D1-lg

معرفی کتاب «بازاریابی محتوایی» اثر جو پولیتزی

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 8 دقیقه
دیگر نمی‌توان مانند سابق با پیام‌های آزاردهنده‌ی تبلیغاتی توجه افراد را به‌خود جلب کنیم؛ بلکه باید بیاموزیم چطور با ایجاد محتوای موردپسند مخاطبان آن‌ها را متوجه خود کنیم.
تبلیغات
D4-mci

اهمیت بازاریابی محتوایی بیش از هر زمان دیگری در سال‌های اخیر مشخص شده است. وقتی جو پولیتزی اصطلاح «بازاریابی محتوا» را مطرح کرد، هیچ‌کس از آن اطلاعی نداشت. او یکی از برجسته‌ترین کارشناسان و متخصصان در حوزه‌ی بازاریابی محتوا است و در کتاب خود با عنوان «بازاریابی محتوایی» (Epic content marketing)، برای کسب‌وکارها شرح می‌دهد چطور با تولید اطلاعات و محتواهایی که افراد خواهان آن هستند، مشتریانشان را به خود جذب کنند. او اصول استراتژی و تولید محتوا و اهداف آن را با زبانی سرگرم‌کننده و الهام‌بخش در این کتاب بیان کرده است. کتاب جو پولیتزی راهنمایی تمام‌عیار است که به شما تمام ابزارهای لازم برای آغاز مسیر بازاریابی محتوا را می‌دهد. بعد از خواندن این کتاب می‌توانید ایجاد و انتشار مطلب را شروع کنید تا به سود و رشد بیشترتان منجر شود.

کپی لینک

خلاصه‌ی کتاب

کتاب حاضر شما را قدم‌به‌قدم در مسیر آماده‌کردن داستان‌هایی پیش می‌برد که مشتریانتان را سرگرم می‌کند و اطلاعات خوبی به آن‌ها می‌دهد و آن‌ها را وادار به انجام کار می‌کند. وادارکردن مشتریان ازطریق بازاریابی محتوایی به انجام کاری که هدف ما است، به‌گونه‌ای رخ می‌دهد که خودشان متوجه نمی‌شوند؛ بلکه این محتوای حماسی شما است که به‌دلیل توزیع در زمان مناسب و رسیدن به‌دست مخاطب مدنظر باعث چنین کاری می‌شود. ارائه‌ی محتوای مناسب راهی برای تسخیر قلب و ذهن مشتریان است. آن‌ها به‌واسطه‌ی دریافت نیازهایشان از محتوای مفید، به شما اعتماد می‌کنند و درباره‌ی محتوایتان حرف می‌زنند و آن را به‌اشتراک می‌گذارند.

content marketing

شما با توزیع محتوای مفید و ارزشمند، می‌توانید به متخصص قابل‌اعتمادی در حوزه‌ی فعالیتتان تبدیل شوید. وقتی مشتریانتان را ازطریق تولید محتوای حماسی درگیر می‌کنید و توجه‌شان را به‌دست می‌آورید، آن‌ها نیز با افزایش میزان فروشتان، به شما پاداش می‌دهند و این معامله‌ای برد‌برد است. درواقع، تنها راهی که برایتان باقی مانده تا در میان هیاهوی اطلاعات ضعیف بازار صدایتان را به گوش مشتریان برسانید، بازاریابی محتوای حماسی است. از خود تعریف‌کردن و تمرکز بر مزایای محصول، دیگر توجه مشتریان را جلب نمی‌کند. آن‌ها به خودشان و نیازهایشان بیشتر از محصول باکیفیت اهمیت می‌دهند. در بازاریابی محتوایی، شما به‌جای محصولتان، بر نیازهای مشتریان متمرکز می‌شوید و این چیزی است که عموم افراد آن را دوست دارند و به آن جلب می‌شوند.

در کتاب حاضر، جو پولیتزی برای اثبات ادعایش درباره‌ی قدرت بازاریابی محتوا مثال‌های متعددی می‌آورد. به‌طور مثال، شرکت «اپن‌ویو» یکی از شرکت‌هایی است که با راه‌اندازی وبلاگی درزمینه‌ی موضوعات موردعلاقه‌ی مشتریانش توانست ۱۸ هزار عضو در سه سال به‌دست آورد. درحالی‌که این شرکت اگر می‌خواست ازطریق روش‌های تبلیغاتی سنتی مثل بیلبورد مشتری جلب کند، باید چندبرابر اداره‌ی وبلاگ هزینه می‌کرد و چه‌بسا به این میزان اشتراک هم دست پیدا نمی‌کرد. به‌عنوان مثالی دیگر، شرکت «جان دییر» مطرح شده که درزمینه‌ی کشاورزی تخصص دارد. مجله‌ی این شرکت با عنوان «مزرعه» کاتالوگ معرفی محصول و خدمات نیست؛ بلکه کشاورزان را از آخرین فناوری‌های کشاورزی و طرز استفاده از آن‌ها آگاه می‌کند. شرکت‌های بزرگ و مطرح دیگری نظیر کوکاکولا و لگو نیز استراتژی بازاریابی محتوا را وارد کسب‌وکار خود کرده‌اند.

content marketing

به‌اعتقاد جو پولیتزی، برای آغاز پرداختن به کار بازاریابی محتوایی، لازم است با خودمان درباره‌ی نوع محتوایمان صادق باشیم. مشکل بزرگ اکثر برندها این است که در محتوایشان بیشتر درباره‌ی خودشان صحبت می‌کنند. او می‌گوید ما بیش‌از‌این به چنین محتوایی نیاز نداریم؛ به‌‌ویژه وقتی این نوع محتوا فقط برای بخش بسیار کوچکی از سفر خرید کسب‌وکارمان می‌تواند مفید واقع شود. آنچه برندها کم دارند، داستان‌سرایی است؛ داستان‌هایی که مشتریان را درگیر خود کند و آن‌ها را به‌سوی اقدام مطلوب سوق بدهد. نباید فراموش کنیم که هدف نهایی تلاش‌های بازاریابی محتوایی ایجاد حرکت در مشتری برای انجام کار است. این کار باید ازطریق تأثیر مثبتی انجام شود که با محتوا روی آن‌ها می‌گذاریم؛ به‌طوری‌که آن‌ها را با میل و رغبت شخصی خودشان درگیر کنیم.

شش اصل اساسی که جو پولیتزی آن‌ها را اصول اولیه و بنیادی برای بازاریابی محتوای حماسی می‌داند، عبارت‌اند از:

  • محتوای حماسی نیازی از مخاطب برآورده می‌کند. محتوای تولیدشده باید پاسخ‌گوی حداقل یک نیاز مشتری باشد و به سؤال او پاسخ دهد و حتی ممکن است در مواردی، پاسخ به نیازی عاطفی باشد؛ شبیه محتواهای کوکاکولا و داستان‌پردازی‌های ردبول.
  • محتوا به‌طور مداوم با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند. دوام ارتباط با مشتری ویژگی اصلی و مهم هر توزیع‌کننده‌ی محتوا است. چه ازنظر زمان تحویل و چه کیفیت، همواره باید پاسخ‌گوی وعده‌های خود به مشتری باشید و این مسیر را رها نکنید. با آن‌ها به‌طور مداوم در تعامل باشید و خدمات محتوایی‌ای که قول داده‌اید، به‌موقع به آن‌ها ارائه کنید. در این مرحله است که بسیاری از شرکت‌ها سقوط می‌کنند.
  • محتوای حماسی نیازمند لحن انسانی و منحصربه‌فرد شما است. شما باید لحن صدای خودتان را پیدا کنید و آن را به‌اشتراک بگذارید. حتی اگر داستان برند شما لحن طنز و کمی طعنه‌آمیزی داشته باشد، همان را استفاده کنید.
  • محتوا همواره بیانگر دیدگاه خاصی است. محتوای حماسی نباید شبیه گزارش بی‌طرف باشد. هر محتوایی به‌طور شفاف، نگرش خاص خود را دارد و آن را نشان می‌دهد. از مواخذه‌شدن به‌وسیله‌ی دیگران هراس نداشته باشید و دیدگاه خود را شفاف بیان کنید.
  • محتوای حماسی عاری از صحبت درباره‌ی فروش است. هرچه بیشتر در محتوا درباره‌ی خود و فروشتان صحبت کنید، محتوایتان کمتر به‌اشتراک گذاشته می‌شود.
  • محتوای حماسی به‌عنوان بهترین نوع خود شناخته می‌شود. این هدفی نهایی برای شما است که در حوزه‌ی خود بهترین محتوا را داشته باشید.
محتوا

به‌عنوان کسب‌وکار، هدف بازاریابی محتوایی شما این است که به بخشی اصلی از زندگی مشتریانتان تبدیل شوید. اگر به انجام چنین کاری موفق شوید، دیگر فروش به آن‌ها کار سختی نخواهد بود. معمولا افراد از شرکتی خرید می‌کنند که خدمات ارزشمند زیادی به‌‌رایگان دراختیارشان قرار می‌دهد. این کاری است که در بازاریابی محتوایی حماسی باید انجام دهید. جو پولیتزی یادآوری می‌کند هر کسب‌وکاری می‌تواند در این مسیر موفق باشد؛ مشروط بر اینکه به این اصول توجه کند.

کپی لینک

درباره‌ی کتاب

کتاب بازاریابی محتوایی با عنوان کامل Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less را انتشارات مک‌گروهیل در سپتامبر ۲۰۱۳ در ۳۵۲ صفحه منتشر کرد. این کتاب در کتابخانه‌ی ملی در دسته‌بندی بازاریابی اینترنتی و بازاریابی هدفمند قرار گرفته است. کتاب بازاریابی محتوایی در سال ۲۰۱۴ برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب کسب‌وکار در حوزه‌ی بازاریابی و تبلیغات در آمریکا بوده است. همچنین رتبه‌ی یک را در فروش آمازون به‌خود اختصاص داده است.

کپی لینک

ترجمه‌های کتاب

کتاب Epic content marketing در ایران به گونه‌های مختلفی ترجمه و ارائه شده است. در سال ۱۳۹۵، انتشارات «نسل روشن» این کتاب را با ترجمه‌ی سجاد خزائی و مریم نجفی و عنوان کامل «بازاریابی محتوایی: کسب مشتریان بیشتر با بازاریابی کمتر» چاپ و منتشر کرد. امسال دو انتشارات نام‌آشنای «آریاناقلم» و «برآیند» نیز به‌سراغ این کتاب رفته‌اند: انتشارات آریاناقلم با ترجمه‌ی سجاد بهجتی با عنوان کامل «بازاریابی محتوای حماسی و تحسین‌برانگیز: چگونه داستان متفاوتی روایت کنید، صدایتان را در ازدحام تبلیغات به گوش مخاطب برسانید» و نشر برآیند با ترجمه‌ی اشکان پارسایی با عنوان «بازاریابی محتوایی حماسی».

epic content marketing joe pulizzi book/کتاب بازاریابی محتوایی

علاوه‌بر این کتاب‌ها که از کتاب اصلی ترجمه شده‌اند، احسان تاجیک صاحب وب‌سایت «سفر محتوا»، به‌سراغ نسخه‌ی اصلی Epic content marketing رفته و پادکست‌های صوتی از این کتاب تهیه کرده که ارزش شنیدن دارند. این پادکست‌ها را از وب‌سایت سفر محتوا می‌توانید دانلود کنید. همچنین، کانتنت‌برگر پادکست‌هایی با عنوان بررسی آزاد کتاب درباره‌ی کتاب بازاریابی محتوایی جو پولیتزی در وب‌سایتش منتشر کرده که گویندگان آن سجاد بهجتی و بابک یزدی و احسان طریقت هستند. پادکست‌های کانتنت‌برگر از این لینک دردسترس است. به‌علاوه، وب‌سایت ناربو که بستری برای ترجمه و تولید محتوا است، خلاصه‌ی مفیدی از کتاب ارائه کرده که ازطریق این لینک می‌توانید دانلود کنید.

کپی لینک

دیدگاه دیگران درباره‌ی کتاب

مجله‌ی فورچون کتاب ارزشمند جو پولیتزی با عنوان بازاریابی محتوایی را به‌عنوان یکی از پنج کتابی معرفی کرده است که درزمینه‌ی کسب‌وکار باید حتما خوانده شوند. جاناتان میلدن‌هال، مدیر استراتژی بازاریابی در کوکاکولا، درباره‌ی این کتاب می‌گوید:

این گردشی درخشان ازطریق دنیای سریع و درحال‌تغییر بازاریابی محتوایی است.

همچنین جان بایر، نویسنده‌ی پرفروش یوتیلیتی، درباره‌ی کتاب پولیتزی چنین گفته است:

جو پولیتزی بیشتر از هر شخص دیگری درباره‌ی بازاریابی محتوا می‌داند. او چنین چیزی را لابه‌لای صفحات کتابش اثبات می‌کند.

دان شوالتز، استاد دانشگاه مدیل در دانشکده‌ی خبرنگاری، نیز می‌گوید:

به سخنان این مرد گوش دهید. او واقعا به‌خوبی دنیای بازاریابی را درک کرده است.

دیوید میرمان اسکات، نویسنده‌ی پرفروش کتاب قوانین جدید بازاریابی، نیز درباره‌ی کتاب مذکور می‌گوید:

همان‌طورکه جو در کتابش بیان می‌کند، شما باید از آزار و مزاحمت مردم با بیان مهملات و مزخرفات دست بردارید. درعوض، محتوای ارزشمندی را منتشر کنید که مردم بخواهند از آن استفاده کنند و آن را به‌اشتراک بگذارند.
epic content marketing joe pulizzi book/کتاب بازاریابی محتوایی
کپی لینک

درباره‌ی نویسنده

جو پولیتزی، مبلغ اصلی بازاریابی محتوایی در جهان و برگزارکننده‌ی مهم‌ترین رویداد بازاریابی محتوا در آمریکا و بنیان‌گذار مؤسسه‌ی جهانی بازاریابی محتوا CMI است. بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی محتوا رویدادی جهانی به‌نام Content Marketing World است که هر سال در سپتامبر در کلیولند اوهایو برگزار می‌شود و افراد مشهور زیادی در این حوزه آنجا دورهم جمع می‌شوند. اگر جو پولیتزی را به‌صورت حضوری ببینید، به‌احتمال زیاد لباسی به رنگ نارنجی پوشیده است. او به این رنگ علاقه‌ی زیادی دارد؛ به‌همین‌دلیل مؤسسه‌ی خیریه‌ای که اخیرا در حمایت از کودکان مبتلا به اختلالات راه‌اندازی کرده، Orange Effect Foundation نام نهاده است.

آخرین کتاب جو پولیتزی رمانی با عنوان Will to die و اولین رمان او است. جو پولیتزی جزو پرفروش‌ترین نویسندگان آمازون برای کتاب‌های Killing Marketing و Content Inc و کتاب حاضر است. او تاکنون بیش از ۲۰۰ سخنرانی و رویداد در ۱۰ کشور دنیا درزمینه‌ی بازاریابی محتوا برای بازاریابان، توزیع‌کنندگان و خبرنگاران انجام داده است. برای ارتباط آنلاین با او می‌توانید وب‌سایتش به آدرس JoePulizzi.com مراجعه یا توییترش با آی‌دی @JoePulizzi را دنبال کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
پیام متنی تلگرام با قابلیت اسپویلر فعال
قابلیت اسپویلر تلگرام چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟

ارسال پیام‌های دارای اسپویلر تلگرام به‌خصوص در کانال‌های عمومی برای مخفی‌کردن بخشی از متن یا حتی تصاویر، کاربرد دارد.

13
15 ساعت پیش
آیفون ۱۶ در برابر آیفون ۱۳
اکنون همه گوشی‌های آیفون رجیستر می‌شوند

طبق مصوبه‌ی ۳۰ دی ماه، هیئت دولت همه گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ امکان رجیستر شدن دارند.

87
2 روز پیش
الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۵
آموزش صفر تا صد الگوریتم اینستاگرام؛ نکات برنده برای سال ۲۰۲۵

الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۵ چطور کار می‌کند؟ اگر می‌خواهید بیشتر دیده شوید، زمانش رسیده است که رازهای الگوريتم جديد اينستاگرام را یاد بگیرید.

19
2 روز پیش
پرچم آمریکا و چین و لوگوی تیک تاک
همه‌چیز درباره ممنوعیت تیک‌تاک؛ پایان تلخ برای پلتفرمی محبوب؟

تیک‌تاک متعلق به شرکت چینی بایت‌دنس، از ۳۰ دی در ایالات متحده مسدود شد؛ پشت پرده‌ی ماجرای ممنوعیت تیک‌تاک چیست و به کجا ختم می‌شود؟

213
2 روز پیش
اپلیکیشن جعلی کریپتو
شرایط باز شدن درگاه‌های پرداخت صرافی‌های رمزارزی اعلام شد

بانک مرکزی در نامه‌ای کارگزاری‌های رمزارزی را موظف کرد که ۱۰ ردیف اطلاعات خاص را در اختیار شاپرک قرار دهند تا درگاه‌های پرداختشان باز شود.

26
2 روز پیش
برنامه پی دی اف ساز برای آیفون
۱۰ برنامه پی دی اف ساز برای آیفون، رایگان و کاربردی

با بهترین برنامه‌ پی دی اف ساز برای ایفون، اسناد کاغذی را در چند ثانیه دیجیتالی کنید. تجربه‌ای حرفه‌ای و سریع در انتظار شماست.

1
2 روز پیش
بهترین کنترلر برای بازی برای کامپیوتر
بهترین دسته بازی برای کامپیوتر [دی ۱۴۰۳]

اگر ترجیح می‌دهید برای بازی روی کامپیوتر، به‌جای ماوس و کیبورد از کنترلر استفاده کنید، راهنمای خرید پیش رو برای شما است.

51
2 روز پیش
تبلیغات
DN-Snap

نظرات

تبلیغات
D7-bmsd
D7-zoomitproduct
آخرین ویدیوها
پخش از رسانه
انتظارات از رویداد معرفی گلکسی اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
انتظارات از رویداد معرفی سری اس ۲۵ سامسونگ و دورهمی زومیت
00:11:31
عکس بهزاد در ماشین پرنده و لوگو CES
۱۰ فناوری برتر امسال که آینده رو تغییر می‌دن
00:11:52
کاور دورهمی زومیت
اولین دورهمی حضوری زومیت؛ گردهمایی بزرگ عاشقان فناوری 🎉
00:01:04
انتظارات زومیت از دوربین گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ
گلکسی اس ۲۵ اولترا تو راهه؛ از دوربین این گوشی چی می‌دونیم؟
00:09:51
عکس بهزاد و هادی با جعبه‌های دیجی‌کالا و لوگوی بیسوس
آنباکس ۴۰ میلیونی کالاهای متنوع بیسوس
01:13:38
کامپیوترهای کوانتومی و جهان های موازی
همه چیز درباره کامپیوترهای کوانتومی
00:13:43
عکس کاور دیجی پی
گزارش غرفه‌ی دیجی‌پی در نمایشگاه بین‌المللی ریتیل شو تهران
00:08:40
گلکسی اس ۲۴ اولترا نه، اس ۲۵ اولترا خوبه
اس۲۴ اولترا نخر؛ اس۲۵ اولترا داره میاد!!! 🤯
00:08:54
کیس خوب چه ویژگی‌هایی داره؟
قبل از خرید کیس کامپیوتر به این نکات توجه کنید ⚠️
00:07:56
بررسی کاور فر تو کار ال جی
معرفی فر تو کار ال‌جی؛ مدل ۷۶ لیتری LG InstaView
00:04:55
کاور ویدئو بررسی لپ تاپ Stealth GS77 ام اس آی / MSI Stealth GS77 Review
بررسی لپ تاپ Stealth GS77 ام اس آی / MSI Stealth GS77 Review
00:09:22
کاور ویدئو بررسی لپ تاپ ROG Zephyrus G14 ایسوس / ASUS ROG Zephyrus G14 Review
بررسی لپ تاپ ROG Zephyrus G14 ایسوس / Zephyrus G14 Review
00:10:58
کاور ویدئو برررسی شیائومی 12T و 12T پرو / Xiaomi 12T & 12T Pro Review
برررسی شیائومی 12T و 12T پرو / Xiaomi 12T & 12T Pro Review
00:09:07
کاور ویدئو بررسی سرفیس پرو 9 مایکروسافت / Surface Pro 9 Review
بررسی سرفیس پرو 9 مایکروسافت / Surface Pro 9 Review
00:11:32
کاور ویدئو بررسی کیس اسمبل شده MEG Aegis Ti5 ام اس آی / MSI MEG Aegis Ti5 Review
بررسی کیس اسمبل شده MEG Aegis Ti5 ام اس آی / MEG Aegis Ti5
00:09:54
کاور ویدئو بررسی لپ تاپ Spectre x360 اچ پی | HP Spectre x360 Review
بررسی لپ تاپ Spectre x360 اچ پی | HP Spectre x360 Review
00:13:00
کاور ویدئو بررسی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ / Samsung Galaxy Tab S8 Ultra Review
بررسی گلکسی تب اس 8 اولترا سامسونگ / Tab S8 Ultra Review
00:12:44
کاور ویدئو بررسی اندروید باکس نت باکس شاین / NETBOX Shine Review
بررسی اندروید باکس نت باکس شاین / NETBOX Shine Review
00:10:48
کاور ویدئو بررسی لپ تاپ ROG FLOW Z13 ایسوس / ASUS ROG FLOW Z13 Review
بررسی لپ تاپ ROG FLOW Z13 ایسوس / ASUS ROG FLOW Z13 Review
00:08:43
کاور ویدئو بررسی آنر 70 / HONOR 70 Review
بررسی آنر 70 / HONOR 70 Review
00:09:37
کاور ویدئو جعبه‌گشایی پیکسل 7 پرو گوگل / Google Pixel 7 Pro Unboxing
جعبه‌گشایی پیکسل 7 پرو گوگل / Google Pixel 7 Pro Unboxing
00:05:58
کاور ویدئو بررسی پیکسل 7 پرو گوگل / Google Pixel 7 Pro Review
بررسی پیکسل 7 پرو گوگل / Google Pixel 7 Pro Review
00:11:47
کاور ویدئو مقایسه دوربین 14 پرو مکس، اس 22 اولترا و پیکسل 7 پرو / Google Pixel 7 Pro vs Samsung Galaxy S22 Ultra 5G vs Apple iPhone 14 Pro Max Camera Test
مقایسه دوربین 14 پرو مکس، اس 22 اولترا و پیکسل 7 پرو
00:09:00
کاور ویدئو مقایسه دوربین گلکسی اس 23 و اس 22 اولترا و آیفون 14 پرو مکس
مقایسه دوربین گلکسی اس 23 و اس 22 اولترا و آیفون 14 پرو مکس
00:12:34
کاور ویدئو بررسی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ / Galaxy S23 Ultra Review
بررسی گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ / Galaxy S23 Ultra Review
00:18:17
کاور ویدئو آنباکس و نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس 23 اولترا / Samsung Galaxy S23 Ultra Unboxing
آنباکس و نگاه نزدیک زومیت به گلکسی اس 23 اولترا
00:13:10
کاور ویدئو مقایسه عملکرد آیفون 14 پرو مکس اپل و گلکسی اس 23 اولترا / Samsung Galaxy S23 Ultra vs Apple iPhone 14 Pro Max Performance Comparison
مقایسه عملکرد آیفون 14 پرو مکس اپل و گلکسی اس 23 اولترا
00:09:42
کاور ویدئو بررسی گوشی وان پلاس 11 / OnePlus 11 Review
بررسی گوشی وان پلاس 11 / OnePlus 11 Review
00:10:19
کاور ویدئو نگاه نزدیک و آنباکس گلکسی A14 سامسونگ / Samsung Galaxy A14 Unboxing
نگاه نزدیک و آنباکس گلکسی A14 سامسونگ / Galaxy A14 Unboxing
00:07:55
کاور ویدئو بررسی و مقایسه گلکسی S23 و S23 پلاس / Samsung Galaxy S23 & S23 Plus Review
بررسی و مقایسه گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس سامسونگ
00:13:54
کاور ویدئو بررسی گلکسی A14 سامسونگ / Samsung Galaxy A14 Review
بررسی گلکسی A14 سامسونگ / Samsung Galaxy A14 Review
00:05:57
کاور ویدئو آنباکس و نگاه نزدیک گلکسی A54 و A34 سامسونگ / Samsung Galaxy A54 And A34 Unboxing
آنباکس و نگاه نزدیک گلکسی A54 و A34 سامسونگ
00:07:10
کاور ویدئو بررسی گلکسی A54 سامسونگ / Samsung Galaxy A54 Review
بررسی گلکسی A54 سامسونگ / Samsung Galaxy A54 Review
00:09:07
کاور ویدئو بررسی گلکسی A34 سامسونگ / Samsung Galaxy A34 Review
بررسی گلکسی A34 سامسونگ / Samsung Galaxy A34 Review
00:06:20
کاور ویدئو بررسی تبلت آیپد پرو اپل 2022 / Apple iPad Pro M2 2022 Review
بررسی تبلت آیپد پرو اپل 2022 / Apple iPad Pro M2 2022 Review
00:09:52
کاور ویدئو آنباکس لپ تاپ ROG Strix G16 ایسوس / ASUS ROG Strix G16 Unboxing
آنباکس لپ تاپ ROG Strix G16 ایسوس / ASUS ROG Strix G16 Unbox
00:05:55
کاور ویدئو بررسی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 سونی / PSVR2 Review
بررسی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR2 سونی / PSVR2 Review
00:12:59
کاور ویدئو بررسی لپ تاپ ROG Strix G16 ایسوس / Asus Strix G16 Review
بررسی لپ تاپ ROG Strix G16 ایسوس / Asus Strix G16 Review
00:09:19
عکس بهزاد و لوگوی اوپن ای آی در کنار اکانت‌های پلاس و رایگان چت‌جی‌پی‌تی
مقایسه کامل چت‌جی‌پی‌تی پولی و رایگان
00:44:10
کاور ویدئو آشنایی با بهترین هدفون‌های بی‌سیم؛ از ۵۰۰ هزار تومن به بالا
آشنایی با بهترین هدفون‌های بی‌سیم؛ از ۵۰۰ هزار تومن به بالا
00:10:02
کاور ویدئو مقایسه گلکسی A54، گلکسی A73 و S21 FE سامسونگ
مقایسه گلکسی A54، گلکسی A73 و S21 FE سامسونگ
00:11:07
کاور ویدئو مقایسه دوربین پرچم‌دار و میان‌رده؛ گلکسی اس 23 اولترا درمقابل گلکسی A54 سامسونگ
مقایسه دوربین گلکسی اس 23 اولترا درمقابل گلکسی A54 سامسونگ
00:04:51
کاور ویدئو آنباکس پوکو F5 شیائومی / Xiaomi Poco F5 Unboxing
آنباکس پوکو F5 شیائومی / Xiaomi Poco F5 Unboxing
00:04:26
کاور ویدئو آنباکس شیائومی 13 لایت / Xiaomi 13 Lite Unboxing
آنباکس شیائومی 13 لایت / Xiaomi 13 Lite Unboxing
00:08:17
کاور ویدئو بررسی شیائومی 13 لایت / Xiaomi 13 Lite Review
بررسی شیائومی 13 لایت / Xiaomi 13 Lite Review
00:10:17
کاور ویدئو بررسی پوکو F5 شیائومی / Xiaomi Poco F5 Review
بررسی پوکو F5 شیائومی / Xiaomi Poco F5 Review
00:11:42
کاور ویدئو مقایسه گلکسی A54 سامسونگ و شیائومی 13 لایت / Samsung Galaxy A54 vs Xiaomi 13 Lite
مقایسه گلکسی A54 سامسونگ و شیائومی 13 لایت
00:12:33
کاور ویدئو آنباکس تلویزیون QNED96 ال جی / LG 8K QNED96 Unboxing
آنباکس تلویزیون QNED96 ال جی / LG 8K QNED96 Unboxing
00:05:10
کاور ویدئو بررسی ساعت هوشمند W1 جی پلاس / Gplus W1 Review
بررسی ساعت هوشمند W1 جی پلاس / Gplus W1 Review
00:09:35
کاور ویدئو بررسی مانیتور Optix MAG321QR-QD ام اس آی / MSI Optix MAG321QR-QD Review
بررسی مانیتور Optix MAG321QR-QD ام اس آی
00:06:39
41 مطلب
کالکشن بیوگرافی
بیوگرافی بزرگان علم و فناوری با زندگی و دستاوردهای استادان نوآوری و شکل‌دهندگان دنیای علم و تکنولوژی آشنا شوید.
55 مطلب
لوگوی اندروید
ترفند ها و آموزش های اندروید در مجموعه مطالعاتی آموزش اندروید با برترین و کاربردی‌ ترین ترفند های اندروید آشنا خواهید شد و صفر تا صد تبلت و گوشی اندرویدی خود را آموزش می‌بینید.
14 مطلب
طرح مفهومی سخت‌افزار
شیرجه در سخت افزار با مقالات سخت‌افزاری زومیت در دریای هیجان‌انگیز سخت‌افزار از CPU و GPU تا هوش مصنوعی و شرکت‌های فناوری پیشرو شیرجه بزنید.
18 مطلب
پیکان زرد در کنار کنسول گیم‌بوی و نوکیا 6600
ماشین زمان با مقالات «ماشین زمان» به گذشته دنیای فناوری سفر کنید و همراه ما محصولات و تکنولوژی‌های نوستالژیک را مرور کنید.
44 مطلب
کره لاس وگاس درکنار شاتل فضایی
مهندسی بی‌نهایت داستان ساخت پیچیده‌ترین و خلاقانه‌ترین سازه‌های مهندسی دنیا، از آسمان‌خراش‌های بلند تا شاتل‌های فضایی را در بخش مهندسی بی‌نهایت دنبال کنید.

مقایسه قیمت و مشخصات 🛒

3.6
پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 اپل آبی / Apple iPhone 16
آیفون 16 اپل

از61,400,000تومان

3.8
پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو مکس اپل مشکی / Apple iPhone 16 Pro Max
آیفون 16 پرو مکس اپل

از103,700,000تومان

4.3
پنل جلو و پشت گوشی موبایل آیفون 16 پرو اپل بژ / Apple iPhone 16 Pro
آیفون 16 پرو اپل

از96,900,000تومان

4
کنسول بازی پلی استیشن 5 پرو سونی / Sony PlayStation 5 Pro
3
اپل ایرپادز 4 به همراه کیس
اپل ایرپاد 4

از9,250,000تومان

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات