انتظارات زومیت از دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ
گلکسی اس ۲۵ اولترا تو راهه؛ از دوربین این گوشی چی می‌دونیم؟
00:09:51
عکس بهزاد و هادی با جعبه‌های دیجی‌کالا و لوگوی بیسوس
آنباکس ۴۰ میلیونی کالاهای متنوع بیسوس
01:13:38
کامپیوترهای کوانتومی و جهان های موازی
همه چیز درباره کامپیوترهای کوانتومی
00:13:43
عکس کاور دیجی پی
گزارش غرفه‌ی دیجی‌پی در نمایشگاه بین‌المللی ریتیل شو تهران
00:08:40
گلکسی اس ۲۴ اولترا نه، اس ۲۵ اولترا خوبه
اس۲۴ اولترا نخر؛ اس۲۵ اولترا داره میاد!!! 🤯
00:08:54
کیس خوب چه ویژگی‌هایی داره؟
قبل از خرید کیس کامپیوتر به این نکات توجه کنید ⚠️
00:07:56
coming soon...

مقایسه قیمت و مشخصات 🛒

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A36 سامسونگ ارغوانی / Samsung Galaxy A36
4
گلکسی A36 سامسونگ

از30,633,300تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A56 سامسونگ زیتونی / Samsung Galaxy A56
3.9
گلکسی A56 سامسونگ

از37,890,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7
3.7
پوکو X7 شیائومی

از26,977,700تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X7 پرو شیائومی مشکی و زرد / Xiaomi Poco X7 Pro
4.7
پوکو X7 پرو شیائومی

از29,500,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 25 سامسونگ سرمه ای / Samsung Galaxy S25
4.4
گلکسی اس 25 سامسونگ

از76,499,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16
3.5
آیفون 16 اپل

از85,569,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Maxپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Max
3.8
آیفون 16 پرو مکس اپل

از169,699,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Pro
4.4
آیفون 16 پرو اپل

از158,999,000تومان

کنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Proکنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Pro
4
اپل ایرپادز 4 به همراه کیساپل ایرپادز 4 به همراه کیس
3
اپل ایرپاد 4

از13,500,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A55 سامسونگ آبی روشن / Samsung Galaxy A55
4.2
گلکسی A55 سامسونگ

از27,626,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15
4.4
گلکسی A15 سامسونگ

از12,549,900تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco X6 Pro
4.3
پوکو X6 پرو شیائومی

از27,999,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو X6 شیائومی سفید / Xiaomi Poco X6
4
پوکو X6 شیائومی

از27,999,000تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Proپنل جلو و پشت گوشی موبایل پوکو F6 پرو شیائومی مشکی / Xiaomi Poco F6 Pro
4.5
پوکو F6 پرو شیائومی

از42,966,600تومان

گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6گوشی موبایل گلکسی زد فولد 6 سامسونگ صورتی / Samsung Galaxy Z Fold6
4.1
پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A35 سامسونگ بنفش روشن / Samsung Galaxy A35
4.3
گلکسی A35 سامسونگ

از23,799,000تومان

پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024پنل جلو و پشت تبلت آیپد پرو 13 اپل نسخه 2024 مشکی / Apple iPad Pro 13 2024
3.8
موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13موبایل آیفون 13 اپل / Apple iPhone 13
4.1
آیفون 13 اپل

از54,819,900تومان

گوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفیدگوشی موبایل ردمی نوت 13 پرو شیائومی / Xiaomi Redmi Note 13 Pro سفید
4.5
پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی اس 24 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy S24
4.4
گلکسی اس 24 سامسونگ

از93,733,300تومان

موبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blueموبایل آیفون 13 پرو مکس اپل آبی / APPLE IPHONE 13 PRO MAX Sierra blue
3.5
آیفون 13 پرو مکس اپل

از80,630,000تومان

گوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبیگوشی موبایل آیفون 13 پرو اپل / Apple iPhone 13 Pro آبی
4
آیفون 13 پرو اپل

از73,000,000تومان

گوشی موبایل آیفون 15 پرو اپل / Apple iPhone 15 Pro تیتانیومگوشی موبایل آیفون 15 پرو اپل / Apple iPhone 15 Pro تیتانیوم
4.1
آیفون 15 پرو مکس اپل

از144,000,000تومان

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات